Muziek / Muziekgames / Mijn favoriete samengestelde album
zoeken in:
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 oktober 2022, 15:55 uur
A
1 King Of Birds
2 Find The River
3 E-Bow The Letter
4 I Believe
5 World Leader Pretend
6 Fretless
7 Drive
8 Orange Crush
B
1 How The West Was Won And Where It Got Us
2 Cant Get There From Here
3 Everybody Hurts
4 So. Central Rain
5 Half A World Away
6 Driver 8
7 Fall On Me
8 You Are The Everything
1 King Of Birds
2 Find The River
3 E-Bow The Letter
4 I Believe
5 World Leader Pretend
6 Fretless
7 Drive
8 Orange Crush
B
1 How The West Was Won And Where It Got Us
2 Cant Get There From Here
3 Everybody Hurts
4 So. Central Rain
5 Half A World Away
6 Driver 8
7 Fall On Me
8 You Are The Everything
2
geplaatst: 22 oktober 2022, 19:05 uur
Keuzes keuzes, veel casualties of war, maar helaas 
Kant A
Disturbance at the Heron House
World Leader Pretend
Orange Crush
Radio Song
Losing My Religion
Shiny Happy People
Belong
Hidden track: Hairshirt
Kant B
Country Feedback
The Sidewinder Sleeps Tonite
Nightswimming
Find the River
Crush with Eyeliner
E-Bow the Letter
Electrolite
Hidden track: Diminished/I'm Not over You
Enige uitleg: Ja, kan ik kort over zijn: tuurlijk nog veel meer favo's, maar deze zijn het geworden. Vooral de hoogtijdagen, niks van de eerste en laatste albums. Het zij zo
Dit is dik genieten! En om een of andere reden voelt het 't fijnst om alles chronologisch te beluisteren. I'm outta here 

Kant A
Disturbance at the Heron House
World Leader Pretend
Orange Crush
Radio Song
Losing My Religion
Shiny Happy People
Belong
Hidden track: Hairshirt
Kant B
Country Feedback
The Sidewinder Sleeps Tonite
Nightswimming
Find the River
Crush with Eyeliner
E-Bow the Letter
Electrolite
Hidden track: Diminished/I'm Not over You
Enige uitleg: Ja, kan ik kort over zijn: tuurlijk nog veel meer favo's, maar deze zijn het geworden. Vooral de hoogtijdagen, niks van de eerste en laatste albums. Het zij zo
Dit is dik genieten! En om een of andere reden voelt het 't fijnst om alles chronologisch te beluisteren. I'm outta here 
2
geplaatst: 22 oktober 2022, 19:40 uur
Kant A:
1. Begin the Begin
2. Try Not to Breathe
3. Maps and Legends
4. Orange Crush
5. Country Feedback
6. Perfect Circle
Kant B:
7. Driver 8
8. Cuyahoga
9. World Leader Pretend
10. So. Central Rain
11. Fall On Me
12. Find the River
Ik zou zo twaalf 5*****-albums kunnen maken, maar dit is dan de eerste
1. Begin the Begin
2. Try Not to Breathe
3. Maps and Legends
4. Orange Crush
5. Country Feedback
6. Perfect Circle
Kant B:
7. Driver 8
8. Cuyahoga
9. World Leader Pretend
10. So. Central Rain
11. Fall On Me
12. Find the River
Ik zou zo twaalf 5*****-albums kunnen maken, maar dit is dan de eerste

1
geplaatst: 23 oktober 2022, 00:30 uur
Omdat regels dienen om gebroken te worden waag ik me even aan Cocteau Twins.
Ik kies 18 tracks omdat die gemakkelijk op een CD en een 2LP kunnen gezet worden.
COCTEAU TWINS singles
Veel echte singles had de band niet.
Dat maakte deze klus bijzonder interessant.
Welke songs zijn ideaal voor een eerste kennismaking?
A
Blood Bitch
Shallow Then Halo
Five Ten Fiftyfold
Sugar Hiccup
Pearly Dewdrops's Drops
B
Ivo
Lorelei
Pandora
Aikea-Guinea
C
Lazy Calm
How To Bring A Blush To The Snow
Love's Easy Tears
Blue Bell Knoll
Carolyn's Fingers
D
Iceblink Luck
Heaven Or Las Vegas
Bluebeard
Seekers Who Are Lovers
https://www.youtube.com/watch?v=mGgvbxW_XKY&list=PLXV3BJY5OC-2VdpfWfOufFPi5oQC90FYo&ab_channel=CocteauTwins-Topic
Ik kies 18 tracks omdat die gemakkelijk op een CD en een 2LP kunnen gezet worden.
