Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2023
zoeken in:
1
geplaatst: 23 juli 2023, 00:20 uur
BlackFinch schreef:
(Link volgt later)
(Link volgt later)
22. mehro - exploding spotify:track:4JT7UymD7YCLdRPx5KYtkO
1
geplaatst: 23 juli 2023, 06:21 uur
24. Tkay Maidza & Flume - Silent Assassin spotify:track:34Tg1jTHYdWlSMXYthAoL0
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 23 juli 2023, 06:58 uur
25. Jessy Lanza - Limbo spotify:track:0OovXUWpSLxNXzR14HsIii
1
geplaatst: 23 juli 2023, 07:16 uur
Dank voor de presentatie hoi123, weer een hoop geleerd. EN een mooie winnaar.
Nog even op een nominatie broeden, de shortlist puilt uit. Wat een matige automatische album nominaties weer trouwens.
Nog even op een nominatie broeden, de shortlist puilt uit. Wat een matige automatische album nominaties weer trouwens.
3
geplaatst: 23 juli 2023, 07:16 uur
4
geplaatst: 23 juli 2023, 09:24 uur
Hele fijne presentatie weer hoi123 met een briljante winnares. 
27. Sababa 5 - Bigâne (ft. Canay Doğan)
spotify:track:6LOt0keVPpHc7Q7WKvMtpB

27. Sababa 5 - Bigâne (ft. Canay Doğan)
spotify:track:6LOt0keVPpHc7Q7WKvMtpB
0
geplaatst: 23 juli 2023, 10:22 uur
29. Film School - Tape Rewind
Iemand voor mij het linkje? Op telefoon is deze niet te verkrijgen, toch?
Iemand voor mij het linkje? Op telefoon is deze niet te verkrijgen, toch?
2
geplaatst: 23 juli 2023, 10:24 uur
30. Big Thief - Vampire Empire
Ik ben nog steeds laptoploos helaasch, dus als iemand een linkje zou kunnen regelen zou dat top zijn!
Ik ben nog steeds laptoploos helaasch, dus als iemand een linkje zou kunnen regelen zou dat top zijn!
1
geplaatst: 23 juli 2023, 10:25 uur
En inderdaad hoi123: fantastische presentatie! Ik moest regelmatig hardop gniffelen.
3
geplaatst: 23 juli 2023, 10:30 uur
31. Caterina Barbieri - Math of You spotify:track:6uhjxe81Ma9hhdFulcKc36
29. Film School - Tape Rewind spotify:track:7E8IhD7CFlw6xcTv0bfeDa
30. Big Thief - Vampire Empire spotify:track:0ToG55iJZCOzZkcpWbXxpW
29. Film School - Tape Rewind spotify:track:7E8IhD7CFlw6xcTv0bfeDa
30. Big Thief - Vampire Empire spotify:track:0ToG55iJZCOzZkcpWbXxpW
1
geplaatst: 23 juli 2023, 10:49 uur
Dank voor de presentatie hoi123! Ik heb hem weer met veel plezier gelezen.
0
geplaatst: 23 juli 2023, 10:51 uur
Mausie schreef:
Wat een matige automatische album nominaties weer trouwens.
Heb je ze alle vier geluisterd? Ik ken er maar één van de vier en daar is niks mis mee.Wat een matige automatische album nominaties weer trouwens.
0
geplaatst: 23 juli 2023, 11:07 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Heb je ze alle vier geluisterd? Ik ken er maar één van de vier en daar is niks mis mee. Ik ken de namen, niet mijn ding. En dat is zo’n beetje elke maand. Vaak ook progrock/metal nummers, want die albums doen het goed op de site.
1
geplaatst: 23 juli 2023, 11:19 uur
esteban schreef:
Staat mehro in jouw weeklijst BlackFinch? Ik dacht dat ik de énige liefhebber was. Anders moet ie volgende week weer eens wat stijgen.
Staat mehro in jouw weeklijst BlackFinch? Ik dacht dat ik de énige liefhebber was. Anders moet ie volgende week weer eens wat stijgen.
Sinds vorige week is hij daar aanwezig, heb deze denk ik ontdekt via de luistertips uit de weeklijsten.
2
geplaatst: 23 juli 2023, 11:27 uur
32. Dudu Tassa & Jonny Greenwood feat. Nour Freteikh - Taq ou-Dub spotify:track:3VMwlV1WCP3seMqWITjnjw
5
geplaatst: 23 juli 2023, 11:37 uur
Mausie schreef:
Ik ken de namen, niet mijn ding. En dat is zo’n beetje elke maand. Vaak ook progrock/metal nummers, want die albums doen het goed op de site.
Ik heb het volgens mij al vaker gezegd en heb nu alweer zin in de discussie die gaat volgen, maar wat mij betreft flikkeren we alle automatische nominaties liever gister dan vandaag nog de deur uit ten gunste van een nominatie pp extra. Ik heb er meer dan genoeg vertrouwen in dat we met het huidige usersbestand een gevarieerde lijst kunnen opstellen die onder de streep meer ontdekkingen oplevert dan het kost. Je zou een uitzondering kunnen maken voor de Afrekening en misschien ook nog RYM, al stromen de essentiële nummers daaruit ook echt wel binnen.(quote)
Ik ken de namen, niet mijn ding. En dat is zo’n beetje elke maand. Vaak ook progrock/metal nummers, want die albums doen het goed op de site.
Edit om 22:22 - Als we met het oogpunt op variatie er toch wat autonomi's in willen houden pleit ik eerder voor de hoogste Maak Kennis Met Metal ofzo
1
geplaatst: 23 juli 2023, 12:34 uur
123poetertjes schreef:
Ik heb het volgens mij al vaker gezegd en heb nu alweer zin in de discussie die gaat volgen, maar wat mij betreft flikkeren we alle automatische nominaties liever gister dan vandaag nog de deur uit ten gunste van een nominatie pp extra.
Ik heb het volgens mij al vaker gezegd en heb nu alweer zin in de discussie die gaat volgen, maar wat mij betreft flikkeren we alle automatische nominaties liever gister dan vandaag nog de deur uit ten gunste van een nominatie pp extra.
Het laatste restje normale muziek moet van jou weg?

