Muziek / Muziekgames / Big Metal Albums (K.O)
zoeken in:
0
geplaatst: 5 augustus 2022, 17:43 uur
Okay, op Tools 'Undertow wil ik wel stemmen. Ik ken die plaat van MH niet, is dat erg?
5-4
5-4
0
geplaatst: 5 augustus 2022, 18:34 uur
6-4
The Blackening werd ontvangen als een moderne metalklassieker ten tijde van zijn release (de 10/10 recensies en ''de Master of Puppets van dit decennium'') vlogen je om de oren, ik vind hem per jaar minder worden. Undertow is een sterke plaat.
The Blackening werd ontvangen als een moderne metalklassieker ten tijde van zijn release (de 10/10 recensies en ''de Master of Puppets van dit decennium'') vlogen je om de oren, ik vind hem per jaar minder worden. Undertow is een sterke plaat.
0
geplaatst: 5 augustus 2022, 18:52 uur
ZAP! schreef:
Ik ken die plaat van MH niet, is dat erg?
Ik ken die plaat van MH niet, is dat erg?
Tenzij je van vals brullende apen houdt wil je dat zo houden.
0
geplaatst: 5 augustus 2022, 18:57 uur
Djiezus, op Undertow staat 'Sober', alleen al dat nummer laat geen noot heel van die hele Blackening (op zich wel een leuke schijf hoor, daar niet van). Belachelijk dat deze battle überhaupt nog spannend was.
49. Black Sabbath - Master of Reality vs. Nine Inch Nails - The Fragile
Dat vind ik nog lastig. NIN al zó ontiegelijk lang niet meer geluisterd en deze van Sab heeft toch een paar classics die ik niet zó classic vind.
49. Black Sabbath - Master of Reality vs. Nine Inch Nails - The Fragile
Dat vind ik nog lastig. NIN al zó ontiegelijk lang niet meer geluisterd en deze van Sab heeft toch een paar classics die ik niet zó classic vind.
0
geplaatst: 5 augustus 2022, 21:24 uur
50. Judas Priest - Defenders of the Faith vs. Deftones - Koi No Yokan
0-1
0-1
* denotes required fields.