Muziek / Muziekgames / De Jordy's 2022 - Musicmeter's eigen Grammy Awards
zoeken in:
3
geplaatst: 17 februari 2023, 09:42 uur
Eerste herinnering (van de twee): nog twee weekjes om je stemmen naar me door te sturen en mee te bepalen wie dit jaar in de prijzen gaat vallen op de Jordy's! 
Alle genomineerden vind je in dit topic, en ook hier: De Jordy's 2022; alle finalisten in 1 overzicht - MusicMeter.nl
Alle genomineerde liedjes (per categorie, dus sommige songs staan meerdere keren in de playlist): https://open.spotify.com/playlist/7pn7xC2RWpeFQgFzz5y5Xr?si=36ceaf17fcf24782
Zie ik jullie binnenkort in mijn PM'en verschijnen, 123poetertjes, aerobag, AOVV, Arno, AstroStart, Choconas, DjFrankie, dominicano fonso, Don Cappuccino, dynamo d, Edgar18, esteban, Gretz, Hedser, hoi123, inquestos, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, likeahurricane, SBube, stardust_be, Teunnis, overige geïnteresseerde deelnemers (zoals McSavah)?

Alle genomineerden vind je in dit topic, en ook hier: De Jordy's 2022; alle finalisten in 1 overzicht - MusicMeter.nl
Alle genomineerde liedjes (per categorie, dus sommige songs staan meerdere keren in de playlist): https://open.spotify.com/playlist/7pn7xC2RWpeFQgFzz5y5Xr?si=36ceaf17fcf24782
Zie ik jullie binnenkort in mijn PM'en verschijnen, 123poetertjes, aerobag, AOVV, Arno, AstroStart, Choconas, DjFrankie, dominicano fonso, Don Cappuccino, dynamo d, Edgar18, esteban, Gretz, Hedser, hoi123, inquestos, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, likeahurricane, SBube, stardust_be, Teunnis, overige geïnteresseerde deelnemers (zoals McSavah)?
1
geplaatst: 17 februari 2023, 09:45 uur
Tgoh, goed dat je 't zegt, was 't alweer helemaal vergeten! Gelukkig nog twee weken de tijd.
0
geplaatst: 17 februari 2023, 11:21 uur
Ik zag de nominaties voorbijkomen en had toen zoiets van 'moet ik hier nog voor stemmen'? Nee, enorme tegenvaller
1
geplaatst: 17 februari 2023, 11:31 uur
Je moet inderdaad helemaal niks!
Maar ik zal snel eens wat van de onbeluisterde albums op mijn luisterlijst gooien. Nog maar twee weekjes!
Maar ik zal snel eens wat van de onbeluisterde albums op mijn luisterlijst gooien. Nog maar twee weekjes!

2
geplaatst: 22 februari 2023, 12:06 uur
Bij deze!
EvilDrSmith als je zin hebt om aan enkele (metalen) categorieën je stem bij te dragen, je weet mijn PM-box zijn hé!
Zie mijn bericht van afgelopen vrijdag, of het eerste bericht in dit topic, voor meer info.
EvilDrSmith als je zin hebt om aan enkele (metalen) categorieën je stem bij te dragen, je weet mijn PM-box zijn hé!

Zie mijn bericht van afgelopen vrijdag, of het eerste bericht in dit topic, voor meer info.
1
geplaatst: 25 februari 2023, 09:12 uur
Tweede herinnering (van de twee) (waarschijnlijk): nog een weekje om je stemmen naar me door te sturen en mee te bepalen wie dit jaar in de prijzen gaat vallen op de Jordy's!
Deadline is volgende week zaterdag 4 maart om 23u59, en hemeltje lief wat is het weer spannend! Zijn er categorieën waar een grote favoriet van je in meestrijdt, dan is de kans heel groot dat jouw stem een verschil kan maken. Dus aarzel niet en stuur je stemmen richting mijn PM-brievenbus!
Zie ik jullie binnenkort in mijn PM'en sliden, 123poetertjes, AOVV, AstroStart, Choconas, dominicano fonso, Don Cappuccino, dynamo d, Edgar18, Gretz, Hedser, inquestos, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, likeahurricane, SBube, stardust_be, Teunnis, overige geïnteresseerde deelnemers (zoals McSavah of EvilDrSmith)?