1
geplaatst: 23 juli 2023, 12:44 uur
Dat valt wel reuze mee, als je ziet dat Grian Chatten en Peggy Gou gewoon winnen is er alle ruimte voor de toegankelijke en niet-kunstschoolmuziek. Wat daar genoeg kwaliteit heeft, kan het hier gewoon goed doen.
Volgens mij loopt het meestal niet heel snel vol, maar als er echt ruimte tekort is mogen de automatische nomi’s wel minder of weg.
Volgens mij loopt het meestal niet heel snel vol, maar als er echt ruimte tekort is mogen de automatische nomi’s wel minder of weg.
2
geplaatst: 23 juli 2023, 13:48 uur
hoi123 bedankt voor de presentatie kerel! ga het zo rustig terug lezen
en wat betreft de discussie hierboven, ik vind ook altijd allemaal wel mee vallen hoe 'gekkig' de muziek is, als je ziet wat de laatste tijd de finale haalt en ook wint. sowieso als je naar onze grand finale jaarfinale selecties kijkt, valt dat reuze mee. Die automatische album-nominaties voegen wat mij betreft niet zo veel toe, en die maak-kennis-met kun je ook open gooien voor user nominaties alhier.
33. Monika Roscher Bigband - A Taste of the Apocalypse spotify:track:11rqLwVU8j6eHsvwieexky
en wat betreft de discussie hierboven, ik vind ook altijd allemaal wel mee vallen hoe 'gekkig' de muziek is, als je ziet wat de laatste tijd de finale haalt en ook wint. sowieso als je naar onze grand finale jaarfinale selecties kijkt, valt dat reuze mee. Die automatische album-nominaties voegen wat mij betreft niet zo veel toe, en die maak-kennis-met kun je ook open gooien voor user nominaties alhier.
33. Monika Roscher Bigband - A Taste of the Apocalypse spotify:track:11rqLwVU8j6eHsvwieexky
1
geplaatst: 23 juli 2023, 15:44 uur
Dankjewel hoi123, toffe presentatie met een mooie winnaar en een onverhoopte podiumplek voor mijn favorietjes van Sprain.
De nieuwe Killer Mike is een killer album, deze opener mag niet ontbreken:
34. Killer Mike ft. CeeLo Green - Down by Law spotify:track:6KlvybbokGa63tRS4J3Uqh
De nieuwe Killer Mike is een killer album, deze opener mag niet ontbreken:
34. Killer Mike ft. CeeLo Green - Down by Law spotify:track:6KlvybbokGa63tRS4J3Uqh
1
geplaatst: 23 juli 2023, 16:18 uur
35. Kode9 - Infirmary spotify:track:6a5NfaeJr94B9IQQ86nrFt
De Burial-track op dezelfde ep is ook erg goed, maar ik ga toch voor deze
De Burial-track op dezelfde ep is ook erg goed, maar ik ga toch voor deze
1
geplaatst: 24 juli 2023, 07:07 uur
Vorige maand goeddeels gemist door vakantie, maar gelukkig dankzij de fijne schrijfsels van hoi123 toch nog wat van het feest meegepakt 
36. Swans - The Beggar spotify:track:25YYkZ5I93fCeuyzmCWikP

36. Swans - The Beggar spotify:track:25YYkZ5I93fCeuyzmCWikP
4
geplaatst: 24 juli 2023, 10:37 uur
Dank voor je ontzettend fijne presentatie, hoi123, het was een genot om het allemaal te lezen. De Summer Jam-vibes van de maandwinnaar waren evenwel niet zo aan mij besteed, Nanana kan echt niet in de schaduw staan van Itgehane. Maar goed, Peggy heeft nu wel een zomerhit te pakken, en SvhJ-maandwinst, dus chapeau voor haar! De rest van het podium en de nummer 4 zijn wel top, dus verder ben ik wel tevreden over de uitslag.
Speciaal voor jou nomineer ik er nog eentje van onze vrienden uit Reading:
37. Slowdive - Skin in the Game spotify:track:3X0KbbFJSUK1hzXggbtreP
Speciaal voor jou nomineer ik er nog eentje van onze vrienden uit Reading:
37. Slowdive - Skin in the Game spotify:track:3X0KbbFJSUK1hzXggbtreP
0
geplaatst: 24 juli 2023, 12:00 uur
38. Baaba Maal - Freak Out (Baba Ali Remix) spotify:track:1ulKOTZLdFGlrYp9rEWPKf
0
geplaatst: 24 juli 2023, 12:26 uur
42. This Is The Kit - More Change spotify:track:48MfmbKhu0xL55NWtMyxMQ
0
geplaatst: 24 juli 2023, 12:27 uur
43. Sadness - Something In The Summer Rain spotify:track:6zNW3dCVMH8NGoPkkPNM7V
* denotes required fields.