MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:

Ik heb niets met Wonder, maar deze vind ik altijd heel tof.

8

Ast
DJ Khaled: 3
Stevie Wonder: 7,3

DJ Khaled scoort 3,36 en staat met zijn rits aan gastartiesten op plek 1226.
Stevie Wonder staat met de laatste nummer 2-hit in deze themaweek nog net in onze top 100 op plek 99 met een gemiddelde van 7,68.

Deze in Louisiana geboren Contemporary Christian Music singer-songwriter wist tot nu toe 1x de reguliere Amerikaanse top 40 te bereiken. Het was ook die song die hier in Nederland in de hitlijst terecht kwam.

Ze heeft tot nu toe 3 albums uitgebracht en die schoten alle drie naar de eerste plek in de Christian Album Chart. Haar 2e album deed het sowieso erg goed en kwam op plek 3 in de reguliere album chart terecht.

1263. Lauren Daigle - You Say

[2019, #aw20, #hp12]

Wonder een 7.8

Lauren en 5.5

Is Adele nog meer afgevallen dan ze al was?
Het is nu allemaal wel erg karencarpenterskinny aan het worden.
Net als het liedje dat ook niet veel om het lijf heeft.
Maar niet zo hinderlijkstichtelijk als die van Rob de Nijs van vorige week.
5

1263. Lauren Daigle - You Say: 7
1262. Stevie Wonder - Master Blaster - Jammin': 7

"Wie?"
Maar bij het luisteren: "Ah dat nummer".

Nou vooruit: 6,3

EvilDrSmith schreef:
Is Adele nog meer afgevallen dan ze al was?

I kid you not, hier thuis werd zojuist gezegd: oh, dat vind ik echt een leuke van Adele.

Shaky schreef:
(quote)

I kid you not, hier thuis werd zojuist gezegd: oh, dat vind ik echt een leuke van Adele.

Schuldig. 'k Heb dit lied af en toe op de radio gehoord, nooit een beeld of naam opgevangen. En ik dacht oprecht dat het Adele was. Tot op vandaag dus.

Zwaar voordeel van de twijfel:

7

Hoge cijfers wel, ik vind het maar kut. Beetje niveau Living for the City he Poeha.

4,0

Beter dan Adele's beste, 7.6

Stevie 7,8
Lauren 2

Stevie Wonder - Master Blaster - Jammin' : 6

Lauren Daigle - You Say : 7

wavanbuuren
Technisch allemaal weinig mis mee en de Adele vibe is inderdaad onmiskenbaar.
Maar wat me uiteindelijk het meeste stoort is dat het nummer toch zeker een minuut te lang is en daardoor saaaaaai wordt. Een minuut korter had een halve tot hele punt meer opgeleverd.

6

Sluit me volledig aan bij wavanbuuren

6

You Say scoort 5,67. Lauren staat daarmee op plek 913.

Wladimir Tax werd geboren in Amsterdam en op twaalfjarige leeftijd startte hij zijn eerste band. Dat was meteen een schot in de roos. Vijf jaar na oprichting bracht de mannen hun eerste single uit en tussen 1966 en 1967 scoorden ze zelfs 7 Top 40-hits.

Vanaf dat moment ging het eigenlijk mis. Mensen werd de laan uitgestuurd, anderen verlieten uit eigen beweging en nog geen twee jaar later werd de band opgeheven.

Wij gaan luisteren naar één van hun 5 top 10-hits.

1264. Outsiders - Touch

[1966, #aw14, #hp6]

Lekker hoor. Het nummer eindigt alleen een beetje abrupt.
8

Ast
Lauren Daigle: 7
Outsiders: 5,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:05 uur

geplaatst: vandaag om 01:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.