Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
1
geplaatst: 5 mei 2025, 01:36 uur
Apollo schreef:
Ik ook toevallig zondagavond.
Gisteravond Conifère gezien in de sauna genaamd OCCII. Op zich goed, maar speelden een luttele 20 minuten. Toch een teleurstelling. Bombstrap, voor wie het kent, was complete bagger.
Ah, dank voor de info. Ik zat te krap in mijn tijd om te gaan, ondanks dat ik graag wilde gaan en het met kapitalen letters in mijn agenda had genoteerd, al was het maar om ein-de-lijk een keer de OCCII te bezoeken. Spijtig voor jou, voor mij een schrale troost dat het tegenviel op een manier waarmee vergeleken Spectral Wound met terugwerkende kracht nog reuze meeviel...Ik ook toevallig zondagavond.
Gisteravond Conifère gezien in de sauna genaamd OCCII. Op zich goed, maar speelden een luttele 20 minuten. Toch een teleurstelling. Bombstrap, voor wie het kent, was complete bagger.
Ook Blood Incantation speelde voor een headliner van deze proporties (een vrij grote zaal in Tivoli) teleurstellend kort (64 minuten, inclusief een ludiek en origineel synths-gong-duet), maar ik vond het, mede dankzij het fabuleus fantastische geluid, wel een waanzinnig sterk concert. Minami Deutsch trouwens ook: fkkng hell, dat was ook gave shit. Met terugwerkende kracht spijt dat ik ze jaren geleden niet op Roadburn had gecheckt. Ook veel te kort gespeeld trouwens....
Bands zouden eens een voorbeeld moeten nemen aan ouwe rotten als Bruce Springsteen of Pearl Jam, we zijn verdomme niet allemaal van de TikTok-generatie dat het allemaal maar ranzig kort en compact moet.
On topic: allebei erg fijn, maar Borknagar net iets fijner.
1-5
2
geplaatst: 5 mei 2025, 09:30 uur
EvilDrSmith schreef:
Minami Deutsch trouwens ook: fkkng hell, dat was ook gave shit. Met terugwerkende kracht spijt dat ik ze jaren geleden niet op Roadburn had gecheckt. Ook veel te kort gespeeld trouwens....
1-5
Minami Deutsch trouwens ook: fkkng hell, dat was ook gave shit. Met terugwerkende kracht spijt dat ik ze jaren geleden niet op Roadburn had gecheckt. Ook veel te kort gespeeld trouwens....
1-5
Van Minami Deutsch hadden jordidj1 en ik een strakke plasser. Eén van de sterkste voorprogramma's die ik ooit heb gezien. Blaasden Blood Incantation eigenlijk bijna weg... Een extra nummer van hun had ik zeker nog kunnen verdragen! Jammer dat ik geen merch meer hebben kunnen kopen van deze band, de main zaal was al gesloten

0
geplaatst: 5 mei 2025, 20:33 uur
0
geplaatst: 6 mei 2025, 00:45 uur
Als het nu Oceans of Slumber was geweest, dan was het wel een toepasselijke battle geweest.
Maar het zijn geen oceanen, maar gaten.
Och, ik geef een troostpuntje. Daarbij vind ik dit nummer van GoS geen hoogvlieger in de doomscene, met name door de zwakke zanger.
Ik heb behoorlijk wat doomspul hier thuis liggen, maar 't zal geen toeval zijn dat ik nog helemaal niks van deze band in mijn collectie heb.
6-1
Maar het zijn geen oceanen, maar gaten.
Och, ik geef een troostpuntje. Daarbij vind ik dit nummer van GoS geen hoogvlieger in de doomscene, met name door de zwakke zanger.
Ik heb behoorlijk wat doomspul hier thuis liggen, maar 't zal geen toeval zijn dat ik nog helemaal niks van deze band in mijn collectie heb.
6-1
0
geplaatst: 6 mei 2025, 11:00 uur
1
geplaatst: 6 mei 2025, 16:44 uur
Tegen Austere stemmen doet pijn, maar Laudare is echt een niveautje hoger hier.
1-2
1-2
0
geplaatst: 7 mei 2025, 16:11 uur
* denotes required fields.