menu

Muziek / Muziekgames / Big Metal Albums (K.O)

zoeken in:

1-2

Deze vind ik echt heel erg moeilijk. Allebei topplaten, Awake is misschien wel mijn favoriet van Dream Theater. Toch net de voorkeur voor Chaos A.D.

3-3

odi
4-3

Sepultura door.

52. Queensrÿche - Rage for Order    vs.   Metallica - ...And Justice for All 

0-1

0-4, ondanks dat ik een pesthekel heb op naar dat album te luisteren (maar eenmaal luisterende kan ik er niet omheen dat het compositioneel echt briljant is).

53. Opeth - Watershed    vs.   Tool - Lateralus 

1-2

odi
1-3

2-4

De Almachtige Oppergod versus het universum.
Daar kan zelfs het Opperwezen niet tegen opboksen.
2-5

54. System of a Down - System of a Down vs. Mastodon - Crack the Skye

Ook twee behoorlijk aan elkaar gewaagde reuzen.
Ik ga toch voor SoaD: ik keek op basis van eerder uitgelekte demo's destijds enorm uit naar dit debuutalbum. Het overtrof mijn toch al hoge verwachtingen. Granaatinslag.

1-0

1-1

3-4

Beste metalalbum ooit. Vergeef me,

4-4

Dit is inderdaad nagenoeg gelijk. Dan kies ik maar voor het album dat ik het meeste draai:

Ook -1 voor Mastodon vanwege de dubbele stem:

5-3

55. Volbeat - Guitar Gangsters & Cadillac Blood vs. Iron Maiden - The Book of Souls

0-1

0-2

Maiden heeft mazzel om tegen Volbeat uit te komen. De volgende ronde vliegt BoS er ongetwijfeld uit.
0-3

Gast
geplaatst: vandaag om 12:07 uur

geplaatst: vandaag om 12:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.