Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 15 mei 2025, 21:59 uur
Black Curse door.
13. Sumac - The Stone’s Turn vs. Morvigor - De Spiegel
Langste nummer deze jaargang?
1-0
13. Sumac - The Stone’s Turn vs. Morvigor - De Spiegel
Langste nummer deze jaargang?
1-0
0
geplaatst: 15 mei 2025, 23:08 uur
Och ja, vergeten te stemmen op die vorige. Daar wil ik wel 5-6 van maken.
En deze wordt dan 1-1.
En deze wordt dan 1-1.
0
geplaatst: 15 mei 2025, 23:32 uur
Oh ja, even niet opgelet. Maakt vanaf nu officieel niet uit voor het beloop.
0
geplaatst: 16 mei 2025, 00:00 uur
Ik was nog druk met het luisteren naar het muzikaal equivalent van dit spelletje op NPO1: gelukkig gaan Letland en Litouwen door. 
Black Curse had ook mijn punt gekregen.
Morvigor onlangs op vinyl gekocht. Sumac heeft mijn sympathie, maar niet mijn punt.
1-2

Black Curse had ook mijn punt gekregen.
Morvigor onlangs op vinyl gekocht. Sumac heeft mijn sympathie, maar niet mijn punt.
1-2
0
geplaatst: 16 mei 2025, 04:00 uur
2-3
kan ik me anders voorstellen dat als er gegeven moment een halve dag niets gebeurt de volgende battle naar voren wordt gehaald. Als Black Curse het op dezelfde lengte als Aara had gehouden genoot het mijn voorkeur, nu gaat dat nodeloos lang door wat de vorige battle betreft.
kan ik me anders voorstellen dat als er gegeven moment een halve dag niets gebeurt de volgende battle naar voren wordt gehaald. Als Black Curse het op dezelfde lengte als Aara had gehouden genoot het mijn voorkeur, nu gaat dat nodeloos lang door wat de vorige battle betreft.
0
geplaatst: 16 mei 2025, 10:03 uur
0
geplaatst: 16 mei 2025, 13:28 uur
Nou nou, #14 was ook snel geklaard. Kerry wordt geslayerd door een frêle meiske: niet goed voor zijn ijdele... ego.
Ik had Zørza gemist in Ronde 1, maar een verdomd lekkere kennismaking.
Lastig kiezen. Slift wint het dan maar op mijn langere band met deze band.
1-3
Ik had Zørza gemist in Ronde 1, maar een verdomd lekkere kennismaking.
Lastig kiezen. Slift wint het dan maar op mijn langere band met deze band.
1-3
0
geplaatst: 16 mei 2025, 17:27 uur
0
geplaatst: 16 mei 2025, 17:56 uur
Leuk om "gedwongen" weer eens een Europees powermetalliedje te horen, zodat ik een héééééél klein beetje op de hoogte blijf hoe die sound anno 2024 klinkt. Nou, dat is weinig anders dan wat 20 jaar geleden al op Scarlet Records werd uitgebracht. Ik vind het nog steeds geschikt voor Rob Halfords nichten in de Reguliersdwarsstraat.
0-2
0-2
* denotes required fields.