Muziek / Muziekgames / Big Metal Albums (K.O)
zoeken in:
0
geplaatst: 1 september 2022, 20:06 uur
NIN duurt twee keer zo lang. Twee keer zo lang genieten. Telt ook mee.
4-5
4-5
0
geplaatst: 2 september 2022, 11:53 uur
Battle #32
Tool - Undertow vs System of a Down - System of a Down
Disgustipated doet Tool de das om, dus wordt het
0-1
Tool - Undertow vs System of a Down - System of a Down
Disgustipated doet Tool de das om, dus wordt het
0-1
0
geplaatst: 2 september 2022, 12:58 uur
Ondanks dat 'Undertow' mijn (destijds) favoriete nummer uit de 90s bevat, ga ik toch voor de impact die SoaD me destijds bezorgde. Daarbij een steekhoudend argument van Marsupilami, al beschouw ik het niet echt als een nummer.
2-2
2-2
1
geplaatst: 2 september 2022, 20:26 uur
En daarmee hebben we de derde ronde bereikt
Heeft iemand een tip welke digitale tombola gebruikt kan worden om de battles te genereren?
De vorige keer had ik er eentje gevonden/gebruikt die nogal bewerkelijk bleek te zijn om de battles te copypasten.
Heeft iemand een tip welke digitale tombola gebruikt kan worden om de battles te genereren?
De vorige keer had ik er eentje gevonden/gebruikt die nogal bewerkelijk bleek te zijn om de battles te copypasten.
1
geplaatst: 2 september 2022, 20:39 uur
EvilDrSmith schreef:
Ik heb je een PM gestuurd.
0
geplaatst: 3 september 2022, 20:32 uur
Update: morgen overdag heb ik tijd om de volgende ronde te plaatsen.
Mocht je dat te lang duren: er is ook een ander spelletje gaande. Weliswaar geen metal, maar wel gruwelijk allejezusgoed, dus neem vooral even de tijd en moeite om in die muziekmaterie te duiken en jezelf te verrijken: the most beautiful male voice in the history of rock
Mocht je dat te lang duren: er is ook een ander spelletje gaande. Weliswaar geen metal, maar wel gruwelijk allejezusgoed, dus neem vooral even de tijd en moeite om in die muziekmaterie te duiken en jezelf te verrijken: the most beautiful male voice in the history of rock
0
geplaatst: 3 september 2022, 22:38 uur
EvilDrSmith schreef:
Klinkt interessant, ik ga eens in het werk van die zanger / band duiken. Je enthousiasme werkt aanstekelijk.

1
geplaatst: 4 september 2022, 14:47 uur
https://i.pinimg.com/736x/b7/fe/81/b7fe8129e8cd7c1bee0c2cafedc4ee5b--dit-tv-series.jpg
Mijmeringen: de tweede ronde bleek desastreus te zijn verlopen voor Sepultura. Ze stonden nog met drie albums fier in de subtop van de hofleveranciers in de tweede ronde, in deze derde ronde heeft Sepultura zijn eigen graf moeten graven. Deftones daarentegen stonden én staan nog steeds met vier (!) albums genoteerd in de lijst: net zo veel als Maiden en Black Sabbath en zelfs eentje meer als de classic 80s Metallica. Kom kom jongens, dat jullie het een toffe band vinden, dat snap ik wel, maar dit lijkt me een tikje overdreven. Minder fanworship, meer kritisch luistergenot!
Het kan ook raar lopen met dit soort battles, want System Of A Down staat er nog twee keer in, maar mijns inziens hun beste album is al geëlimineerd.
Afijn, genoeg gemijmerd: de beuk erin! En er staan een paar megabattles geprogrammeerd,.. oei oei oei, au au au.
#1. Tool - Fear Inoculum vs Queensrÿche - The Warning
#2. Iron Maiden - The Number of the Beast vs Queensrÿche - Operation: Mindcrime
#3. Opeth - Blackwater Park vs Deftones - Diamond Eyes
#4. Opeth - Ghost Reveries vs Judas Priest - Sad Wings of Destiny
#5. Tool - Ænima vs Deftones - Koi No Yokan
#6. Deftones - Around the Fur vs Neurosis - Through Silver in Blood
#7. Slayer - Reign in Blood vs Metallica - Ride the Lightning
#8. Black Sabbath - Black Sabbath vs System of a Down - System of a Down
#9. Judas Priest - Painkiller vs Deftones - White Pony
#10. Death - Human vs System of a Down - Mezmerize
#11. Slayer - Hell Awaits vs Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son
#12. Deafheaven - Sunbather vs Iron Maiden - Iron Maiden
#13. Alcest - Les Voyages de l'Âme vs Black Sabbath - Paranoid
#14. Black Sabbath - Heaven and Hell vs Metallica - Master of Puppets
#15. Dio - Holy Diver vs Metallica - ...And Justice for All
#16. Black Sabbath - Master of Reality vs Iron Maiden - Powerslave
Mijmeringen: de tweede ronde bleek desastreus te zijn verlopen voor Sepultura. Ze stonden nog met drie albums fier in de subtop van de hofleveranciers in de tweede ronde, in deze derde ronde heeft Sepultura zijn eigen graf moeten graven. Deftones daarentegen stonden én staan nog steeds met vier (!) albums genoteerd in de lijst: net zo veel als Maiden en Black Sabbath en zelfs eentje meer als de classic 80s Metallica. Kom kom jongens, dat jullie het een toffe band vinden, dat snap ik wel, maar dit lijkt me een tikje overdreven. Minder fanworship, meer kritisch luistergenot!
