Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
1
wavanbuuren
geplaatst: 6 februari 2023, 09:47 uur
Na een week fikse griep weet Shaky inmiddels wat dat betekent: inhalen geblazen.
Maar niet zonder dat ik je alsnog heel veel sterkte heb gewenst met je verlies en de verwerking!
Enya - 6
Snap -7 (ik durf het bijna niet te zeggen, maar op dit nummer sloeg de vonk over tussen mij en mijn eerste echte vriendinnetje, maar dat volledig terzijde)
Enrique - 3
Chris Andrews - 5,5
Rob de Nijs - 5,5
Toto - 8
DJ Khaled - 1 (erger dan dit niet is niet denkbaar, mijn god wat haat ik voiceboxen op deze manier))
Maar niet zonder dat ik je alsnog heel veel sterkte heb gewenst met je verlies en de verwerking!
Enya - 6
Snap -7 (ik durf het bijna niet te zeggen, maar op dit nummer sloeg de vonk over tussen mij en mijn eerste echte vriendinnetje, maar dat volledig terzijde)
Enrique - 3
Chris Andrews - 5,5
Rob de Nijs - 5,5
Toto - 8
DJ Khaled - 1 (erger dan dit niet is niet denkbaar, mijn god wat haat ik voiceboxen op deze manier))
1
geplaatst: 6 februari 2023, 10:05 uur
Probz trouwens Shaky, voor het dragen van het topic
dikke 1000 pagina’s al, wow
dikke 1000 pagina’s al, wow
1
geplaatst: 6 februari 2023, 10:16 uur
Je laat de maandagochtend wel heel lollig van start gaan. Wie van de Maiden bandleden heeft dan een lobotomie ondergaan en via welk rioolblaadje hebben ze deze hoax verspreid?
0
geplaatst: 6 februari 2023, 11:22 uur
De song van vandaag zal wat later geplaatst worden. Het gemiddelde van de song van DJ Khaled volgt bij de song van morgen.
I'm the One: 1,5
I'm the One: 1,5
1
geplaatst: 6 februari 2023, 12:50 uur
DjFrankie schreef:
I'm the One: 1
Gelukkig, ik was al bang dat je zelfs deze hoger zou waarderen dan Africa I'm the One: 1

0
geplaatst: 6 februari 2023, 19:52 uur
Het gemiddelde van Khaled en co volgt morgen.
Een week lang nummer 2-hits. Vandaag de laatste van die week.
30x stond deze man in de Nederlandse Top 40 waarvan 8x in de top 10.
In de US werd deze song een grote hit: 7 weken op 1. In de UK en in Nederland ging het ook prima, maar bleef het nummer op de 2e plek steken.
Het was Barbra Streisand met Woman in Love die een toppositie in de NL Top 40 in de weg stond.
1262. Stevie Wonder - Master Blaster - Jammin'
[1980, #aw13, #hp2]
Een week lang nummer 2-hits. Vandaag de laatste van die week.
30x stond deze man in de Nederlandse Top 40 waarvan 8x in de top 10.
In de US werd deze song een grote hit: 7 weken op 1. In de UK en in Nederland ging het ook prima, maar bleef het nummer op de 2e plek steken.
Het was Barbra Streisand met Woman in Love die een toppositie in de NL Top 40 in de weg stond.
1262. Stevie Wonder - Master Blaster - Jammin'
[1980, #aw13, #hp2]
0
geplaatst: 6 februari 2023, 21:50 uur
8,5
Veel beter dan die slappe hap genaamd Living for the City. Zag net dat laatstgenoemde in het topic De Zwarte Lijst stijf bovenaan stond en in diezelfde ladder It's a Man's Man's Man's World van James Brown stijf onderaan. Onwerkelijk.
Veel beter dan die slappe hap genaamd Living for the City. Zag net dat laatstgenoemde in het topic De Zwarte Lijst stijf bovenaan stond en in diezelfde ladder It's a Man's Man's Man's World van James Brown stijf onderaan. Onwerkelijk.
0
geplaatst: 6 februari 2023, 23:45 uur
Poeha schreef:
Tja. Onwerkelijke uitspraak ja. Ik ga wel akkoord met je cijfer:
8,5
0
wavanbuuren
geplaatst: 7 februari 2023, 09:06 uur
Staat na 43 jaar nog als een huis.
Een van Stevies betere.
8,3
Een van Stevies betere.
8,3
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.