COCTEAU TWINS singles
Veel echte singles had de band niet.
Dat maakte deze klus bijzonder interessant.
Welke songs zijn ideaal voor een eerste kennismaking?
A
Blood Bitch
Shallow Then Halo
Five Ten Fiftyfold
Sugar Hiccup
Pearly Dewdrops's Drops
B
Ivo
Lorelei
Pandora
Aikea-Guinea
C
Lazy Calm
How To Bring A Blush To The Snow
Love's Easy Tears
Blue Bell Knoll
Carolyn's Fingers
D
Iceblink Luck
Heaven Or Las Vegas
Bluebeard
Seekers Who Are Lovers
https://www.youtube.com/watch?v=mGgvbxW_XKY&list=PLXV3BJY5OC-2VdpfWfOufFPi5oQC90FYo&ab_channel=CocteauTwins-Topic
3
geplaatst: 23 oktober 2022, 11:08 uur
R.E.M.
Kant A
1. Stand
2. Try Not to Breathe
3. Radio Free Europe
4. Losing My Religion
5. Cuyahoga
6. The Sidewinder Sleeps Tonite
7. Nightswimming
Bonustrack: Man on the Moon
Kant B
1. Leaving New York
2. It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
3. Shiny Happy People
4. Driver 8
5. The One I Love
6. Ignoreland
7. Find the River
Voor mij een veredelde greatest hits aangezien ik niet veel albums integraal ken. Heb nog wel de nodige tracks beluisterd van het weekend. Voornamelijk de nummers die op MuMe bovenaan de lijstjes per album prijken.
Een aantal nummers moest er uiteraard op, zoals de eerste. Mijn eerste kennismaking met R.E.M. was via de tv-serie Get a Life. Woest aantrekkelijk nummer dat Stand. Dat is ook wat me wat minder aantrekt als het om R.E.M. gaat. Het is niet direct een band die, voor mijn gevoel, veel uptempo tracks heeft en die liggen me over het algemeen het best bij een artiest. Muzikaal moet het in orde zijn. Maar eerlijk gezegd heb ik nu wel zin gekregen om dan eindelijk eens door het oeuvre van de band te gaan. Want ze hebben toch wel veel sterke nummers voortgebracht. En misschien moet ik mijn opvattingen dan wat bijdraaien. Leaving New York vond ik een geweldige comeback single, terwijl het helemaal geen comeback was, bleek later, maar ik was ze toen helemaal uit het oor verloren. Find the River is nog steeds fenomenaal, daarom die als afsluiter.
Kant A
1. Stand
2. Try Not to Breathe
3. Radio Free Europe
4. Losing My Religion
5. Cuyahoga
6. The Sidewinder Sleeps Tonite
7. Nightswimming
Bonustrack: Man on the Moon
Kant B
1. Leaving New York
2. It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
3. Shiny Happy People
4. Driver 8
5. The One I Love
6. Ignoreland
7. Find the River
Voor mij een veredelde greatest hits aangezien ik niet veel albums integraal ken. Heb nog wel de nodige tracks beluisterd van het weekend. Voornamelijk de nummers die op MuMe bovenaan de lijstjes per album prijken.
Een aantal nummers moest er uiteraard op, zoals de eerste. Mijn eerste kennismaking met R.E.M. was via de tv-serie Get a Life. Woest aantrekkelijk nummer dat Stand. Dat is ook wat me wat minder aantrekt als het om R.E.M. gaat. Het is niet direct een band die, voor mijn gevoel, veel uptempo tracks heeft en die liggen me over het algemeen het best bij een artiest. Muzikaal moet het in orde zijn. Maar eerlijk gezegd heb ik nu wel zin gekregen om dan eindelijk eens door het oeuvre van de band te gaan. Want ze hebben toch wel veel sterke nummers voortgebracht. En misschien moet ik mijn opvattingen dan wat bijdraaien. Leaving New York vond ik een geweldige comeback single, terwijl het helemaal geen comeback was, bleek later, maar ik was ze toen helemaal uit het oor verloren. Find the River is nog steeds fenomenaal, daarom die als afsluiter.
0
geplaatst: 23 oktober 2022, 14:11 uur
Het is een hobby van mij om op zoek te gaan naar de definitieve singles verzamelaar.
