Muziek / Muziekgames / Big Metal Albums (K.O)
zoeken in:
0
geplaatst: 5 september 2022, 16:39 uur
Die 24-uurs regel, geldt die nou vanaf het moment van plaatsing van de ko, of vanaf de laatste stem? Dat is me nooit echt duidelijk geworden eigenlijk.
1
geplaatst: 5 september 2022, 16:55 uur
legian schreef:
Die 24-uurs regel, geldt die nou vanaf het moment van plaatsing van de ko, of vanaf de laatste stem? Dat is me nooit echt duidelijk geworden eigenlijk.
Volgens mij moment van plaatsing, dus dan had Tool al gewonnen om 14:48 vandaag, aangezien die voor lag.
0
geplaatst: 5 september 2022, 17:36 uur
Don Cappuccino schreef:
Volgens mij moment van plaatsing, dus dan had Tool al gewonnen om 14:48 vandaag, aangezien die voor lag.
(quote)
Dan gaat Tool dus gewoon door en negeren we Johnny Marr lekker
.Op naar de volgende (of EvilDrSmith moet er anders over denken):
#2. Iron Maiden - The Number of the Beast vs Queensrÿche - Operation: Mindcrime
1-0
0
geplaatst: 5 september 2022, 17:57 uur
Zeg, ga jij je eens even ontfermen over een ander spelletje. Laat deze ouderwetse metalmeuk nu maar even voor wat het is, en duik eens in de broeierige Noorse rock.

Oei oei, ook deze van Queensrÿche gaat het lastig krijgen. Eigenlijk veel te vroeg voor zo'n 80s icoon.
3-1

Oei oei, ook deze van Queensrÿche gaat het lastig krijgen. Eigenlijk veel te vroeg voor zo'n 80s icoon.
3-1
0
geplaatst: 5 september 2022, 20:00 uur
5-3
Op het slotnummer na eigenlijk nooit écht overdonderd geraakt door Number of the Beast.
Op het slotnummer na eigenlijk nooit écht overdonderd geraakt door Number of the Beast.
0
Zack
geplaatst: 5 september 2022, 20:30 uur
Heb ik met Operation...een enkel nummer , meer hardrock _/metal/prog...stuff
0
geplaatst: 5 september 2022, 21:54 uur
Als de Deftonesgroupies hier zelfs nu het lef hebben om.... dan zwaait er wat! 
3-1

3-1
0
Zack
geplaatst: 6 september 2022, 04:29 uur
#4. Opeth - Ghost Reveries vs Judas Priest - Sad Wings of Destiny
0-1 dus
0-1 dus
0
geplaatst: 6 september 2022, 08:02 uur
Oef... retemoeilijke keuze. Priests beste vs Opeths op twee na beste.
3-3
3-3
* denotes required fields.