MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3

zoeken in:
3-3

Apollo schreef:
Ik heb net de boel door de machine getrokken en My Dying Bride eruit gekegeld vanwege Kondoro zijn stem. Ehm, in principe heeft Etiul wel een punt dus ik draai het nog even terug, momentje...

Huh? Dus Selbst er nu toch uit? Vreemd hoor... is gewoon gewonnen. Fuck die 24 uurs regel.

odi
3-4

Volgens mij was het altijd dat je na 24 uur de volgende mocht plaatsen, tot die tijd en tot er een nieuwe geplaatst werd telden de stemmen gewoon.

Raar dus dat MDB door is.

laboomzaa schreef:
Volgens mij was het altijd dat je na 24 uur de volgende mocht plaatsen, tot die tijd en tot er een nieuwe geplaatst werd telden de stemmen gewoon.

Ook een goed argument en misschien wel handig om dit vanaf nu dan aan te houden? Immers zijn er meer uitslagen op die manier beslist, dus het is wel consistenter om Selbst te laten winnen. Andere kant is wel, bij zo'n laatste battle is het lastig om de 24 uur te klokken. Iemand moet dan een reactie plaatsen met 'MDB door, nieuwe ronde' bijvoorbeeld. En als ik 's ochtends eerder de nieuwe matches had geplaatst dan was MDB door. Eventueel kan het nog teruggedraaid worden, maar ik wil er ook niet te veel gedoe van maken.

In de uitlooptijd alsnog een doorslaggevende stem is wat mij betreft goed. Over een tijdje dienen de zomervakanties zich ook aan en dan staan dergelijke geliefde spelletjes ook wel eens op een lager pitje.

laboomzaa schreef:

Ja dit dacht ik ook, lol

5-6

0-1

1-1

Lastig...

1-2

Inderdaad..

2-2

5 - 2

Gave battle. Bedsore wint het op originaliteit en eigenzinnigheid.
5-3

5-5

2-0

Deze keer een makkelijke battle.

2-1

Campy shit voor mij vandaag.

3-1

6-2

Gast
geplaatst: vandaag om 17:39 uur

geplaatst: vandaag om 17:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.