Muziek / Muziekgames / Survival of the fittest-who lasts the longest battle
zoeken in:
1
geplaatst: 23 februari 2023, 00:36 uur
pureshores schreef:
Altijd leuk ook als je je keuze een beetje motiveert.
Ze ontlopen elkaar niet zo. Altijd leuk ook als je je keuze een beetje motiveert.
Bij beide nummers dacht ik uiteindelijk: Rest In Peace.
Hoewel Dido niet meer te redden lijkt doe ik toch een poging:
3-14
0
geplaatst: 23 februari 2023, 08:42 uur
3-16
Lana is tegenwoordig vooral een plaat die teveel blijft hangen maar ten tijde van Born To Die (en dan doel ik op het album) was ze wel op haar absolute top
Lana is tegenwoordig vooral een plaat die teveel blijft hangen maar ten tijde van Born To Die (en dan doel ik op het album) was ze wel op haar absolute top
0
geplaatst: 23 februari 2023, 21:47 uur
1.Dido (survivalrate 3 dagen (gelijk tegen Adele 1x, VS Adele uiteindelijk, VS Lighthouse Family)
2.Adele (survivalrate 2 dagen (Vs Ed Sheeran/ gelijk tegen Dido 1x).
3.Lana Del Rey (survivalrate 1 dag (VS Dido)
Lana slaat een knock out tegen Dido en we kunnen zo ook iets weg uit de safe zone.
Chemtrails over the country club is het 7e album dat Lana uitbracht.
De titeltrack is kalm en atmosferisch en door haar stem worden we vanzelf naar de countryclub gelokt.
Ijzig en kil en door de electronica getrokken is ook veel van de muziek van James Blake.
My willing heart is een single van het uit 2016 afkomstige album The colour in anything.
Is hij een gedurfde opponent voor La Rey?
Deze KO blijft tot zaterdag staan, want morgen heb ik geen tijd
Lana Del Rey-Chemtrails over the countryclub
VS
James Blake-My willing heart
2.Adele (survivalrate 2 dagen (Vs Ed Sheeran/ gelijk tegen Dido 1x).
3.Lana Del Rey (survivalrate 1 dag (VS Dido)
Lana slaat een knock out tegen Dido en we kunnen zo ook iets weg uit de safe zone.
Chemtrails over the country club is het 7e album dat Lana uitbracht.
De titeltrack is kalm en atmosferisch en door haar stem worden we vanzelf naar de countryclub gelokt.
Ijzig en kil en door de electronica getrokken is ook veel van de muziek van James Blake.
My willing heart is een single van het uit 2016 afkomstige album The colour in anything.
Is hij een gedurfde opponent voor La Rey?
Deze KO blijft tot zaterdag staan, want morgen heb ik geen tijd
Lana Del Rey-Chemtrails over the countryclub
VS
James Blake-My willing heart
2
geplaatst: 23 februari 2023, 23:52 uur
Een hele lastige keuze dit keer, normaliter luister ik naar muziek om mijn dopamine gehalte te verhogen maar deze twee zijn uitermate geschikt voor de verhoging van mijn melatonine. En dan eindigen ze dit keer allebei ook nog in bed.
Ik ga er een nachtje of twee over slapen dan kom ik met mijn uitslag.
Ik ga er een nachtje of twee over slapen dan kom ik met mijn uitslag.
0
geplaatst: 24 februari 2023, 10:03 uur
Vrij onpopulaire mening alhier, maar James Blake > Lana. Nu is dit bepaald zijn beste nummer, maar ook niet die van Lana, dus:
10-4
10-4
* denotes required fields.