Muziek / Muziekgames / De Grote 80's K.O. (#2)
zoeken in:
3
geplaatst: 4 augustus 2023, 15:38 uur
6-7
Middelmatig nummer van SM wint van West End Girls. Spijtig!
Middelmatig nummer van SM wint van West End Girls. Spijtig!
1
geplaatst: 4 augustus 2023, 16:15 uur
Johnny Marr schreef:
Jammerlijke loting, dit mocht gerust de finale zijn geweest.
Jammerlijke loting, dit mocht gerust de finale zijn geweest.
9-9
0
Zack
geplaatst: 4 augustus 2023, 16:18 uur
Troy komt zover door de tragiek van de zangeres....Het lijkt de Top 2000 wel
2
geplaatst: 4 augustus 2023, 16:18 uur
Zack schreef:
Troy komt zover door de tragiek van de zangeres
Troy komt zover door de tragiek van de zangeres
Dat is onzin.
0
Zack
geplaatst: 4 augustus 2023, 16:22 uur
Nee ,...ik vind het matige zang en dat mag en meermaals in de muneladder is geen winnar...love or hate nummer
4
geplaatst: 4 augustus 2023, 17:04 uur
Voor mij exact gelijkwaardig, maar door het gezeik van zack ga ik voor Troy 
10-10

10-10
0
geplaatst: 4 augustus 2023, 17:05 uur
0
Zack
geplaatst: 4 augustus 2023, 17:08 uur
Grote jongen ...
1. Je maakt het spel kapot door niet op je voorkeur te stemmen , maar op de slTroy omdat je niet hebbrnnkan dat ik ook een mening heb waar jij niet tegen kan(dus speel je het zo).....wat jij doet altijd moet je zelf ook kunnen hebben ., Electronic aanhanger
2. En passant wil je Thelion nog beïnvloeden .....ik beïnvloed geen users , geef net zoals sommige anderen een mening of reageer erop....Jij hebt dit spel dus definitief kapot gemaakt...gefeliciteerd
, goed bezig....als jij gewoon normaal had gestemd , was Kate door geweest dus gaat dit inderdaad nergens meer over qua uitslag....je ,et je,elf voor schut
1. Je maakt het spel kapot door niet op je voorkeur te stemmen , maar op de slTroy omdat je niet hebbrnnkan dat ik ook een mening heb waar jij niet tegen kan(dus speel je het zo).....wat jij doet altijd moet je zelf ook kunnen hebben ., Electronic aanhanger

2. En passant wil je Thelion nog beïnvloeden .....ik beïnvloed geen users , geef net zoals sommige anderen een mening of reageer erop....Jij hebt dit spel dus definitief kapot gemaakt...gefeliciteerd
, goed bezig....als jij gewoon normaal had gestemd , was Kate door geweest dus gaat dit inderdaad nergens meer over qua uitslag....je ,et je,elf voor schut
0
geplaatst: 4 augustus 2023, 17:25 uur
13-11 de 2 beste nummers die er nog in zitten
10. U2 - Sunday Bloody Sunday Vs. Talk Talk - Living in Another World
0-1
10. U2 - Sunday Bloody Sunday Vs. Talk Talk - Living in Another World
0-1
* denotes required fields.