Muziek / Muziekgames / De Grote 80's K.O. (#2)
zoeken in:
1
geplaatst: 2 augustus 2023, 15:27 uur
Voor sla moet je niet bij mij zijn, maar bij de groenteboer of supermarkt. Ik geef alleen een voorspelling en - zoals ook Eric zegt - die is niet zo moeilijk meer als je ziet welke users meedoen.
Of Lex moet gaan goochelen met zijn ballen. Volgende ronde het Lichtje vs. de Heks en Troy vs. Blue Monday. Of zoiets ..
1
geplaatst: 2 augustus 2023, 15:30 uur
0
geplaatst: 2 augustus 2023, 15:33 uur
23. Echo & The Bunnymen - Bring on the Dancing Horses Vs. The The - Uncertain Smile
0-1
0-1
0
geplaatst: 2 augustus 2023, 15:34 uur
Ries_72 schreef:
Voor sla moet je niet bij mij zijn, maar bij de groenteboer of supermarkt. Ik geef alleen een voorspelling en - zoals ook Eric zegt - die is niet zo moeilijk meer als je ziet welke users meedoen.
Of Lex moet gaan goochelen met zijn ballen. Volgende ronde het Lichtje vs. de Heks en Troy vs. Blue Monday. Of zoiets ..
(quote)
Love Like Blood - Troy
Blue Monday - t Lichtje en dan die tegen elkaar. Anders zie ik 2 van deze 4 wel in de finale komen. Under the Milky Way ook nog kanshebber
0
geplaatst: 2 augustus 2023, 15:36 uur
3-8
24. Talk Talk - Living in Another World Vs. UB40 - Food for Thought
1-0
24. Talk Talk - Living in Another World Vs. UB40 - Food for Thought
1-0
* denotes required fields.