Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 14 augustus 2023, 21:05 uur
Even het weekend inhalen.
1446 Dave Berry - This Strange Effect: 7
1447 Olivia Rodrigo - Vampire: goh, staat dit momenteel in de hitlijsten? Dat kan stukken beroerder. Niet dat ik het goed vind (smaakkwestie, al is de opbouw van de song best mooi gedaan), maar ik vind het al een verademing dat ik het niet na een halve minuut met een migraine afzet en dat ik een zangeres hoor en geen autune. 6,3
1448 Joe Cocker - She Came in Through the Bedroom Window: dankzij zijn stem (grove korrel 40) schuurt zelfs een verder zouteloze uitvoering van sowieso al geen bijzonder nummer nog tegen een voldoende aan. 5,5
1446 Dave Berry - This Strange Effect: 7
1447 Olivia Rodrigo - Vampire: goh, staat dit momenteel in de hitlijsten? Dat kan stukken beroerder. Niet dat ik het goed vind (smaakkwestie, al is de opbouw van de song best mooi gedaan), maar ik vind het al een verademing dat ik het niet na een halve minuut met een migraine afzet en dat ik een zangeres hoor en geen autune. 6,3
1448 Joe Cocker - She Came in Through the Bedroom Window: dankzij zijn stem (grove korrel 40) schuurt zelfs een verder zouteloze uitvoering van sowieso al geen bijzonder nummer nog tegen een voldoende aan. 5,5
0
wavanbuuren
geplaatst: 15 augustus 2023, 08:47 uur
Wij worden niet warm of koud van Joe blijkbaar.
Na 14 stemmers komt hij met een gemiddelde van 5.75 op de 1009e plaats terecht.
Gezellig samen met Cher en "Strong Enough".
Na 14 stemmers komt hij met een gemiddelde van 5.75 op de 1009e plaats terecht.
Gezellig samen met Cher en "Strong Enough".
0
wavanbuuren
geplaatst: 15 augustus 2023, 08:55 uur
Sinds ik het stokje van Shaky heb overgenomen ben ik begonnen met een schaduwlijstje met nummers en artiesten waar we nog "een keer" op kunnen stemmen.
Het toeval wilde dat slechts een paar uur nadat ik het volgende nummer op die lijst zetten user ranja het opnam in zijn top 100 die op dit moment nog wordt gepresenteerd.
Wie weet kunnen we ranja met de zangeres Annie Golden van The Shirts verleiden om hier ook af en toe zijn stem uit te brengen.
Deze punkband uit New York had met "Tell me your Plans" een dikke top 10 hit te pakken.
Opvolg hit "laugh and walk away" behaalde daarna ook nog de top-40 waarna het succes opdroogde.
De band ging uit elkaar en Annie stortte zich op een acteercarriere.
Wij gaan luisteren naar de kleinste van de twee hits.
1449 The Shirts - Laugh and Walk Away
[1979 #aw7 #hp12]
Het toeval wilde dat slechts een paar uur nadat ik het volgende nummer op die lijst zetten user ranja het opnam in zijn top 100 die op dit moment nog wordt gepresenteerd.
Wie weet kunnen we ranja met de zangeres Annie Golden van The Shirts verleiden om hier ook af en toe zijn stem uit te brengen.
Deze punkband uit New York had met "Tell me your Plans" een dikke top 10 hit te pakken.
Opvolg hit "laugh and walk away" behaalde daarna ook nog de top-40 waarna het succes opdroogde.
De band ging uit elkaar en Annie stortte zich op een acteercarriere.
Wij gaan luisteren naar de kleinste van de twee hits.
1449 The Shirts - Laugh and Walk Away
[1979 #aw7 #hp12]
1
geplaatst: 15 augustus 2023, 10:40 uur
Op de gok een paar jaar geleden een lp van deze band bij een kringloop meegenomen waar dit nummer opstaat. Geen spijt van, zeker vanwege deze geweldige kræckert. Blondie zou maar wat graag dit nummer hebben gemaakt.
9
9
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.