MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3

zoeken in:

Nog even de obscuriteitsbokaal en undergroundcredits aan DJ Frankie voor het nomineren van het Iraanse Vigil Oculus. Fkkng diepe zoektocht zeg om die band op te duikelen. Ik was een half jaar na de upload pas de 20e luisteraar, RYM kent het niet (Metal-Archives wel, al heeft het geen idee van de bandleden en locatie) en verder wat Apollo schreef. Ik vond het nog best aardig in elkaar steken, al viel het in het niet tegenover het indrukwekkende Horna. Daar ga ik eens meer van luisteren.

Enfin, deze battle: 5-3, zij het nipt. Ufomammut wel eens indrukwekkender bezig gehoord. En al spreekt de stijl me wat minder aan, Wintersun is behoorlijk goed in deze. Vooral de laatste minuten trokken me over de streep.

DjFrankie (moderator)
EvilDrSmith schreef:
Nog even de obscuriteitsbokaal en undergroundcredits aan DJ Frankie voor het nomineren van het Iraanse Vigil Oculus. Fkkng diepe zoektocht zeg om die band op te duikelen. Ik was een half jaar na de upload pas de 20e luisteraar, RYM kent het niet (Metal-Archives wel, al heeft het geen idee van de bandleden en locatie) en verder wat Apollo schreef. Ik vond het nog best aardig in elkaar steken, al viel het in het niet tegenover het indrukwekkende Horna. Daar ga ik eens meer van luisteren.

Enfin, deze battle: 5-3, zij het nipt. Ufomammut wel eens indrukwekkender bezig gehoord. En al spreekt de stijl me wat minder aan, Wintersun is behoorlijk goed in deze. Vooral de laatste minuten trokken me over de streep.

Dank. Ik heb zitten spitten in mijn toevoegingen van vorig jaar. Dus daarbij kwam deze omhoog.

DjFrankie (moderator)
6-3 topnummer. Allebei genomineerd trouwens. Maar Wintersun mag verder wmb.

Het staat inmiddels al 7-3. Mijn punt sneeuwde een beetje onder in mijn gewauwel.

34. Opus Irae - Requiem Aeternam vs. Abhorration - Ai Apaec

3 - 0

Maar Abhorration is ook vet!

3-1 Aan elkaar gewaagd.

Inderdaad.

3-2

Ongelofelijk dat Ufomammut - Crookhead eruitligt trouwens. Ik vind dat nummer van Wintersun echt een gedrocht, ksnap de lof niet zo

DjFrankie (moderator)
5-2

Johnny Marr schreef:
Ongelofelijk dat Ufomammut - Crookhead eruitligt trouwens. Ik vind dat nummer van Wintersun echt een gedrocht, ksnap de lof niet zo

Ik zou zeggen, lees het bericht van EvilDrSmith er maar op na.

5-4 voor deze, Abhorration is he-le-maal m'n ding.

odi
6-5

odi
1-4

Gast
geplaatst: vandaag om 04:11 uur

geplaatst: vandaag om 04:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.