Muziek / Muziekgames / Rockabilly Hall of Fame - KO (variant)
zoeken in:
1
geplaatst: 25 februari 2023, 10:04 uur
Rockabilly Hall Of Fame – KO (variant)
https://2.bp.blogspot.com/-ZcTLl4r1eXk/WgYf440VC7I/AAAAAAAAAQA/uL-MrXPt4ykx851xTwXEF3rvluqjBH5_QCLcBGAs/s640/Rockabilly%2Bhall%2Bof%2Bfame.png
Rockabilly; letterlijk samengesteld uit Rock (and Roll) en Hillbilly (Music). In de praktijk is het echter die opwindende mengeling van rock, western swing, boogie-woogie, jump blues, en electric blues. Stilzitten mag best, maar kan helemaal niet. Haren netjes in de plooi? Dacht het niet. Haal dat vet of die boter maar uit de kast en maak het lekker vettig, het liefst in een kuif. De pompadour viert hoogtijdagen. Uit met die verstikkende werkkledij, en aan met die jeans en shirts, of jurk natuurlijk. Even geen keurige elektrische familieauto, maar haal die hot rod van stal. Ennnnn alle andere beelden die je maar kan bedenken bij dit heerlijke genre dat een ongelooflijke grote following heeft, maar niet zozeer op MusicMeter. Ik wil dan ook graag deze muziek wat meer aandacht gunnen middels dit spelletje.
Van populair in de fifties, naar underground in de seventies, een revival in de eighties en de doorpak vanaf de nineties.
Want ja, hoe komt het dat vrijwel iedereen een beeld bij Rockabilly heeft, zelfs mensen die amper tot nooit naar het genre luisteren? Omdat het een muziekgenre ontstijgt. Het is voor veel mensen een lifestyle. De late 50s periode en 80s revival hebben gezorgd voor de way of life die geassocieerd wordt met Rockabilly.
Wij gaan helemaal terug naar de pioniers, de grondleggers, de cool cats, de hip chicks, the originals: de Rockabilly Hall of Fame-ers.
Hoe gaan we deze KO spelen?
De speellijst bestaat uit 128 artiesten uit de Rockabilly Hall Of Fame. That’s (al)right (mama)! Artiesten, geen songs. Songs worden pas last-minute gekozen. In iedere battle nemen twee artiesten het tegen elkaar op waarbij ik op het moment zelf de songs kies. Maarrrrr, er is nog een twist! Het wordt een best-of-3. Dat betekent dus dat elke pairing uit minstens 2, maximaal 3, onderlinge battles bestaat. Waarom dan Shaky? Nou, eigenlijk heel simpel: zo duurt het spel wat langer, is er meer aandacht voor Rockabilly, krijgt iedere artiest de mogelijkheid om op zijn minst met 2 songs voorbij te komen en valt er simpelweg meer te genieten.
Zit ik alleen nog een beetje te koekeloeren met het tijdspad. Vooralsnog ga ik het volgende hanteren: een battle blijft om en nabij 24 uur staan (dat kan af en toe wat uurtjes naar beneden afgerond worden), maar ik stel ook een maximum aantal voorkeursstemmen in voor het geval battles vrij snel beslist zouden zijn en we anders een hele dag moeten wachten op de volgende. Het kan dus een best langdurende KO worden. No problem, ik steek hier graag de tijd in.
Er hoeft dus geen nieuwe battle gepost te worden door iemand, die organisatorische taak ligt bij mij ivm de voorbereiding van de song en een korte introductie bij de artiesten. Puur relaxen voor de deelnemers dus, lekker luisteren en stemmen.
Ik hoop oprecht op de nodige deelnemers. Spring ook gerust in het diepe; is het niet direct ‘je genre’, sluit gewoon aan. Wie weet pik je nog wat fijne songs / artiesten op. Iedereen is welkom en stiekem reken ik sowieso op spinoutjeb777Kees-JanLes de GrootAst
De loting is klaar, de eerste ronde zal ik zo dadelijk starten.
