Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 30 maart 2025, 08:03 uur
1
geplaatst: 30 maart 2025, 13:36 uur
Hebben jullie de krant in Heemstede door laten gaan? 
77. Poppy - They're All Around Us vs. Amaranthe - Interference
Best wel een logische battle: twee bands in een genre dat hier vast niet alle handen op elkaar krijgt en best wel op elkaar aansluiten, een soort van.
Lekker compacte battle ook: 6,5 minuut en het is alweer voorbij.
Ik dacht trouwens dat Amaranthe veel poppyer was dan deze djenterige alt.metal met de nodige grunts. Is dit een afwijkend nummer voor hun doen? Het bevalt me een stuk beter dan ik had verwacht.
Mooie clip van Poppy.
Nipt 2-6

77. Poppy - They're All Around Us vs. Amaranthe - Interference
Best wel een logische battle: twee bands in een genre dat hier vast niet alle handen op elkaar krijgt en best wel op elkaar aansluiten, een soort van.
Lekker compacte battle ook: 6,5 minuut en het is alweer voorbij.
Ik dacht trouwens dat Amaranthe veel poppyer was dan deze djenterige alt.metal met de nodige grunts. Is dit een afwijkend nummer voor hun doen? Het bevalt me een stuk beter dan ik had verwacht.
Mooie clip van Poppy.
Nipt 2-6
0
geplaatst: 31 maart 2025, 08:13 uur
Amaranthe door.
78. Spectral Voice - Red Feasts Condensed Into One vs. Paysage d'Hiver - Transzendenz III
1-0
78. Spectral Voice - Red Feasts Condensed Into One vs. Paysage d'Hiver - Transzendenz III
1-0
1
geplaatst: 31 maart 2025, 09:45 uur
EvilDrSmith schreef:
Op zich denk ik niet een heel afwijkend nummer, ze hebben altijd wel djenty grooves en grunts in hun songs zitten, meestal wel met een catchy pophook of dansbare riff ernaast. Sinds het aantreden van hun nieuwe zanger (Nils Molin, ook van Dynazty) is het niveau wel weer gestegen na een dipje waar de pop soms te veel de overhand nam. Kan de laatste plaat in ieder geval aanraden als je eens benieuwd bent, met gemak een van hun sterkere
* denotes required fields.