Muziek / Muziekgames / Survival of the fittest-who lasts the longest battle
zoeken in:
1
geplaatst: 22 februari 2023, 01:24 uur
pureshores schreef:
Concept: ik zet 2 artiesten tegen elkaar op, de winnaar van de dag gaat door naar de volgende dag met (bij een uitgebreide catalogus een andere track, bij minder bedeelde artiesten dezelfde track),
Aah, Dido is dus minder bedeeld.Concept: ik zet 2 artiesten tegen elkaar op, de winnaar van de dag gaat door naar de volgende dag met (bij een uitgebreide catalogus een andere track, bij minder bedeelde artiesten dezelfde track),
6-1
0
geplaatst: 22 februari 2023, 19:37 uur
Heb wel een zwak voor Lighthouse Family, had zelfs het album destijds. Dit is overigens zeker niet het beste nummer daarop.
13-5
13-5
0
geplaatst: 22 februari 2023, 21:52 uur
1.Dido (survivalrate 3 dagen (gelijk tegen Adele 1x, VS Adele uiteindelijk, VS Lighthouse Family)
2.Adele (survivalrate 2 dagen (Vs Ed Sheeran/ gelijk tegen Dido 1x).
De minder bedeelde Dido staat zelf op de vuurtoren en de soulpop van The Lighthouse Family vormt geen bedreiging.
Toen ze in 2001 haar eerste hit Here with me had, werd dat omschreven als folky edgy pop met een electronische touch (door haar broer Rollo). Oordeel zelf of dat zo is, of dat het gewoon sky radio pop is.
Folky edgy pop met een elektronische touch, daar draait Lana Del Rey sinds 2010 haar hand niet voor om, zij bouwde gestaag aan een following zonder constant single hits te scoren. Maar dat debuutalbum was wel erg goed voor de nodige veldexpertise en zieltjes winnen, al werd de intentie van Lana (het zou allemaal een act zijn na een eerdere stab at pop) wel door sommige pers in twijfel getrokken.
Lana is al flink wat albums verder, wij pakken de titeltrack van dat album.
Dido-Here with me
VS
Lana Del Rey-Born to die
2.Adele (survivalrate 2 dagen (Vs Ed Sheeran/ gelijk tegen Dido 1x).
De minder bedeelde Dido staat zelf op de vuurtoren en de soulpop van The Lighthouse Family vormt geen bedreiging.
Toen ze in 2001 haar eerste hit Here with me had, werd dat omschreven als folky edgy pop met een electronische touch (door haar broer Rollo). Oordeel zelf of dat zo is, of dat het gewoon sky radio pop is.
Folky edgy pop met een elektronische touch, daar draait Lana Del Rey sinds 2010 haar hand niet voor om, zij bouwde gestaag aan een following zonder constant single hits te scoren. Maar dat debuutalbum was wel erg goed voor de nodige veldexpertise en zieltjes winnen, al werd de intentie van Lana (het zou allemaal een act zijn na een eerdere stab at pop) wel door sommige pers in twijfel getrokken.
Lana is al flink wat albums verder, wij pakken de titeltrack van dat album.
Dido-Here with me
VS
Lana Del Rey-Born to die
* denotes required fields.