MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Big Metal Albums (K.O)

zoeken in:
Die 24-uurs regel, geldt die nou vanaf het moment van plaatsing van de ko, of vanaf de laatste stem? Dat is me nooit echt duidelijk geworden eigenlijk.

legian schreef:
Die 24-uurs regel, geldt die nou vanaf het moment van plaatsing van de ko, of vanaf de laatste stem? Dat is me nooit echt duidelijk geworden eigenlijk.

Volgens mij moment van plaatsing, dus dan had Tool al gewonnen om 14:48 vandaag, aangezien die voor lag.

Don Cappuccino schreef:
(quote)

Volgens mij moment van plaatsing, dus dan had Tool al gewonnen om 14:48 vandaag, aangezien die voor lag.

Dan gaat Tool dus gewoon door en negeren we Johnny Marr lekker .

Op naar de volgende (of EvilDrSmith moet er anders over denken):

#2. Iron Maiden - The Number of the Beast vs Queensrÿche - Operation: Mindcrime
1-0

Zack
2-0

Zeg, ga jij je eens even ontfermen over een ander spelletje. Laat deze ouderwetse metalmeuk nu maar even voor wat het is, en duik eens in de broeierige Noorse rock.

Oei oei, ook deze van Queensrÿche gaat het lastig krijgen. Eigenlijk veel te vroeg voor zo'n 80s icoon.
3-1

5-3

Op het slotnummer na eigenlijk nooit écht overdonderd geraakt door Number of the Beast.

Zack
Heb ik met Operation...een enkel nummer , meer hardrock _/metal/prog...stuff

odi
#3. Opeth - Blackwater Park vs Deftones - Diamond Eyes

1-0

Als de Deftonesgroupies hier zelfs nu het lef hebben om.... dan zwaait er wat!
3-1

Zack
6-!

Opeth is theatraal, maar Deftones is geen Metal

Zack
#4. Opeth - Ghost Reveries vs Judas Priest - Sad Wings of Destiny

0-1 dus

Oef... retemoeilijke keuze. Priests beste vs Opeths op twee na beste.
3-3

Gast
geplaatst: vandaag om 13:55 uur

geplaatst: vandaag om 13:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.