Muziek / Muziekgames / Survival of the fittest-who lasts the longest battle
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2023, 01:30 uur
pureshores schreef:
de verliezende artiest mag na een tijdje nog eens een poging doen.
Wat mij betreft mag Lana, als ze ooit verliest, een heel tijdje wegblijven. Tenzij ze in deze reincarnatie verschijnt. de verliezende artiest mag na een tijdje nog eens een poging doen.
Ik vind de overeenkomsten in de video's altijd wel frappant. Volgens mij is dat geen toeval. Dit keer met vrolijk hossende paartjes.
Normaliter kies ik voor de zee. Maar dit keer voor het bos.
3-9
0
geplaatst: 5 maart 2023, 16:36 uur
1.Lana Del Rey (survivalrate 7 dagen (Vs Dido/Vs James Blake, VS Alanis Morissette, VS Zero7, VS Emeli Sande, VS Calvin Harris, VS Jewel)
2.Dido (survivalrate 3 dagen (gelijk tegen Adele 1x, VS Adele uiteindelijk, VS Lighthouse Family)
3.Adele (survivalrate 2 dagen (Vs Ed Sheeran/ gelijk tegen Dido 1x)
4.Charlotte Gainsbourg (survivalrate 1 dag (VS Lana Del Rey)
Omdat ik zo weg moet snoep ik een uur ervan af (en ik verwacht geen Lana leger nog dit laatste uur).
Charlotte Gainsbourg is degene die Lana in haar autootje de West Coast op stuurt.
Actrices die zingen (of is ze een zangeres die is gaan acteren) volgens Wiki zijn beide professies op haar 13e gestart dus we laten het in het midden.
James Morrison is een Britse singer songwriter die in de 2e helft van de zeroes kwam opzetten en best wat hitjes bij elkaar sprokkelde in Nederland, het nummer dat hij gebruikt tegen Gainsbourg is er 1 die Q music ontzettend veel en lang op de playlist had weet ik nog.
Charlotte Gainsbourg-The songs that we sing
VS
James-Morrison-Slave to the music
2.Dido (survivalrate 3 dagen (gelijk tegen Adele 1x, VS Adele uiteindelijk, VS Lighthouse Family)
4.Charlotte Gainsbourg (survivalrate 1 dag (VS Lana Del Rey)
Omdat ik zo weg moet snoep ik een uur ervan af (en ik verwacht geen Lana leger nog dit laatste uur).
Charlotte Gainsbourg is degene die Lana in haar autootje de West Coast op stuurt.
Actrices die zingen (of is ze een zangeres die is gaan acteren) volgens Wiki zijn beide professies op haar 13e gestart dus we laten het in het midden.
James Morrison is een Britse singer songwriter die in de 2e helft van de zeroes kwam opzetten en best wat hitjes bij elkaar sprokkelde in Nederland, het nummer dat hij gebruikt tegen Gainsbourg is er 1 die Q music ontzettend veel en lang op de playlist had weet ik nog.
Charlotte Gainsbourg-The songs that we sing
VS
James-Morrison-Slave to the music
0
geplaatst: 6 maart 2023, 17:22 uur
1.Lana Del Rey (survivalrate 7 dagen (Vs Dido/Vs James Blake, VS Alanis Morissette, VS Zero7, VS Emeli Sande, VS Calvin Harris, VS Jewel)
4.Charlotte Gainsbourg (survivalrate 2 dagen (VS Lana Del Rey, VS James Morrison)
James Morrison is geen partij voor Charlotte (met erg weinig stemmen).
Van het album Stage whisper komt het uptempo Terrible angels.
Daar kan het electrotronische duo Goldfrapp wel wat tegenin brengen, hun Black cherry album was een schuif naar full on electro dance, Twist was dacht ik de 3e single met interessante achtbaan video.
Charlotte Gainsbourg-Terrible angels
VS
Goldfrapp-Twist
4.Charlotte Gainsbourg (survivalrate 2 dagen (VS Lana Del Rey, VS James Morrison)
James Morrison is geen partij voor Charlotte (met erg weinig stemmen).
Van het album Stage whisper komt het uptempo Terrible angels.
Daar kan het electrotronische duo Goldfrapp wel wat tegenin brengen, hun Black cherry album was een schuif naar full on electro dance, Twist was dacht ik de 3e single met interessante achtbaan video.
Charlotte Gainsbourg-Terrible angels
VS
Goldfrapp-Twist
0
geplaatst: 6 maart 2023, 23:00 uur
1-0 van allebei wel liefhebber, maar van Charlotte net even meer
0
geplaatst: 6 maart 2023, 23:49 uur
Het is hier net als in het echte leven. Vrouwen houden het uiteindelijk langer vol dan mannen.
1-1
1-1
* denotes required fields.