MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2024]

zoeken in:
Onweerwolf
Voor die case kwesties hou ik meestal lastfm aan.

Onweerwolf
Is geen harde wet ofzo maar die zijn wat terughoudend vaak met afwijkende schrijfstijl.
Persoonlijk vind ik het doorgaans ook vaak een beetje sneu dus ik accepteer het alleen als het echt altijd zonder uitzondering zo wordt geschreven en bedoeld is.

Porcupine Head schreef:
(quote)
Misschien is het het beste om de featured artiesten achter de hoofdartiest te plaatsen.
Dus:

The Rolling Stones Feat. Lady Gaga & Stevie Wonder - Sweet Sounds Of Heaven
80% of meer van MuMe werkt zo, maar pas het maar aan hoor

Onweerwolf
Simon77 schreef:
(quote)
80% of meer van MuMe werkt zo, maar pas het maar aan hoor

Musicmeter neem ik sowieso nooit als leidraad, voor wat dan ook.

Als 80% van Musicmeter random artiesten in het titelvakje wil zetten dan is dat prima maar ik doe daar niet aan mee.

Wat jij wil, grote wijze leider.

Ik stem morgen.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Ik kom met deze link uit bij The KLF - 3AM Eternal - Live at the S.S.L.
Moet dat niet deze link zijn: spotify:track:6d2fh1fitVMyvxMzmNxRBH

Oh excuus, dan heb ik de verkeerde geknipt en geplakt vanuit mijn Mume-ladder opties (waarbij deze jij dus net iets eerder had).

Bedankt voor t plaatsen van de juiste link!

vigil schreef:
(quote)

Oh excuus, dan heb ik de verkeerde geknipt en geplakt vanuit mijn Mume-ladder opties (waarbij deze jij dus net iets eerder had).

Bedankt voor t plaatsen van de juiste link!

Puur toeval omdat ik al hoopte dat jij deze hier zou plaatsen, maar omdat jij de toevoeging tussen haakjes anders benoemt dan ik in de MuMeladder deed ging ik twijfelen of ik het wel goed gedaan had daar. Dus ik ging de link volgen hoe de schrijfwijze was en kwam uit bij The KLF. En de schrijfwijze is inderdaad zonder 'single'

Isaac Roux - Colours spotify:track:0B0aTEv8x5U1Bb0U0E1nT9
Jessie Ware - Begin Again spotify:track:7pMJ455NDmDtnAxSRniJt2
Nothing But Thieves - Overcome spotify:track:18q5OmlDTbSm8w9J1i1
STONE - I Gotta Feeling spotify:track:0LUVOk5bZG7WO7TorwVWCn

Onweerwolf
Grafmat schreef:
Nothing But Thieves - Overcome spotify:track:18q5OmlDTbSm8w9J1i1

URI werkt niet

Onweerwolf

The War on Drugs - Wasted spotify:artist:6g0mn3tzAds6aVeUYRsryU

URI werkt niet

The Bitter End is uit 2003 ?

Onweerwolf
Van de volgende mensen die in 2023 voor de finale stemden heb ik (nog) geen nominatielijstje ontvangen. Als je wilt nomineren wees je er dan van bewust dat ik spoedig met de tweede ronde zal starten.

andré, arcade monkeys, AstroStart, Brunniepoo, Bucquoy, chevy93, cosmic kid, dix, Dwejkk_, Finidi, Finn, herman, hoi123, inquestos, jeroentjuhh, Johnny Marr, Johnny Marrissey, Koenr, laxus11, Maartenn, Manfield, Mastroianni, mauricedegier, motel matches, musicfriek, nico1616, Ploppesteksel, Riesdude, Rob071, Robbie34, Rudi S, Rufus, SanderT, SBube, Spul, Teunnis, Vince vega, VladTheImpaler, WhyNotSmile, willemdeux

Wil je liever geen notificaties meer ontvangen over De Witte Trui stuur me dan even een pm en dan haal ik je van de lijst. Dat geldt ook als je juist nog niet op de lijst staat maar dat wel graag wilt.

Onweerwolf
Glen Hansard schreef:
The Bitter End is uit 2003 ?

Correct.

Poeha, deze mag je vervangen want die is niet geldig

Whitney - For A While spotify:track:7JM4b9VZVDD83l7f2F1ykf
Kevin Morby - This Is A Photograph spotify:track:1hj8os1Xxiuo95atpJzfCp
Sef - Land Dat Niet Bestaat spotify:track:2d1x40uqQXcTQPXeUdlRUq
DEADLETTER - Binge spotify:track:14lyCslumg3lMiYMRwmP4u

Angelo Badalamenti - The Fireman spotify:track:3hsSddpow4vXuBWGz2ajxo
Chromatics - Saturday spotify:track:6NYBfminB8VNM7n4GgcwfW
Johnny Jewel - Windswept [Reprise] spotify:track:0wBYMy6HFpLG7V7063GIT3
Lissie - Wild West [Roadhouse Mix] spotify:track:0qrEuCoIEKh9jjOb8a2Xhg

A Million Little Pieces komt uit 2013, maar is in 2014 op single uitgebracht.