Omdat het format van dit topic zich er niet helemaal maar toch grotendeels toe leent, wil ik de resultaten van mijn puzzelwerk delen met jullie. Ik behandel nog gauw een paar artiesten die hier al aan de beurt kwamen en probeer me vanaf dan aan de artiest van het moment te houden. Er zijn een paar criteria: de verzamelaar moet 18 tracks tellen (= 1CD = 2LP) en focust bij voorkeur op de singles. De tijdspanne beperkt zich tot het zogenaamde vinyltijdperk. 1992 is zowat het jaar waarin voor het laatst alle singles op 7" vinyl verkrijgbaar waren. Vanaf 1993 verdwijnt de vinyl single vrij snel uit de winkelrekken. Ik probeer om elk album uit de afgebakende periode aan bod te laten komen voor zover dat mogelijk is.
Omdat het format van dit topic zich er niet helemaal maar toch grotendeels toe leent, wil ik de resultaten van mijn puzzelwerk delen met jullie. Ik behandel nog gauw een paar artiesten die hier al aan de beurt kwamen en probeer me vanaf dan aan de artiest van het moment te houden. Er zijn een paar criteria: de verzamelaar moet 18 tracks tellen (= 1CD = 2LP) en focust bij voorkeur op de singles. De tijdspanne beperkt zich tot het zogenaamde vinyltijdperk. 1992 is zowat het jaar waarin voor het laatst alle singles op 7" vinyl verkrijgbaar waren. Vanaf 1993 verdwijnt de vinyl single vrij snel uit de winkelrekken. Ik probeer om elk album uit de afgebakende periode aan bod te laten komen voor zover dat mogelijk is.
0
geplaatst: 23 oktober 2022, 14:12 uur
DEPECHE MODE singles
A
New Life
Just Can't Get Enough
See You
Get The Balance Right
Everything Counts
B
People Are People
Master And Servant
Somebody
Shake The Disease
C
Stripped
A Question Of Time
Strangelove
Never Let Me Down Again
Personal Jesus
D
Enjoy The Silence
Policy Of Truth
I Feel You
Walking In My Shoes
Van 1981 tot 1994 dus. Over de singles die het niet haalden. New Life is een ideale opener en daarom leek het nog wat premature Dreaming Of Me een logische afvaller. The Meaning Of Love woog ook wat licht. Leave In Silence moet de duimen leggen omdat ik de eerste vier albums tot negen singles wilde reduceren. Hetzelfde overkomt Love In Itself, een uitstekend nummer maar iets minder hitgevoelig. Blasphemous Rumours is ook een kanjer maar ik was vroeger meer verliefd op de andere kant van de single. Somebody zorgt ook voor een mooi rustpunt, een Martin Gore momentje. A Question Of Lust vind ik tenen krullend. A Question Of Time lag lang in balans met Love In Itself maar er zit meer evenwicht in de verzamelaar als ook de laaste vier albums negen tracks krijgen. Ik denk dat alle volgende ontbrekende singles de meest logische keuzes zijn al twijfelde ik nog even tussen Policy Of Truth en World In My Eyes.
A
New Life
Just Can't Get Enough
See You
Get The Balance Right
Everything Counts
B
People Are People
Master And Servant
Somebody
Shake The Disease
C
Stripped
A Question Of Time
Strangelove
Never Let Me Down Again
Personal Jesus
D
Enjoy The Silence
Policy Of Truth
I Feel You
Walking In My Shoes
Van 1981 tot 1994 dus. Over de singles die het niet haalden. New Life is een ideale opener en daarom leek het nog wat premature Dreaming Of Me een logische afvaller. The Meaning Of Love woog ook wat licht. Leave In Silence moet de duimen leggen omdat ik de eerste vier albums tot negen singles wilde reduceren. Hetzelfde overkomt Love In Itself, een uitstekend nummer maar iets minder hitgevoelig. Blasphemous Rumours is ook een kanjer maar ik was vroeger meer verliefd op de andere kant van de single. Somebody zorgt ook voor een mooi rustpunt, een Martin Gore momentje. A Question Of Lust vind ik tenen krullend. A Question Of Time lag lang in balans met Love In Itself maar er zit meer evenwicht in de verzamelaar als ook de laaste vier albums negen tracks krijgen. Ik denk dat alle volgende ontbrekende singles de meest logische keuzes zijn al twijfelde ik nog even tussen Policy Of Truth en World In My Eyes.
1
geplaatst: 23 oktober 2022, 15:43 uur
dazzler schreef:
Somebody zorgt ook voor een mooi rustpunt, een Martin Gore momentje. A Question Of Lust vind ik tenen krullend.