https://2.bp.blogspot.com/-ZcTLl4r1eXk/WgYf440VC7I/AAAAAAAAAQA/uL-MrXPt4ykx851xTwXEF3rvluqjBH5_QCLcBGAs/s640/Rockabilly%2Bhall%2Bof%2Bfame.png
Rockabilly; letterlijk samengesteld uit Rock (and Roll) en Hillbilly (Music). In de praktijk is het echter die opwindende mengeling van rock, western swing, boogie-woogie, jump blues, en electric blues. Stilzitten mag best, maar kan helemaal niet. Haren netjes in de plooi? Dacht het niet. Haal dat vet of die boter maar uit de kast en maak het lekker vettig, het liefst in een kuif. De pompadour viert hoogtijdagen. Uit met die verstikkende werkkledij, en aan met die jeans en shirts, of jurk natuurlijk. Even geen keurige elektrische familieauto, maar haal die hot rod van stal. Ennnnn alle andere beelden die je maar kan bedenken bij dit heerlijke genre dat een ongelooflijke grote following heeft, maar niet zozeer op MusicMeter. Ik wil dan ook graag deze muziek wat meer aandacht gunnen middels dit spelletje.
Van populair in de fifties, naar underground in de seventies, een revival in de eighties en de doorpak vanaf de nineties.
Want ja, hoe komt het dat vrijwel iedereen een beeld bij Rockabilly heeft, zelfs mensen die amper tot nooit naar het genre luisteren? Omdat het een muziekgenre ontstijgt. Het is voor veel mensen een lifestyle. De late 50s periode en 80s revival hebben gezorgd voor de way of life die geassocieerd wordt met Rockabilly.
Wij gaan helemaal terug naar de pioniers, de grondleggers, de cool cats, de hip chicks, the originals: de Rockabilly Hall of Fame-ers.
Hoe gaan we deze KO spelen?
De speellijst bestaat uit 128 artiesten uit de Rockabilly Hall Of Fame. That’s (al)right (mama)! Artiesten, geen songs. Songs worden pas last-minute gekozen. In iedere battle nemen twee artiesten het tegen elkaar op waarbij ik op het moment zelf de songs kies. Maarrrrr, er is nog een twist! Het wordt een best-of-3. Dat betekent dus dat elke pairing uit minstens 2, maximaal 3, onderlinge battles bestaat. Waarom dan Shaky? Nou, eigenlijk heel simpel: zo duurt het spel wat langer, is er meer aandacht voor Rockabilly, krijgt iedere artiest de mogelijkheid om op zijn minst met 2 songs voorbij te komen en valt er simpelweg meer te genieten.
Zit ik alleen nog een beetje te koekeloeren met het tijdspad. Vooralsnog ga ik het volgende hanteren: een battle blijft om en nabij 24 uur staan (dat kan af en toe wat uurtjes naar beneden afgerond worden), maar ik stel ook een maximum aantal voorkeursstemmen in voor het geval battles vrij snel beslist zouden zijn en we anders een hele dag moeten wachten op de volgende. Het kan dus een best langdurende KO worden. No problem, ik steek hier graag de tijd in.
Er hoeft dus geen nieuwe battle gepost te worden door iemand, die organisatorische taak ligt bij mij ivm de voorbereiding van de song en een korte introductie bij de artiesten. Puur relaxen voor de deelnemers dus, lekker luisteren en stemmen.
Ik hoop oprecht op de nodige deelnemers. Spring ook gerust in het diepe; is het niet direct ‘je genre’, sluit gewoon aan. Wie weet pik je nog wat fijne songs / artiesten op. Iedereen is welkom en stiekem reken ik sowieso op spinoutjeb777Kees-JanLes de GrootAst
De loting is klaar, de eerste ronde zal ik zo dadelijk starten.
2
geplaatst: 25 februari 2023, 10:15 uur
Ronde 1
Een battle blijft ongeveer 24 uur staan (een uurtje hier en daar kijk ik niet op, tenzij de tussenstand nog erg spannend is), daarna post ik de volgende twee songs die het tegen elkaar gaan opnemen. Mocht een song echter al 6 voorkeursstemmen hebben, dan vervalt de 24-uurs-regel en post ik de volgende twee songs in de battle.
Een artiest heeft 2 gewonnen battles nodig om door te mogen naar ronde 2. Mocht het na 2 songs gelijk staan, dan volgt er een derde battle om beslissing te brengen.
