Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 26 november 2024, 18:33 uur
11-8
Natuurlijk verkies ik de liefkozend glimlachende Anneke boven enkele geschminkte Noorse brutelingen. Maar de muziek spreekt voor zichzelf, nietwaar?
Natuurlijk verkies ik de liefkozend glimlachende Anneke boven enkele geschminkte Noorse brutelingen. Maar de muziek spreekt voor zichzelf, nietwaar?
0
geplaatst: 26 november 2024, 19:55 uur
Zeker lastig, maar ik kan deze uitstekende gierende en groovende progressieve deathmetal niet onbeloond laten:
2-1
2-1
0
geplaatst: 26 november 2024, 22:48 uur
Stilistisch elkaars tegenpolen, maar qua topkwaliteit gelijkwaardige tegenstanders. Logische tussenstand derhalve.
6-6
6-6
0
geplaatst: 27 november 2024, 19:34 uur
Agalloch door! De volgende twee giganten:
10. Ethereal Shroud - Discarnate vs. Dream Theater - Pull Me Under
Weer ga ik voor de moderne klassieker:
1-0
10. Ethereal Shroud - Discarnate vs. Dream Theater - Pull Me Under
Weer ga ik voor de moderne klassieker:
1-0
1
geplaatst: 27 november 2024, 19:48 uur
3-1
Dream Theater heeft toch aan houdbaarheidswaarde ingeboet voor mij. Pull Me Under is dan wel weer een gelukkige uitzondering op die regel, maar kan niet opboksen het sfeervolle en zwaarmoedige karakter van Discarnate - een nummer dat het zowel vanwege het vreselijk gure weer als mijn gemoedstoestand heel erg goed doet hier.
Dream Theater heeft toch aan houdbaarheidswaarde ingeboet voor mij. Pull Me Under is dan wel weer een gelukkige uitzondering op die regel, maar kan niet opboksen het sfeervolle en zwaarmoedige karakter van Discarnate - een nummer dat het zowel vanwege het vreselijk gure weer als mijn gemoedstoestand heel erg goed doet hier.
0
geplaatst: 28 november 2024, 02:44 uur
Al ben ik ooit nog eens heel decadent voor een avondje op en neer gevlogen naar Londen om Dream Theater een "secret album" te zien coveren (welke Maidens Number ot Beast bleek te worden), ben ik inmiddels een grotere fan van Shroud.
7-3
7-3
* denotes required fields.