MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:
wavanbuuren
Na een week fikse griep weet Shaky inmiddels wat dat betekent: inhalen geblazen.
Maar niet zonder dat ik je alsnog heel veel sterkte heb gewenst met je verlies en de verwerking!

Enya - 6
Snap -7 (ik durf het bijna niet te zeggen, maar op dit nummer sloeg de vonk over tussen mij en mijn eerste echte vriendinnetje, maar dat volledig terzijde)
Enrique - 3
Chris Andrews - 5,5
Rob de Nijs - 5,5
Toto - 8
DJ Khaled - 1 (erger dan dit niet is niet denkbaar, mijn god wat haat ik voiceboxen op deze manier))

Probz trouwens Shaky, voor het dragen van het topic dikke 1000 pagina’s al, wow

jordidj1 schreef:
(quote)

Gap Iron Maiden adoreert dit
Je laat de maandagochtend wel heel lollig van start gaan. Wie van de Maiden bandleden heeft dan een lobotomie ondergaan en via welk rioolblaadje hebben ze deze hoax verspreid?

De song van vandaag zal wat later geplaatst worden. Het gemiddelde van de song van DJ Khaled volgt bij de song van morgen.

I'm the One: 1,5

DjFrankie (moderator)
I'm the One: 1

DjFrankie schreef:
I'm the One: 1
Gelukkig, ik was al bang dat je zelfs deze hoger zou waarderen dan Africa

Khaled & Co.: 2

DJ Khaled: 1

DJ Kaled: 2

Mooie toto uitslagen hier!

Het gemiddelde van Khaled en co volgt morgen.

Een week lang nummer 2-hits. Vandaag de laatste van die week.

30x stond deze man in de Nederlandse Top 40 waarvan 8x in de top 10.

In de US werd deze song een grote hit: 7 weken op 1. In de UK en in Nederland ging het ook prima, maar bleef het nummer op de 2e plek steken.

Het was Barbra Streisand met Woman in Love die een toppositie in de NL Top 40 in de weg stond.

1262. Stevie Wonder - Master Blaster - Jammin'

[1980, #aw13, #hp2]

Stevie W: 7,5

Zo, dit is even een verademing na gisteren.
7,8

8,5

Veel beter dan die slappe hap genaamd Living for the City. Zag net dat laatstgenoemde in het topic De Zwarte Lijst stijf bovenaan stond en in diezelfde ladder It's a Man's Man's Man's World van James Brown stijf onderaan. Onwerkelijk.

Poeha schreef:

Veel beter dan die slappe hap genaamd Living for the City. Zag net dat laatstgenoemde in het topic De Zwarte Lijst stijf bovenaan stond en in diezelfde ladder It's a Man's Man's Man's World van James Brown stijf onderaan. Onwerkelijk.

Tja. Onwerkelijke uitspraak ja. Ik ga wel akkoord met je cijfer:

8,5

wavanbuuren
Staat na 43 jaar nog als een huis.
Een van Stevies betere.

8,3

7,2

Woman in Love ook mooi.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:15 uur

geplaatst: vandaag om 17:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.