Deadline is volgende week zaterdag 4 maart om 23u59, en hemeltje lief wat is het weer spannend! Zijn er categorieën waar een grote favoriet van je in meestrijdt, dan is de kans heel groot dat jouw stem een verschil kan maken. Dus aarzel niet en stuur je stemmen richting mijn PM-brievenbus!
Zie ik jullie binnenkort in mijn PM'en sliden, 123poetertjes, AOVV, AstroStart, Choconas, dominicano fonso, Don Cappuccino, dynamo d, Edgar18, Gretz, Hedser, inquestos, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, likeahurricane, SBube, stardust_be, Teunnis, overige geïnteresseerde deelnemers (zoals McSavah of EvilDrSmith)?
1
geplaatst: 25 februari 2023, 12:12 uur
Wel echt gestoord veel genomineerden. Ik heb nog een hele hoop te luisteren als ik overal op wil stemmen (en elke categorie zie ik wel wat interessants, dus ja, ik wil overal op stemmen). Gelukkig nu krokusvakantie (in het altijd schitterende Slovenië), dus ik heb veel tijd om te luisteren.
0
geplaatst: 25 februari 2023, 12:24 uur
Teunnis schreef:
Wel echt gestoord veel genomineerden. Ik heb nog een hele hoop te luisteren als ik overal op wil stemmen (en elke categorie zie ik wel wat interessants, dus ja, ik wil overal op stemmen). Gelukkig nu krokusvakantie (in het altijd schitterende Slovenië), dus ik heb veel tijd om te luisteren.
Inderdaad, één of twee stemmers meer in de nominatieronde en er was wellicht nog wat extra kaf van het koren gescheiden. Maar langs de andere kant, zo is er hopelijk voor ieder wel wat wils!
2
geplaatst: 3 maart 2023, 12:08 uur
Of je hem leuk gaat vinden weet ik niet, maar van mij mag je nog wel wat verwachten in je inbox, Arthur!
5
geplaatst: 5 maart 2023, 11:44 uur
Dag iedereen! Naar aanleiding van een of andere zeer leuke muziekquiz van een of andere buis (
) lag ik vannacht pas om 3u in mijn bedje, net iets later dan ik op voorhand had gepland. Ik ben eerlijk gezegd nu pas weer bij bewustzijn.
Omdat daarnaast een of andere Gretz en één of andere stardust_be in de organisatie van bovengenoemde quiz zetelden, hadden zij ook al gevraagd of ze deze voormiddag hun stemmen nog konden doorsturen. Dat mocht van mij, in ruil voor minstens een plek in de top 5 voor mijn team natuurlijk, ik ben de kwaadste niet. Hopelijk komen zij spoedig met hun punten uit de bu(i)s (van Eustachius)!
Dit alles trok wel een beetje een streep door mijn eerste idee om een deel van de presentatie al deze voormiddag te kunnen afhandelen. Deze namiddag ging sowieso niet, dan moet ik zelf ook weer even de deur uit.
Met andere woorden, de presentatie van de Jordy's 2022 zal helaas pas vanaf morgen plaats vinden. Mijn excuses voor zij die gisteren er hun nachtrust voor gelaten hebben, als goedmakertje probeer ik de presentatie extra memorabel te maken!
Maar laat ons van de nood een deugd maken: users die tijd en zin hebben om een poging te doen dit jar de Nostradamus van dit topic te worden, mogen bij deze een stap naar voren doen en een gokje wagen op welke genomineerden met de beeldjes zullen gaan lopen straks, en welke niet. Ik zou met veel plezier zelf de eerste poging ondernemen, maar ik vrees dat ik al net te veel voorkennis heb en het moet natuurlijk ook nog een beetje spannend blijven
Tot heel snel lieve leden van het stemcomité, ik zie jullie morgen!
) lag ik vannacht pas om 3u in mijn bedje, net iets later dan ik op voorhand had gepland. Ik ben eerlijk gezegd nu pas weer bij bewustzijn.Omdat daarnaast een of andere Gretz en één of andere stardust_be in de organisatie van bovengenoemde quiz zetelden, hadden zij ook al gevraagd of ze deze voormiddag hun stemmen nog konden doorsturen. Dat mocht van mij, in ruil voor minstens een plek in de top 5 voor mijn team natuurlijk, ik ben de kwaadste niet. Hopelijk komen zij spoedig met hun punten uit de bu(i)s (van Eustachius)!
