MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Big Metal Albums (K.O)

zoeken in:

48. Tool - Undertow vs. Machine Head - The Blackening

0-1

En toen bleef de plaat weer hangen...

Okay, op Tools 'Undertow wil ik wel stemmen. Ik ken die plaat van MH niet, is dat erg?

5-4

6-4

The Blackening werd ontvangen als een moderne metalklassieker ten tijde van zijn release (de 10/10 recensies en ''de Master of Puppets van dit decennium'') vlogen je om de oren, ik vind hem per jaar minder worden. Undertow is een sterke plaat.

ZAP! schreef:
Ik ken die plaat van MH niet, is dat erg?

Tenzij je van vals brullende apen houdt wil je dat zo houden.

Djiezus, op Undertow staat 'Sober', alleen al dat nummer laat geen noot heel van die hele Blackening (op zich wel een leuke schijf hoor, daar niet van). Belachelijk dat deze battle überhaupt nog spannend was.

49. Black Sabbath - Master of Reality vs. Nine Inch Nails - The Fragile
Dat vind ik nog lastig. NIN al zó ontiegelijk lang niet meer geluisterd en deze van Sab heeft toch een paar classics die ik niet zó classic vind.

1-0

Allebei fantastische platen.

50. Judas Priest - Defenders of the Faith vs. Deftones - Koi No Yokan

0-1

51. Sepultura - Chaos A.D. vs. Dream Theater - Awake

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 01:07 uur

geplaatst: vandaag om 01:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.