1. Jerry Lee Lewis vs Rudy Grayzell
2. Blackwood Brothers vs Narvel Felts
3. Johnny Vallis vs Al Casey
4. Wynona Carr vs Bruce Channel
5. Moon Mullican vs Sonny Burgess
6. Bill Haley vs Billy Zoom
7. Johnny Horton vs Marvin Rainwater
8. Warren Smith vs Billy Garland
9. Burl Boykin vs Elvis Presley
10. Johnny Meeks vs Sid King
11. The Canadian Sweethearts vs Tillman Franks
12. Lonnie Mack vs Ersel Hickey
13. Johnny Burnette vs Light Crust Doughboys
14. Big Al Downing vs Sue Thompson
15. Bobby Wayne vs Charlie Gracie
16. Ray Harris vs Billy Strange
17. J. P. "The Big Bopper" Richardson vs Alton & Jimmy
18. Luther Perkins vs Wanda Jackson
19. Grady Martin vs Boyd Bennett
20. Sandy Nelson vs Ace Cannon
21. Eddie Zack vs Hayden Thompson
22. Marshall Lytle vs Johnny Cash
23. Barbara Pittman vs Bobby Curtola
24. Carl Dobkins, Jr. vs Rusty York
25. Billy Lee Riley vs The Flaming Ember
26. Ray Campi vs Bobby Sowell
27. James Burton vs Joe Pennington
28. Rodney Lay vs Collins Kids
29. Bo Diddley vs Linda Gail Lewis
30. Tommy Roe vs Bonnie Lou
31. Clyde McPhatter vs Tommy Allsup
32. Mac Curtis vs Robin Luke
33. Billy Swan vs Clarence "Frogman" Henry
34. Johnny Preston vs Jo Ann Campbell
35. Tommy Sands vs Rod Bernard
36. Bill Haley & His Comets vs Tommy Overstreet
37. Bob Luman vs Jack Clement
38. Bobby Helms vs Ricky Nelson
39. Danny Cedrone vs Conway Twitty
40. Buddy Knox vs Bobby Vee
41. Sleepy LaBeef vs The Delmore Brothers
42. Dale Hawkins vs Colin Winski
43. Janis Martin vs Don Weise
44. Carl Perkins vs Felice and Boudleaux Bryant
45. Roy Orbison vs Del Shannon
46. Link Wray vs Tommy Facenda
47. Charlie Rich vs Gene Summers
48. The Rock’n’Roll Trio vs Colonel Robert Morris
49. Brenda Lee vs Eddie Bond
50. Carl Mann vs Frankie Ford
51. Ray Peterson vs Donnie Brooks
52. Stan Beaver vs Buddy Holly
53. Ritchie Valens vs The Everly Brothers
54. Glen Glenn vs Roy Head and The Traits
55. Charlie Feathers vs Jody Reynolds
56. Jumpin' Gene Simmons vs Lefty Frizzell
57. The Jordanaires vs Eddie Cochran
58. Jimmie Rodgers vs Ray Smith
59. Patsy Cline vs Jerry Reed
60. Little Richard vs Sheriff Tex Davis
61. Stray Cats vs Ronnie Haig
62. Gene Vincent vs Art Adams
63. Jack Scott vs Cliff Gallup
64. Bobby Poe vs Ronnie Hawkins
Een battle blijft ongeveer 24 uur staan (een uurtje hier en daar kijk ik niet op, tenzij de tussenstand nog erg spannend is), daarna post ik de volgende twee songs die het tegen elkaar gaan opnemen. Mocht een song echter al 6 voorkeursstemmen hebben, dan vervalt de 24-uurs-regel en post ik de volgende twee songs in de battle.
Een artiest heeft 2 gewonnen battles nodig om door te mogen naar ronde 2. Mocht het na 2 songs gelijk staan, dan volgt er een derde battle om beslissing te brengen.