Dit alles trok wel een beetje een streep door mijn eerste idee om een deel van de presentatie al deze voormiddag te kunnen afhandelen. Deze namiddag ging sowieso niet, dan moet ik zelf ook weer even de deur uit.
Met andere woorden, de presentatie van de Jordy's 2022 zal helaas pas vanaf morgen plaats vinden. Mijn excuses voor zij die gisteren er hun nachtrust voor gelaten hebben, als goedmakertje probeer ik de presentatie extra memorabel te maken!
Maar laat ons van de nood een deugd maken: users die tijd en zin hebben om een poging te doen dit jar de Nostradamus van dit topic te worden, mogen bij deze een stap naar voren doen en een gokje wagen op welke genomineerden met de beeldjes zullen gaan lopen straks, en welke niet. Ik zou met veel plezier zelf de eerste poging ondernemen, maar ik vrees dat ik al net te veel voorkennis heb en het moet natuurlijk ook nog een beetje spannend blijven

Tot heel snel lieve leden van het stemcomité, ik zie jullie morgen!
2
geplaatst: 5 maart 2023, 12:00 uur
Allemaal bloedmooie vrouwen die vandaag met mij op date wilden, allemaal afgezegd want Jordy's, krijg je dit 

0
geplaatst: 5 maart 2023, 12:15 uur
Poek schreef:
Allemaal bloedmooie vrouwen die vandaag met mij op date wilden, allemaal afgezegd want Jordy's, krijg je dit
Ach ja maar jou vragen ze sowieso iedere dag toch, kan ook niet anders
1
geplaatst: 5 maart 2023, 12:30 uur
Dat is waar, na de Jordy's heb ik weer tijd voor ze! #prioriteiten
1
geplaatst: 5 maart 2023, 13:56 uur
Mag er dan ook nog gestemd worden (dan ga ik vandaag nog even het laatste nog niet beluisterde wereldalbum aanslingeren)?
1
geplaatst: 5 maart 2023, 23:14 uur
Het lot van de volgende categorieën ligt in de handen van opperrechter van dienst aerobag:
Albums:
Dance/electronic
Hiphop
Pop
Nummers:
Nummer van het jaar
Avant-garde
Dance/electronic
Hiphop
Hitparade
Overig
Artiest van het jaar
Morgen in dit theater gaan we meemaken wat er uit de stembussen is komen rollen... hopelijk tot dan!
Albums:
Dance/electronic
Hiphop
Pop
Nummers:
Nummer van het jaar
Avant-garde
Dance/electronic
Hiphop
Hitparade
Overig
Artiest van het jaar
Morgen in dit theater gaan we meemaken wat er uit de stembussen is komen rollen... hopelijk tot dan!
7
geplaatst: 6 maart 2023, 15:12 uur
https://ewscripps.brightspotcdn.com/dims4/default/d93890a/2147483647/strip/true/crop/640x360+0+60/resize/1280x720!/quality/90/?url=http%3A%2F%2Fsharing.wkbw.com%2Fsharekshb%2Fphoto%2F2016%2F02%2F15%2FYouTube_redcarpet_1455555686702_31934282_ver1.0_640_480.jpg
Het Jordy-theater stroomt weer helemaal vol vanavond voor een nieuwe editie van deze fabuleuze, prestigieuze, fantastieuze awardshow vol glitz en glamour en bizarre incidenten waar een Will Smith-klets tegen de kaak eigenlijk maar bleekjes tegenaf steekt. Weten jullie nog die keer in 1970 toen Black Sabbath Satan had meegebracht op het podium? Juist ja.
Ah kijk, daar komen de leden van het stemcomité van dit jaar al uit hun limousines gewandeld. Het waren er 15 dit jaar, namelijk 123poetertjes, AOVV, ArthurDZ (verdorie, is die er ook weer bij dit jaar), Arno, Choconas, DjFrankie, Edgar18, esteban, hoi123, Johnny Marr, Poek, Teunnis, Koenr en aerobag. Deze voorlaatste geeft volgens de gebruiken van de ceremonie zijn kleine hamertje, grijze pruik en zwarte toga met witte bavet af aan deze laatste, die de functie van opperrechter van de Jordy’s dit jaar zal bekleden. Ja, tel maar na, 15 stemmers, allemaal hier aanwezig op dit eigenste moment…
Wacht eens even, dat kan toch niet? We missen nog iemand! Wie… oh wacht, even mijn gsm erbij halen. Ja hoor, dacht ik het niet. Berichtje van Gretz. Hij stuurt dat hij ‘arriveerende’ is, en dat hij ‘zal toekomen in deze post’. Typisch! Helaas voor hem is dit niet svhj en zijn we genoodzaakt onze ceremonie alvast in gang te trappen met de eerste categorie...