Je hebt het al eerder gezegd, maar ik hoor niet waarom deze songs zo heel erg verschillen. Vind ze beide goed. Somebody vind ik (ook) net iets beter, maar ze ontlopen elkaar niet zoveel. Uiteraard is het een kwestie van persoonlijke smaak, maar deze nummers bevinden zich in dezelfde DM hoek.Somebody zorgt ook voor een mooi rustpunt, een Martin Gore momentje. A Question Of Lust vind ik tenen krullend.
1
geplaatst: 23 oktober 2022, 15:45 uur
Ja, typisch. Ik vind ze ook beiden mooi. Maar als je het predikaat tenenkrullend op 1 van de 2 zou plakken zou het juist op Somebody zijn. Die klinkt nog "pathetischer" dan Lust...
0
geplaatst: 23 oktober 2022, 16:15 uur
Ik herhaal het vaak omdat ik maar niet kan begrijpen waarom anderen het verschil niet horen. Als Martin de hoogte in gaat met zijn stem, krijg ik onaangename kriebels. Hij zingt volgens mij met meer pathos in A Question Of Lust. Ik vind dat je daardoor de beperkingen van zijn stem harder gaat horen. Somebody kabbelt meer. Een andere verklaring is dat ik A Question Of Lust een slechter nummer vind. Maar ook daarin sta ik tamelijk alleen.
Mocht je een van de drie singles van Black Celebration schrappen, wordt het dan A Question Of Time voor jullie? Ik veronderstel dat we het eens zijn dat Stripped hier de beste van de drie is.
Mocht je een van de drie singles van Black Celebration schrappen, wordt het dan A Question Of Time voor jullie? Ik veronderstel dat we het eens zijn dat Stripped hier de beste van de drie is.
1
geplaatst: 23 oktober 2022, 16:19 uur
Ik heb dat juist bij Somebody...
En oei oei oei, A Question of Lust is juist een prachtig nummer. Ik weet niet wat ermee is, maar het begint al zo op een bepaalde manier, zo mooi, ms is dat het. Het lijkt ook op niks anders van wat ik ken van wie dan ook. Een uitzonderlijke compositie dus.
Ik hoor sowieso liever A Question of Time dan Stripped dat ook prachtig is btw. Ik vind Stripped zelf niet echt singlekwaliteiten hebben. Ms wel een beetje, maar Time heeft dat meer.
En oei oei oei, A Question of Lust is juist een prachtig nummer. Ik weet niet wat ermee is, maar het begint al zo op een bepaalde manier, zo mooi, ms is dat het. Het lijkt ook op niks anders van wat ik ken van wie dan ook. Een uitzonderlijke compositie dus.
Ik hoor sowieso liever A Question of Time dan Stripped dat ook prachtig is btw. Ik vind Stripped zelf niet echt singlekwaliteiten hebben. Ms wel een beetje, maar Time heeft dat meer.
0
geplaatst: 24 oktober 2022, 11:13 uur
U2 singles
A
I Will Follow
Stories For Boys
Gloria
October
New Year's Day
B
Sunday Bloody Sunday
Pride (In The Name Of Love)
Bad
The Unforgettable Fire
C
With Or Without You
I Still Haven't Found What I'm Looking For
Where The Streets Have No Name
Desire
Angel Of Harlem
D
The Fly
Mysterious Ways
One
Stay (Faraway So Close)
Zelfde oefening bij U2 dus (18 tracks met de focus op de singles uit het vinyl tijdperk).
Van Stories For Boys bestaat een videoclip als ik me niet vergis. Ik vind het een betere vertegenwoordiger van Boy dan het muzikaal iets te vrolijk gestemde A Day Without Me. October stond niet toevallig verborgen op de verzamelaar 1980-1990. Het is voor mij de geknipte song om de melancholische kant van de vroege U2 te laten horen. Het politiek geladen Sunday Bloody Sunday verving in de Benelux Two Hearts Beat As One als tweede single en lijkt me ook een betere kanditaat. Ik heb me altijd afgevraagd waarom er zoveel maanden tussen Pride en de titeltrack van The Unforgettable Fire zaten. Wellicht omdat er getwijfeld werd over de single keuzes. Dat zowel A Sort Of Homecoming als Bad later live op Wide Awake In America verschijnen, doet vermoeden dat die songs in de weegschaal lagen. Misschien overtuigde die eerste minder in zijn album arrangement en was de tweede wat te lang en moeilijk in te korten voor een single? De drie singles van The Joshua Tree spreken voor zich. Van de vier singles van Rattle And Hum is Desire een must. De volgende drie zijn allemaal mogelijkheden al lijkt All I Want Is You me wat te lang: het nummer doet het minder goed in de tracklijst van een compilatie tenzij het als afsluiter wordt uitgespeeld. Dan toch maar Angel Of Harlem dat in Vlaanderen een grote hit was in de alternatieve lijst van Humo. Dan de eerste drie singles van Achtung Baby en nog één vertegenwoordiger van Zooropa. Die laatste had ik liever ingeruild voor Even Better Than The Real Thing maar dan krijg je met vier singles van één album een wat onevenwichtig overzicht. En hoewel ik Stay (Faraway So Close) niet mag, is het wel een perfecte afsluiter.