1. Jerry Lee Lewis vs Rudy Grayzell
2. Blackwood Brothers vs Narvel Felts
3. Johnny Vallis vs Al Casey
4. Wynona Carr vs Bruce Channel
5. Moon Mullican vs Sonny Burgess
6. Bill Haley vs Billy Zoom
7. Johnny Horton vs Marvin Rainwater
8. Warren Smith vs Billy Garland
9. Burl Boykin vs Elvis Presley
10. Johnny Meeks vs Sid King
11. The Canadian Sweethearts vs Tillman Franks
12. Lonnie Mack vs Ersel Hickey
13. Johnny Burnette vs Light Crust Doughboys
14. Big Al Downing vs Sue Thompson
15. Bobby Wayne vs Charlie Gracie
16. Ray Harris vs Billy Strange
17. J. P. "The Big Bopper" Richardson vs Alton & Jimmy
18. Luther Perkins vs Wanda Jackson
19. Grady Martin vs Boyd Bennett
20. Sandy Nelson vs Ace Cannon
21. Eddie Zack vs Hayden Thompson
22. Marshall Lytle vs Johnny Cash
23. Barbara Pittman vs Bobby Curtola
24. Carl Dobkins, Jr. vs Rusty York
25. Billy Lee Riley vs The Flaming Ember
26. Ray Campi vs Bobby Sowell
27. James Burton vs Joe Pennington
28. Rodney Lay vs Collins Kids
29. Bo Diddley vs Linda Gail Lewis
30. Tommy Roe vs Bonnie Lou
31. Clyde McPhatter vs Tommy Allsup
32. Mac Curtis vs Robin Luke
33. Billy Swan vs Clarence "Frogman" Henry
34. Johnny Preston vs Jo Ann Campbell
35. Tommy Sands vs Rod Bernard
36. Bill Haley & His Comets vs Tommy Overstreet
37. Bob Luman vs Jack Clement
38. Bobby Helms vs Ricky Nelson
39. Danny Cedrone vs Conway Twitty
40. Buddy Knox vs Bobby Vee
41. Sleepy LaBeef vs The Delmore Brothers
42. Dale Hawkins vs Colin Winski
43. Janis Martin vs Don Weise
44. Carl Perkins vs Felice and Boudleaux Bryant
45. Roy Orbison vs Del Shannon
46. Link Wray vs Tommy Facenda
47. Charlie Rich vs Gene Summers
48. The Rock’n’Roll Trio vs Colonel Robert Morris
49. Brenda Lee vs Eddie Bond
50. Carl Mann vs Frankie Ford
51. Ray Peterson vs Donnie Brooks
52. Stan Beaver vs Buddy Holly
53. Ritchie Valens vs The Everly Brothers
54. Glen Glenn vs Roy Head and The Traits
55. Charlie Feathers vs Jody Reynolds
56. Jumpin' Gene Simmons vs Lefty Frizzell
57. The Jordanaires vs Eddie Cochran
58. Jimmie Rodgers vs Ray Smith
59. Patsy Cline vs Jerry Reed
60. Little Richard vs Sheriff Tex Davis
61. Stray Cats vs Ronnie Haig
62. Gene Vincent vs Art Adams
63. Jack Scott vs Cliff Gallup
64. Bobby Poe vs Ronnie Hawkins
0
geplaatst: 25 februari 2023, 10:18 uur
Battle 1A.
Jerry Lee Lewis - Crazy Arms vs Rudy Grayzell – You’re Gone
Jerry Lee Lewis - Crazy Arms vs Rudy Grayzell – You’re Gone
Jerry Lee Lewis
http://2.bp.blogspot.com/-uX5ispfhuoI/Tl99XOJmpYI/AAAAAAAAAUw/j6AW9YH7geQ/s1600/Jerry+Lee+Lewis+at+piano.jpg
Wat moeten we nog zeggen over deze man? Jerry Lee Lewis, The Killer, Rock 'n' roll's first great wild man. 40 studioalbums uitgebracht, 77 singles, 7 nummer 1-hits op de US Country chart. Het begon allemaal in 1956 voor Jerry Lee om vervolgens binnen een dik jaar 3 top 10-hits te scoren in de reguliere US chart.
De eerste song die hier voorbij gaat komen is zijn debuutsingle. Het betreft een cover van Ray Price die Jerry Lee slechts luttele weken na het origineel uitbracht.
Jerry Lee Lewis – Crazy Arms
vs
Rudy Grayzell
https://1.bp.blogspot.com/-GqzY1VStxIo/XeFV04Q2aVI/AAAAAAAA30g/0f09vD4ojp4q7O6gy-l1b6_Z5hZ_GNmSACLcBGAsYHQ/s1600/rudy-tutti-grayzell.png
Deze radiomaker focuste zich in het begin van zijn carrière voornamelijk op country. De programma’s die hij in 1957 presenteerde gingen dan ook voornamelijk over dat genre. Totdat hij plots het licht zag, er iets ging borrelen in zijn onderbuik en hij die oer-gevoelens moest uiten. Rudy had het rockabilly-virus te pakken en het liet hem niet meer los. Hij bracht meerdere singles uit en mag hier al meteen in de eerste battle komen optreden.