Het kan ook raar lopen met dit soort battles, want System Of A Down staat er nog twee keer in, maar mijns inziens hun beste album is al geëlimineerd.
Afijn, genoeg gemijmerd: de beuk erin! En er staan een paar megabattles geprogrammeerd,.. oei oei oei, au au au.
#2. Iron Maiden - The Number of the Beast vs Queensrÿche - Operation: Mindcrime
#3. Opeth - Blackwater Park vs Deftones - Diamond Eyes
#4. Opeth - Ghost Reveries vs Judas Priest - Sad Wings of Destiny
#5. Tool - Ænima vs Deftones - Koi No Yokan
#6. Deftones - Around the Fur vs Neurosis - Through Silver in Blood
#7. Slayer - Reign in Blood vs Metallica - Ride the Lightning
#8. Black Sabbath - Black Sabbath vs System of a Down - System of a Down
#9. Judas Priest - Painkiller vs Deftones - White Pony
#10. Death - Human vs System of a Down - Mezmerize
#11. Slayer - Hell Awaits vs Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son
#12. Deafheaven - Sunbather vs Iron Maiden - Iron Maiden
#13. Alcest - Les Voyages de l'Âme vs Black Sabbath - Paranoid
#14. Black Sabbath - Heaven and Hell vs Metallica - Master of Puppets
#15. Dio - Holy Diver vs Metallica - ...And Justice for All
#16. Black Sabbath - Master of Reality vs Iron Maiden - Powerslave
0
geplaatst: 4 september 2022, 14:48 uur
We gaan weer tot en met de 6, en anders geldt de 24-uursregel.
Even over nadenken.
Even over nadenken.
0
geplaatst: 4 september 2022, 15:10 uur
EvilDrSmith schreef:
Deftones daarentegen stonden én staan nog steeds met vier (!) albums genoteerd in de lijst: net zo veel als Maiden en Black Sabbath en zelfs eentje meer als de classic 80s Metallica. Kom kom jongens, dat jullie het een toffe band vinden, dat snap ik wel, maar dit lijkt me een tikje overdreven. Minder fanworship, meer kritisch luistergenot!
Deftones daarentegen stonden én staan nog steeds met vier (!) albums genoteerd in de lijst: net zo veel als Maiden en Black Sabbath en zelfs eentje meer als de classic 80s Metallica. Kom kom jongens, dat jullie het een toffe band vinden, dat snap ik wel, maar dit lijkt me een tikje overdreven. Minder fanworship, meer kritisch luistergenot!
Deftones is wat mij betreft een van de belangrijkste metalbands van de laatste 25 jaar, dus ik vind het meer dan terecht dat ze zich in het gezelschap van de ''klassieke'' metalbands vinden in dit spel. Het helpt natuurlijk ook dat binnen de metalkringen van MusicMeter er best wat Deftones-liefhebbers zijn.
0
geplaatst: 4 september 2022, 17:20 uur
Don Cappuccino schreef:
Deftones is wat mij betreft een van de belangrijkste metalbands van de laatste 25 jaar, dus ik vind het meer dan terecht dat ze zich in het gezelschap van de ''klassieke'' metalbands vinden in dit spel. Het helpt natuurlijk ook dat binnen de metalkringen van MusicMeter er best wat Deftones-liefhebbers zijn.
Ihkv van persoonlijk belangrijkste bands vind ik het dan weer gek dat in deze ronde niet minstens vijf albums van Thy Catafalque staan. Deftones is wat mij betreft een van de belangrijkste metalbands van de laatste 25 jaar, dus ik vind het meer dan terecht dat ze zich in het gezelschap van de ''klassieke'' metalbands vinden in dit spel. Het helpt natuurlijk ook dat binnen de metalkringen van MusicMeter er best wat Deftones-liefhebbers zijn.
Maar de populariteit van Deftones op dit forum was me al vaker opgevallen. Ach, het is voor mij dan weer een goede reden om af en toe weer eens wat van de band te luisteren. Een straf is dat ook zeker niet.
1
geplaatst: 4 september 2022, 18:00 uur
Ga ik nou een punt geven aan Queensrÿche? Echt? Maar Tool is toch mijn favo-band en zit toch veel indrukwekkender in elkaar met een onvergelijkbare ambiance? Nou, die "underground proto progmetal"-productie van The Warning vind ik toch ook behoorlijk speciaal. Grijsgedraaider in mijn pubertijd dan Mindcrime.
Goh, wat ben ik toch een sentimentele, nostalgische ouwe zak aan het worden.
2-2
Goh, wat ben ik toch een sentimentele, nostalgische ouwe zak aan het worden.
2-2
* denotes required fields.