Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2025, 14:00 uur
3-3
Huh? Dus Selbst er nu toch uit? Vreemd hoor... is gewoon gewonnen. Fuck die 24 uurs regel.
Apollo schreef:
Ik heb net de boel door de machine getrokken en My Dying Bride eruit gekegeld vanwege Kondoro zijn stem. Ehm, in principe heeft Etiul wel een punt dus ik draai het nog even terug, momentje...
Ik heb net de boel door de machine getrokken en My Dying Bride eruit gekegeld vanwege Kondoro zijn stem. Ehm, in principe heeft Etiul wel een punt dus ik draai het nog even terug, momentje...
Huh? Dus Selbst er nu toch uit? Vreemd hoor... is gewoon gewonnen. Fuck die 24 uurs regel.
0
geplaatst: 9 mei 2025, 14:46 uur
Volgens mij was het altijd dat je na 24 uur de volgende mocht plaatsen, tot die tijd en tot er een nieuwe geplaatst werd telden de stemmen gewoon.
Raar dus dat MDB door is.
Raar dus dat MDB door is.
2
geplaatst: 9 mei 2025, 17:27 uur
laboomzaa schreef:
Volgens mij was het altijd dat je na 24 uur de volgende mocht plaatsen, tot die tijd en tot er een nieuwe geplaatst werd telden de stemmen gewoon.
Ook een goed argument en misschien wel handig om dit vanaf nu dan aan te houden? Immers zijn er meer uitslagen op die manier beslist, dus het is wel consistenter om Selbst te laten winnen. Andere kant is wel, bij zo'n laatste battle is het lastig om de 24 uur te klokken. Iemand moet dan een reactie plaatsen met 'MDB door, nieuwe ronde' bijvoorbeeld. En als ik 's ochtends eerder de nieuwe matches had geplaatst dan was MDB door. Eventueel kan het nog teruggedraaid worden, maar ik wil er ook niet te veel gedoe van maken.
0
geplaatst: 10 mei 2025, 01:33 uur
In de uitlooptijd alsnog een doorslaggevende stem is wat mij betreft goed. Over een tijdje dienen de zomervakanties zich ook aan en dan staan dergelijke geliefde spelletjes ook wel eens op een lager pitje.
0
geplaatst: 10 mei 2025, 08:57 uur
laboomzaa schreef:
Ja dit dacht ik ook, lol
1
geplaatst: 10 mei 2025, 16:00 uur
Gave battle. Bedsore wint het op originaliteit en eigenzinnigheid.
5-3
5-3
0
geplaatst: 11 mei 2025, 09:42 uur
0
geplaatst: 11 mei 2025, 12:26 uur
* denotes required fields.