Rudy "Tutti" Grayzell – You’re Gone
1
geplaatst: 25 februari 2023, 10:37 uur
1-0
Ondanks dat Rudy's song heerlijke classic rockabilly is toch een nipte voorkeur voor Jerry Lee hier
Ondanks dat Rudy's song heerlijke classic rockabilly is toch een nipte voorkeur voor Jerry Lee hier
1
geplaatst: 25 februari 2023, 15:28 uur
4-1
De eerste keer dat ik van Rudy Grayzell hoor! Vooaral de begeleiding klinkt lekker.
Van Crazy Arms staat ook een leuke versie op het Million Dollar Quartet Album, enkele weken later als de eerste opname van het nummer door Lewis.
De eerste keer dat ik van Rudy Grayzell hoor! Vooaral de begeleiding klinkt lekker.
Van Crazy Arms staat ook een leuke versie op het Million Dollar Quartet Album, enkele weken later als de eerste opname van het nummer door Lewis.
0
geplaatst: 25 februari 2023, 15:36 uur
5-1
Ook een erg fijne song van Grayzell, het is dat de intro nogal zwak is dat ik het geen top song vind. Crazy Arms zeker geen favoriet Lewis nummer van mij, maar zijn debuutsingle leek me wel de perfecte opening van dit spel. Lekkere songs, allebei ruim-voldoende. Crazy Arms net wat leuker.
Ook een erg fijne song van Grayzell, het is dat de intro nogal zwak is dat ik het geen top song vind. Crazy Arms zeker geen favoriet Lewis nummer van mij, maar zijn debuutsingle leek me wel de perfecte opening van dit spel. Lekkere songs, allebei ruim-voldoende. Crazy Arms net wat leuker.
2
geplaatst: 26 februari 2023, 03:16 uur
Leuke variant van een KO Shaky. En een heerlijk onderwerp! Fijn ook dat deze KO lekker langzaam gaat, zodat iedereen alle tijd heeft om te luisteren en te stemmen.
Hier ga ik ook voor Jerry Lee Lewis. Het nummer van Rudy Grayzell (ik kende deze artiest tot nu toe niet) is ook lekker, maar Crazy Arms is voor mij de ultieme rockabilly. Van dit soort nummers kan ik er duizend in een dozijn achter elkaar horen en dan heb ik nog niet genoeg.
6-1
Hier ga ik ook voor Jerry Lee Lewis. Het nummer van Rudy Grayzell (ik kende deze artiest tot nu toe niet) is ook lekker, maar Crazy Arms is voor mij de ultieme rockabilly. Van dit soort nummers kan ik er duizend in een dozijn achter elkaar horen en dan heb ik nog niet genoeg.
6-1
0
geplaatst: 26 februari 2023, 08:02 uur
Battle 1B
Jerry Lee Lewis vs Rudy Grayzell
Jerry Lee heeft de eerste battle gewonnen, en in deze tweede onderlinge strijd gaan we luisteren naar het B-kantje van één van de bekendste songs van The Killer. Dit nummer werd geschreven door Jack Clement, die we later in deze KO nog gaan tegenkomen, en was eigenlijk bedoeld als follow-up A-side voor Crazy Arms nadat die in de hitlijst flopte. Met It'll Be Me dacht Clement een echte top hit voor Jerry Lee te hebben. Dat pakte anders uit, er werd toch voor een andere songs als follow-up gekozen, en die komen we (als JLL doorgaat) nog wel een keer tegen in deze KO. Voor nu wordt het dus kantje B van single 2.
Jerry Lee Lewis – It‘ll Be Me
vs
Daartegenover staat de song waar Rudy Grayzell het meest om bekend staat. Het nummer is sowieso een Rockabilly standard en is ondertussen door een karrevracht aan artiesten opgenomen dan wel onderdeel van live-sets. Rudy schreef het nummer zelf en liet in dezelfde maand dat hij het singletje uitbracht ook Joe Clay een versie uitbrengen.
Rudy “Tutti” Grayzell - Duck Tail
1
jeb777
geplaatst: 26 februari 2023, 12:13 uur
Ik ken toch vooral een andere versie van 'It'll Be Me' (die op zijn eerste lp staat), die ik veel mooier vind!
Laat ik een keer voor Rudy gaan...
1-1
Laat ik een keer voor Rudy gaan...