A
I Will Follow
Stories For Boys
Gloria
October
New Year's Day
B
Sunday Bloody Sunday
Pride (In The Name Of Love)
Bad
The Unforgettable Fire
C
With Or Without You
I Still Haven't Found What I'm Looking For
Where The Streets Have No Name
Desire
Angel Of Harlem
D
The Fly
Mysterious Ways
One
Stay (Faraway So Close)
Zelfde oefening bij U2 dus (18 tracks met de focus op de singles uit het vinyl tijdperk).
Van Stories For Boys bestaat een videoclip als ik me niet vergis. Ik vind het een betere vertegenwoordiger van Boy dan het muzikaal iets te vrolijk gestemde A Day Without Me. October stond niet toevallig verborgen op de verzamelaar 1980-1990. Het is voor mij de geknipte song om de melancholische kant van de vroege U2 te laten horen. Het politiek geladen Sunday Bloody Sunday verving in de Benelux Two Hearts Beat As One als tweede single en lijkt me ook een betere kanditaat. Ik heb me altijd afgevraagd waarom er zoveel maanden tussen Pride en de titeltrack van The Unforgettable Fire zaten. Wellicht omdat er getwijfeld werd over de single keuzes. Dat zowel A Sort Of Homecoming als Bad later live op Wide Awake In America verschijnen, doet vermoeden dat die songs in de weegschaal lagen. Misschien overtuigde die eerste minder in zijn album arrangement en was de tweede wat te lang en moeilijk in te korten voor een single? De drie singles van The Joshua Tree spreken voor zich. Van de vier singles van Rattle And Hum is Desire een must. De volgende drie zijn allemaal mogelijkheden al lijkt All I Want Is You me wat te lang: het nummer doet het minder goed in de tracklijst van een compilatie tenzij het als afsluiter wordt uitgespeeld. Dan toch maar Angel Of Harlem dat in Vlaanderen een grote hit was in de alternatieve lijst van Humo. Dan de eerste drie singles van Achtung Baby en nog één vertegenwoordiger van Zooropa. Die laatste had ik liever ingeruild voor Even Better Than The Real Thing maar dan krijg je met vier singles van één album een wat onevenwichtig overzicht. En hoewel ik Stay (Faraway So Close) niet mag, is het wel een perfecte afsluiter.
2
geplaatst: 24 oktober 2022, 17:39 uur
Kant A: Up
Orange Crush
Get Up
The great beyond
Supernatural superserious
Fall on me
The one I love
Leave
Kant B: Low
How the west was won and how it got us
At my most beautiful
So. Central rain
Fretless
Strange currencies
Nightswimming
Find the river
Weer even on topic: 25 jaar R.E.M. op 1 compilatie. De usual suspects (LMR, Drive, MOTM, WTF,K) heb ik bewust achterwege gelaten en als opener gekozen voor de openingstune van een (Vlaams?) programma waarvan ik de naam ben vergeten. Daarna een van mijn absolute favorieten (Get up) en een van hun laatste (radio)hits.
Verder o.a. de beste track uit de Out of Time periode die niet op dat album verscheen en de ideale afsluiting van dat ene album ..
Orange Crush
Get Up
The great beyond
Supernatural superserious
Fall on me
The one I love
Leave
Kant B: Low
How the west was won and how it got us
At my most beautiful
So. Central rain
Fretless
Strange currencies
Nightswimming
Find the river
Weer even on topic: 25 jaar R.E.M. op 1 compilatie. De usual suspects (LMR, Drive, MOTM, WTF,K) heb ik bewust achterwege gelaten en als opener gekozen voor de openingstune van een (Vlaams?) programma waarvan ik de naam ben vergeten. Daarna een van mijn absolute favorieten (Get up) en een van hun laatste (radio)hits.
