Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 11 februari 2025, 10:32 uur
Finse pagan black metal waar ik niet aan toe was gekomen om vorig jaar te nomineren.
2-4
2-4
1
geplaatst: 11 februari 2025, 10:41 uur
We zijn los, zie ik. Bedankt Apollo!
Ik ga ook voor de Finnen, erg tof nummer. Doet me wat denken aan Havukruunu, maar dan met een folkier inslag.
2-5
Ik ga ook voor de Finnen, erg tof nummer. Doet me wat denken aan Havukruunu, maar dan met een folkier inslag.
2-5
0
geplaatst: 11 februari 2025, 12:05 uur
3. Dragony - Dragon of the Sea vs. Veonity - The Fifth Element
Ha, sowieso een power metal nummer door naar ronde twee. Wie had dat gedacht
0-1
Ha, sowieso een power metal nummer door naar ronde twee. Wie had dat gedacht
0-1
1
geplaatst: 11 februari 2025, 12:08 uur
Het viel me ook al op, met dit deelnemersbestand is het eerder een voordeel dat twee power metalsongs tegen elkaar uitkomen denk ik. 
Ik ga wel mee met The_CrY, vind dat nummer van Veonity best fris en strak.
0-2

Ik ga wel mee met The_CrY, vind dat nummer van Veonity best fris en strak.
0-2
0
geplaatst: 11 februari 2025, 14:36 uur
0-1 lekker nummer van Wintherfylleth. Incl het fijne stemgeluid van Primordial
0
geplaatst: 11 februari 2025, 14:45 uur
1-1
Tot de 6 is echt veel te weinig. Denk dat we makkelijk de 8 kunnen halen.
Tot de 6 is echt veel te weinig. Denk dat we makkelijk de 8 kunnen halen.
0
geplaatst: 11 februari 2025, 17:30 uur
Tot de 7 of 8 lijkt mij ook goed. Tot de 10 wat overdreven met het aantal deelnemers.
3-5
3-5
1
geplaatst: 11 februari 2025, 17:55 uur
Apollo schreef:
Tot de 7 of 8 lijkt mij ook goed. Tot de 10 wat overdreven met het aantal deelnemers.
3-5
3-5
Zullen we tot de 8 proberen dan?
Ervaring is dat het in begin snel doorloopt, maar dat na verloop van tijd users afhaken en we met pijn en moeite de 5 halen. Bij een gelijkwaardige battle heb je wel 15 stemmen nodig tot de 8. Dat is best veel. Dan is de 24 uursregel de redding.
0
geplaatst: 11 februari 2025, 18:11 uur
Dieter schreef:
Ervaring is dat het in begin snel doorloopt, maar dat na verloop van tijd users afhaken en we met pijn en moeite de 5 halen. Bij een gelijkwaardige battle heb je wel 15 stemmen nodig tot de 8. Dat is best veel. Dan is de 24 uursregel de redding.
Eens. We zijn nu gewend dat we tot de 10 kunnen spelen, maar in de finale der finales waren er veel tijdelijke deelnemers die nu alweer gepeerd zijn.
0
geplaatst: 11 februari 2025, 18:18 uur
Laten we gewoon vanaf nu proberen tot de 8 en als het nodig is schalen we weer af naar 6.
0
geplaatst: 11 februari 2025, 19:30 uur
Tot (en met!) de 8 en met de 24-uur regel lijkt me prima. Dan loop ik misschien ook niet zo snel meteen drie battles mis. Stelletje haastige Harries dat jullie zijn.
Deze laatste Akhlys krijgt toch wat mindere raves & ratings dan de vorige twee albums. Jammer, want ik vind 'em minstens net zo gaaf. En met die licht industriële touch ook geen herhaling van zetten.
Winterfylleth: hoor ik daar Mister Primordial?
Lastige keuze, maar ik hak de knoop nog niet door.
4-7
Deze laatste Akhlys krijgt toch wat mindere raves & ratings dan de vorige twee albums. Jammer, want ik vind 'em minstens net zo gaaf. En met die licht industriële touch ook geen herhaling van zetten.
Winterfylleth: hoor ik daar Mister Primordial?
Lastige keuze, maar ik hak de knoop nog niet door.
4-7
* denotes required fields.