Het Jordy-theater stroomt weer helemaal vol vanavond voor een nieuwe editie van deze fabuleuze, prestigieuze, fantastieuze awardshow vol glitz en glamour en bizarre incidenten waar een Will Smith-klets tegen de kaak eigenlijk maar bleekjes tegenaf steekt. Weten jullie nog die keer in 1970 toen Black Sabbath Satan had meegebracht op het podium? Juist ja.
Ah kijk, daar komen de leden van het stemcomité van dit jaar al uit hun limousines gewandeld. Het waren er 15 dit jaar, namelijk 123poetertjes, AOVV, ArthurDZ (verdorie, is die er ook weer bij dit jaar), Arno, Choconas, DjFrankie, Edgar18, esteban, hoi123, Johnny Marr, Poek, Teunnis, Koenr en aerobag. Deze voorlaatste geeft volgens de gebruiken van de ceremonie zijn kleine hamertje, grijze pruik en zwarte toga met witte bavet af aan deze laatste, die de functie van opperrechter van de Jordy’s dit jaar zal bekleden. Ja, tel maar na, 15 stemmers, allemaal hier aanwezig op dit eigenste moment…
Wacht eens even, dat kan toch niet? We missen nog iemand! Wie… oh wacht, even mijn gsm erbij halen. Ja hoor, dacht ik het niet. Berichtje van Gretz. Hij stuurt dat hij ‘arriveerende’ is, en dat hij ‘zal toekomen in deze post’. Typisch! Helaas voor hem is dit niet svhj en zijn we genoodzaakt onze ceremonie alvast in gang te trappen met de eerste categorie...
4
geplaatst: 6 maart 2023, 15:24 uur
Albums: avant garde
Hatis Noit - Aura
Marina Herlop - Pripyat
Pan Daijing - Tissues
Perfume Genius - Ugly Season
Tomas Fujiwara's Triple Double - March
Zguba - Znój
De zaal haalt weer opgelucht adem wanneer blijkt dat we opnieuw van wal steken met de avant garde-categorie (gelukkig, nog wat extra tijd om te kletsen en drinken!). Iedereen, behalve de snob certified leden van het stemcomité natuurlijk! Zij maakten er al een spannende eerste categorie van, waar iedere genomineerde eigenlijk wel wat liefde kreeg. Maar niemand zoveel als Perfume Genius, die gesteund werd door DjFrankie, Gretz en Teunnis (wat ook betekent dat de dwangbuizen nog even onaangeroerd in de kast kunnen blijven liggen).
Het parfumgenie mag dus de eerste award van de avond op zijn conto schrijven, en doet dit terwijl hij een aangenaam luchtje de zaal in verspreid. Kijk eens aan, krijgen we dan toch een rustige award show voor onze kiezen deze avond?
Avant garde albums hall of fame:
1965: niet uitgedeeld
1966: The Mothers of Invention - Freak Out!
1967: The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
1968: The Mothers of Invention - We're Only in It for the Money
1969: The Mothers of Invention - Uncle Meat
1970: Nico - Desertshore
1971: Can - Tago Mago
2020: De Kift - Hoogriet
2021: Lingua Ignota - Sinner Get Ready
2022: Perfume Genius - Ugly Season
4
geplaatst: 6 maart 2023, 15:46 uur
Nummers: avant garde
Björk - Fossora
Marina Herlop - Shaolin mantis
Perfume Genius - Hellbent
Zguba - Laska
Ik sta op het podium met de award voor beste avant garde-nummer, en de verzegelde enveloppe die ons zo meteen zal vertellen op welke schouw dit beeldje straks terecht zal komen. Mijn handen trillen een beetje, eerlijk gezegd. Mijn ogen zoeken en vinden de tafel in de hoek van de zaal waar de avant garde-genomineerden zitten, en ik zucht even diep. Daar zit ze dan, op haar paddenstoelvormige stoel in een ijsbeerkostuum met een zwaan rond haar hals gedrapeerd. Björk. Ik ben helemaal starstruck, een gevoel dat me niet meer overkomen is sinds ik laatst El Ninjo de hand schudde op een of andere popquiz waar het vol Belgisch sterrenstof lag. Ik hoop heel erg dat ik haar straks deze award mag overhandigen.