Maar hoe voldoet dat dan aan "Genomineerde nummers mogen niet voor 2014 zijn uitgebracht." ?

The Tragically Hip - In A World Possessed By The Human Mind spotify:track:45erEOdEX0ks9c1sNccFz1
Then Comes Silence - Strangers spotify:track:36DNzoludLxnlGv2lxqeiP
Black Mountain - FD'72 spotify:track:5pZMp6zSfF3ImIYwAp33FP
The Maccabees - Spit It Out spotify:track:6wM0zOxxWXPCObxtePpcmc

Onweerwolf
Poek schreef:
(quote)

Maar hoe voldoet dat dan aan "Genomineerde nummers mogen niet voor 2014 zijn uitgebracht. "?

Niet.

Poeha Ook deze is uiteraard niet geldig. Bovendien het EXPLICIETE verzoek om een nieuwe post te maken als je wijziging doet en niet een oude post editen.

Zonder de opmerking van Poek had ik dit niet gezien en was je nominatie uiteindelijk gewdiskwalificeerd.

Onweerwolf
Onweerwolf
Ok duidelijk.

P.S. Ik heb geen oude post ge-edit, maar gewoon de volledige lijst opnieuw geplaatst met de wijzigingen erin
en daarna eronder verklaard.

Dat is niet waar.

Dit:

A Million Little Pieces komt uit 2013, maar is in 2014 op single uitgebracht.

Stond niet in je originele post.

Wel erg op de letter, dat was alleen wat aanvullende info, was geen correctie van het nummer zelf.

P.S. 2: Ik trek mijn nominaties terug. Verwijder ze maar uit de (Spotify-)lijst.

Onweerwolf
P.S. 2: Ik trek mijn nominaties terug. Verwijder ze maar uit de (Spotify-)lijst.

Whatever.

Onweerwolf
Poeha schreef:
Wel erg op de letter, dat was alleen wat aanvullende info, was geen correctie van het nummer zelf.

Je negeert dus mijn verzoek omdat je het zelf beter denkt te weten. Maar ik ben degene die het organiseert en jij scheept mij op met extra werk dat niet nodig is omdat het je blijkbaar niets kan schelen dat er regels zijn om het in goede banen te geleiden.

Waarom je dat doet, geen idee, maar vervelend is het wel. De wereld draait niet om jou.

Fat Dog - King of the Slugs spotify:track:059rVLt0il9OJVc93OQDQs
The Murder Capital - Ethel spotify:track:2fEhqGeXcGiJs3WmqysJ8X
Röyksopp & Robyn - Do It Again spotify:track:5Vc0rH2fEXElLnzIIxLwlp
Belle & Sebastian - The Party Line spotify:track:4KHQQYJSAfvSJzh0LIpm9X

De twee beste nummers uit 2023 (oke, Ethel is eigenlijk van 2022 maar aan het eind van het jaar dus dat zien we door de vingers) en twee nummers uit 2014 die voor hun laatste kans gaan om nog eens de Witte Trui te halen. Als Gretz, AstroStart of iemand anders in een volgende ronde nou Raw Thoughts van Baby Queen nog opnieuw nomineert houd ik in de volgende ronde nog ruimte voor weliswaar niet het beste, maar wel het meest briljante nummer van 2023.

SanderT schreef:

Een hernominatie. R&R zover ik zie niet (hoe dan?)

Poek schreef:
(quote)

R&R zover ik zie niet (hoe dan?)

Ondanks de titel

Onweerwolf
SanderT schreef:

hernominatie

En dit is nou precies waarom het van belang is dat mensen hernominaties even checken want de correcte spelling van deze band is Belle And Sebastian en derhalve ziet mijn bestand dus niet dat het hier om een hernominatie gaat en had ik dus ook twee entry's voor dezelfde plaat in mijn spreadsheet gezet, ware het niet voor de oplettendheid van Poek, waarvoor dank. Dat scheelt me echt veel gedoe.

Onweerwolf schreef:
want de correcte spelling van deze band is Belle And Sebastian

Kleine nuance: wat je zegt klopt voor The Party Line maar ze hebben ook vaak & gebruikt (vorig jaar nog) en zo staan ze ook op MuMe.

Belle & Sebastian - MusicMeter.nl

Onweerwolf
Poek schreef:
(quote)

Kleine nuance: wat je zegt klopt voor The Party Line maar ze hebben ook vaak & gebruikt (vorig jaar nog) en zo staan ze ook op MuMe.

Belle & Sebastian - MusicMeter.nl

Maar nogmaals: musicmeter neem ik niet als leidraad. Voor bandnamen ga ik meestal uit van last.fm

Van mij mag het overigens ook Belle & Sebastian zijn hoor maar iig een van de twee, want het moet wel consistent zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:20 uur

geplaatst: vandaag om 05:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.