1-1
0
geplaatst: 26 februari 2023, 12:16 uur
Ah de slow version van It'll Be Me heeft jouw voorkeur jeb777, ja is ook mooi. al verbleekt die wat mij betreft bij deze originele versie
Ik zit nog even in dubio bij deze battle. Ken van beide songs veel betere uitvoeringen door andere artiesten, ik ga deze twee nog minstens een paar keer draaien voordat ik stem; ook geen straf
Ik zit nog even in dubio bij deze battle. Ken van beide songs veel betere uitvoeringen door andere artiesten, ik ga deze twee nog minstens een paar keer draaien voordat ik stem; ook geen straf

1
geplaatst: 26 februari 2023, 12:20 uur
Mac Curtis heeft mijn favoriete Duck Tail versie opgenomen.
0
geplaatst: 26 februari 2023, 15:14 uur
Ik was de enige met een stem op een Rudy Grayzell album op MusicMeter, maar ik zie dat Willem B ook gestemd heeft. Dat moet dan toch ook een liefhebber van het genre zijn. Zin om hier mee te doen?
0
geplaatst: 26 februari 2023, 15:57 uur
Inderdaad een mooie battle Ast. Ik blijf deze lastig vinden, ze liggen dicht bij elkaar. Het wordt toch nipt Duck Tail voor mij.
2-3
2-3
1
geplaatst: 26 februari 2023, 21:40 uur
3-4
Ik leerde Rudy Grayzell kennen door de connectie met Doug Sahm. Blijkbaar kenden beiden mekaar goed.
Rudy Grayzell nam de kleine Doug onder zijn hoede en ze speelden vaak samen.
Vandaar bij deze mijn "sympathie" stem voor Rudy.
Ik leerde Rudy Grayzell kennen door de connectie met Doug Sahm. Blijkbaar kenden beiden mekaar goed.
Rudy Grayzell nam de kleine Doug onder zijn hoede en ze speelden vaak samen.
Vandaar bij deze mijn "sympathie" stem voor Rudy.
1
geplaatst: 27 februari 2023, 01:56 uur
4-4
Deze liggen een stuk dichter bij elkaar. De piano doet het kwartje vallen richting de Killer.
Deze liggen een stuk dichter bij elkaar. De piano doet het kwartje vallen richting de Killer.
0
geplaatst: 27 februari 2023, 08:04 uur
Het is de eerste pairing van de eerste ronde en we hebben al meteen een derde en beslissende battle nodig, prachtig.
De eerste pairing zorgt dus al meteen voor een verlenging. Zowel Jerry Lee als Rudy hebben een duel gewonnen. Tijd voor een derde ontmoeting om te bepalen wie van deze twee rockabilly hall of fame toppers blijft strijden en wie het spel zal moeten verlaten.
Voor Jerry Lee gaan we luisteren naar zijn laatste single die zowel de US als de Canadese Country hitlijst wist te bereiken. Dat gebeurde in 1982 met deze song:
Jerry Lee Lewis – My Fingers Do the Talkin’
vs
Voor Rudy luisteren we naar een single uit 1957.
Rudy Grayzell – Let’s Get Wild
Roept u maar, welke artiest gaan we terug zien in ronde 2?
Battle 1C
De eerste pairing zorgt dus al meteen voor een verlenging. Zowel Jerry Lee als Rudy hebben een duel gewonnen. Tijd voor een derde ontmoeting om te bepalen wie van deze twee rockabilly hall of fame toppers blijft strijden en wie het spel zal moeten verlaten.
Voor Jerry Lee gaan we luisteren naar zijn laatste single die zowel de US als de Canadese Country hitlijst wist te bereiken. Dat gebeurde in 1982 met deze song:
Jerry Lee Lewis – My Fingers Do the Talkin’
vs
Voor Rudy luisteren we naar een single uit 1957.
Rudy Grayzell – Let’s Get Wild
Roept u maar, welke artiest gaan we terug zien in ronde 2?
1
geplaatst: 27 februari 2023, 11:49 uur
poeh lastig deze, maar toch een nipte voorkeur voor de song van Jerry Lee
1-0
1-0
1
jeb777
geplaatst: 27 februari 2023, 13:38 uur
Het kan natuurlijk niet dat Jerry Lee er in de eerste ronde van deze battle eruit ligt...
4-0
4-0
* denotes required fields.