"En de winnaar is" spreek ik in de microfoon, terwijl ik de enveloppe openscheur. Ik kijk op het formuliertje en zie dat Björk maar liefst vier stemmen gekregen heeft. Dat is waarschijnlijk wel genoeg, yes! Maar... wat gebeurt er? Plots zie ik op het formulier dat Perfume Genius met Hellbent een stem bijkrijgt, en er nu ook vier heeft. Die dekselse laatstemmer Gretz strikes again! Maar alles is nog niet verloren, opperrechter van dienst aerobag kan nog altijd beslissen om... wat zeg je, honeybear, ik bedoel, opperrechter? Perfume Genius mag 'm hebben?
En zo wint het parfumgenie zijn tweede beeldje van de avond, en ken ik iemand die straks een nachtje op de bank mag doorbrengen. Naast Gretz zijn ook DjFrankie, hoi123 en AOVV in hun nopjes met deze winst.
Avant garde-nummers hall of fame
1965: niet uitgereikt
1966: The Velvet Underground - All Tomorrow's Parties
1967: The Velvet Underground - Venus In Furs
1968: The Velvet Underground - Sister Ray
1969: The Mothers Of Invention - Dog Breath
1970: Tim Buckley - Lorca
1971: Can - Halleluwah
2020: De Kift - Hoogriet
2021: Bendik Giske - Cruising
2022: Perfume Genius - Hellbent
3
geplaatst: 6 maart 2023, 16:02 uur
Albums: dance, electronic
Björk - Fossora
Burial - ANTIDAWN EP
Caterina Barbieri - Spirit Exit
Charlotte Adigéry & Bolis Pupul - Topical Dancer
Lucrecia Dalt - ¡Ay!
Pan Daijing - Tissues
Stromae - Multitude
The Smile - A Light for Attracting Attention
Zguba - Znój
Snel over naar de volgende categorie dan maar? In deze uiterst goedgevulde categorie staken twee platen er met kop en schouders bovenuit. Lucrecia Dalt uit Columbia, en dat nieuwe spannende bandje The Smile uit merry old England. Je weet wel, die elektronische act The Smile.
Euh...
Maar gelukkig voor kamp Lucrecia bevond zich onder haar fans ook een zekere opperrechter, en daarom mag zij uiteindelijk het beeldje mee naar huis nemen. aerobag, maar ook Edgar18, Koenr en AOVV krijgen daarom dan ook een kushandje toegeworpen tijdens haar overwinningsspeech.
Een paar andere users zijn ondertussen bezig met het troosten van Thom Yorke, die het verlies blijkbaar slecht verwerkt en aan het huilen is. Oh nee wacht, vals alarm. Blijkbaar huilt Thom Yorke gewoon altijd. Hmm, hadden zijn criticasters dus toch altijd al gelijk, al die jaren. Wel heb je ooit.
Dance/electronic-albums hall of fame
2020: Gidge - New Light
2021: Low - HEY WHAT
2022: Lucrecia Dalt - ¡Ay!
3
geplaatst: 6 maart 2023, 16:25 uur
Nummers: dance, electronic
Björk - Fossora
Blood Incantation - Ea
Brainwaltzera - Fwd: Re: late (Ref.: karoshi)
Caterina Barbieri - At Your Gamut
Daniel Avery - Higher
death's dynamic shroud - Messe de E-102
Jessie Ware - Free Yourself
KH - Looking at Your Pager
Lucrecia Dalt - Atemporal
Naked Flames - Tennessee Transit
En ook Lucrecia mag nog even op het podium blijven staan, want ook in de nummers-categorie had zij heel veel geluk dat aerobag tot haar fans gerekend mag worden. Het was nek aan nek met Naked Flames, maar voor één keer loont naakt gaan toch minder dan je kleren aanhouden, en gaat een tweede award Lucrecia Dalt's richting uit. Koenr en AOVV mogen ook blij zijn. De rest van de genomineerden in deze categorie gaan allemaal heel treurige, downtempo singles over zaken als verlies en teleurstelling uitbrengen de komende periode.
Behalve Björk. Björk's volgende single zal gaan over hoe walnoten zo sierlijk uit de bomen naar beneden vallen als ze rijp zijn op een sirtaki-beat ingespeeld door een orkest bestaande uit louter trombonen. Straks even vragen of we dan de backing vocals mogen doen, Choconas?