Verder o.a. de beste track uit de Out of Time periode die niet op dat album verscheen en de ideale afsluiting van dat ene album ..
1
geplaatst: 25 oktober 2022, 13:40 uur
THE CURE singles
A
Boys Don't Cry
A Forest
Primary
Charlotte Sometimes
B
The Haning Garden
Let's Go To Bed
The Lovecats
The Caterpillar
In Between Days
C
Close To Me
Why Can't I Be You
Just Like Heaven
Lullaby
Lovesong
D
Pictures Of You
Never Enough
High
Friday I'm In Love
Dit lijken mij de meest essentiële singles uit het vinyl tijdperk van The Cure. Debuut single Killing An Arab is de enige Cure song die nooit geremasterd werd. Smith mijdt het nummer omwille van zijn gewraakte titel. Jumping Someone Else's Train woog me iets te licht. Van de drie losse singles uit 1983 vind ik het naar New Order neigende The Walk de minste. Van Kiss Me Kiss Me Kiss Me vielen het lieflijke Catch en het pompende Hot Hot Hot af. Het fabeltastische Fascination Street legt de duimen tegenover de drie andere Disintegration singles omdat hij enkel in Amerika op single verscheen. De remix van Close To Me is dubbelop met de originele single. En A Letter To Elise laten we achterwege omdat Friday I'm In Love een leuk nummer is om mee te eindigen. Lijkt me een tamelijk onwrikbare tracklijst.
A
Boys Don't Cry
A Forest
Primary
Charlotte Sometimes
B
The Haning Garden
Let's Go To Bed
The Lovecats
The Caterpillar
In Between Days
C
Close To Me
Why Can't I Be You
Just Like Heaven
Lullaby
Lovesong
D
Pictures Of You
Never Enough
High
Friday I'm In Love
Dit lijken mij de meest essentiële singles uit het vinyl tijdperk van The Cure. Debuut single Killing An Arab is de enige Cure song die nooit geremasterd werd. Smith mijdt het nummer omwille van zijn gewraakte titel. Jumping Someone Else's Train woog me iets te licht. Van de drie losse singles uit 1983 vind ik het naar New Order neigende The Walk de minste. Van Kiss Me Kiss Me Kiss Me vielen het lieflijke Catch en het pompende Hot Hot Hot af. Het fabeltastische Fascination Street legt de duimen tegenover de drie andere Disintegration singles omdat hij enkel in Amerika op single verscheen. De remix van Close To Me is dubbelop met de originele single. En A Letter To Elise laten we achterwege omdat Friday I'm In Love een leuk nummer is om mee te eindigen. Lijkt me een tamelijk onwrikbare tracklijst.
1
geplaatst: 25 oktober 2022, 22:09 uur
Je bent een van de weinigen die het album goed vindt als ik de reviews op de albumpagina zo lees 
Ik heb de laatste 10 albums van ze niet beluisterd
Na 1995 gestopt
Af en toe wel eens een single of losse track gehoord.

Ik heb de laatste 10 albums van ze niet beluisterd

Na 1995 gestopt

Af en toe wel eens een single of losse track gehoord.
1
geplaatst: 25 oktober 2022, 22:14 uur
Ik ken alleen dat album waar ze Bring on the Dancing Horses coveren 

2
geplaatst: 26 oktober 2022, 12:19 uur
R.E.M. singles
A
Radio Free Europe
Talk About The Passion
So. Central Rain
(Don't Go Back To) Rockville
Can't Get There From Here
B
Fall On Me
The One I Love
It's The End Of The World As We Know It (And I Feel Fine)
Finest Worksong
C
Stand
Orange Crush
Losing My Religion
Shiny Happy People
Near Wild Heaven
D
Drive
Man On The Moon
Everybody Hurts
What's The Frequency Kenneth
Morgen The Smiths nog en dan ben ik bijgebeend.
A
Radio Free Europe
Talk About The Passion
So. Central Rain
(Don't Go Back To) Rockville
Can't Get There From Here
B
Fall On Me
The One I Love
It's The End Of The World As We Know It (And I Feel Fine)
Finest Worksong
C
Stand
Orange Crush
Losing My Religion
Shiny Happy People
Near Wild Heaven
D
Drive
Man On The Moon
Everybody Hurts
What's The Frequency Kenneth
Morgen The Smiths nog en dan ben ik bijgebeend.
* denotes required fields.