Dance/electronic-nummers hall of fame
2020: Bicep - Atlas en Purple Disco Machine & Sophie and the Giants - Hypnotized
2021: Spellling - Boys At School
2022: Lucrecia Dalt - Atemporal
5
geplaatst: 6 maart 2023, 16:34 uur
Albums: folk
Big Thief - Dragon New Warm Mountain I Believe in You
Bill Callahan - YTI⅃AƎЯ
caroline - caroline
Natalia Lafourcade - De Todas las Flores
Širom - Utekočinjeni Prestol Preprostih
Skullcrusher - Quiet the Room
Weyes Blood - And in the Darkness, Hearts Aglow
In deze categorie komt voor het eerst de Grote Genomineerde van de avond in actie, namelijk Natalia Lafourcade. Haar cachet blijkt gelukkig niet samen met de nominatieronde afgelopen te zijn, want ze haalt deze eerste award glansrijk binnen door maar liefst vijf stemmers aan zich te binden: aerobag, hoi123, ArthurDZ,Edgar18 en AOVV. Da's een eerste winst voor Mexico in deze game, dacht ik. Olé olé, of niet dan esteban?
En zo blijven de dames het goed doen in deze categorie dit decennium
Folkalbums hall of fame
1965: Jackson C. Frank - Jackson C. Frank
1966: Bob Dylan - Blonde On Blonde
1967: Leonard Cohen - Songs Of Leonard Cohen
1968: Van Morrison - Astral Weeks
1969: Nick Drake - Five Leaves Left
1970: Tim Buckley - Lorca
1971: Comus - First Utterance
2020: Ichiko Aoba – Adan no Kaze en Phoebe Bridgers - Punisher
2021: Arooj Aftab - Vulture Prince
2022: Natalia Lafourcade - De Todas las Flores
0
geplaatst: 6 maart 2023, 16:36 uur
ArthurDZ schreef:
Behalve Björk. Björk's volgende single zal gaan over hoe walnoten zo sierlijk uit de bomen naar beneden vallen als ze rijp zijn op een sirtaki-beat ingespeeld door een orkest bestaande uit louter trombonen. Straks even vragen of we dan de backing vocals mogen doen, Choconas?
Dan mag ik toch hopen dat ze tenminste een Jordy in ontvangst mag nemen, anders durf ik niet eens in haar buurt te komen!

0
geplaatst: 6 maart 2023, 16:37 uur
ArthurDZ schreef:
In deze uiterst goedgevulde categorie staken twee platen er met kop en schouders bovenuit. Lucrecia Dalt uit Columbia, en dat nieuwe spannende bandje The Smile uit merry old England. Je weet wel, die elektronische act The Smile.
Euh...
In deze uiterst goedgevulde categorie staken twee platen er met kop en schouders bovenuit. Lucrecia Dalt uit Columbia, en dat nieuwe spannende bandje The Smile uit merry old England. Je weet wel, die elektronische act The Smile.
Euh...
Haha, twee albums die ik beide al bij voorbaat wegstreepte omdat ze in de verkeerde categorie stonden. Bij ¡Ay! is het al iets beter te verkopen om het electronica te noemen, dus blij met de keuze van onze opperrechter. Maar een nog betere rechter had ze alle twee gediskwalificeerd.
0
geplaatst: 6 maart 2023, 16:39 uur
Teunnis schreef:
Maar een nog betere rechter had ze alle twee gediskwalificeerd.
Maar een nog betere rechter had ze alle twee gediskwalificeerd.
#shotsfired
Moet ik straks een stukje schrijven over hoe de zaalsecurity Teun en aerobag uit elkaar probeert te houden, of...?
Choconas schreef:
Dan mag ik toch hopen dat ze tenminste een Jordy in ontvangst mag nemen, anders durf ik niet eens in haar buurt te komen!
(quote)
Ja eigenlijk! Goed dat je het zegt, zou niet graag willen eindigen als Klaas Janszoons op de VMA's destijds

0
geplaatst: 6 maart 2023, 16:50 uur
ArthurDZ schreef:
Ja eigenlijk! Goed dat je het zegt, zou niet graag willen eindigen als Klaas Janszoons op de VMA's destijds
(quote)
Interessant, vertel meer! Verlicht deze onwetende Ollander alsjeblieft.
* denotes required fields.