MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3

zoeken in:

3-2

Nipt, moeilijke battle.

Wat ABDrums zegt...
3-3

DjFrankie (moderator)
3-4

odi
1-1

3-3

Op deze site krijgt het album van Whispering Void de genres Rock / Folk mee en op RYM een rits aan subgenres als Psychedelic Folk, Progressive Rock, Darkwave, Ambient, Nordic Folk Rock, Chamber Folk. Kortom: de metal is ver te zoeken. Niet dat het mij ene reet uitmaakt, want ik vind dit een fantastisch nummer (met toch ongeveer een minuutje gitaargeweld dat wel metal-approved te noemen is).
Ik hoor 'em nu voor de derde keer en ik ga er nu toch eens werk van maken om meer van de band te luisteren (en aan te schaffen?). Fijne tip Etiul!
4-3

Begin van deze ronde had Julie Christmas nog al haar nummers in de wedstrijd, maar hier nemen wij afscheid van haar laatste troef.

6-3

31. High on Fire - The Beating vs. Austere - Thrall

0-1

0-3

Ik weet het zo net nog niet met Austere. Ik krijg er een beetje een Alcest-gevoel bij: het is best mooi, maar ook allemaal wel erg braaf en netjes binnen de lijntjes. Dat laatste is zeker niet het geval bij dit korte stamperdje van High On Fire, maar daar had beter een ander (langer) nummer voor in de plaats kunnen staan ('Cometh The Storm' bijvoorbeeld). Derhalve wint Austere dan toch, maar ik heb wel sterkere battles gehoord in deze derde ronde.
2-6

2-1

DjFrankie (moderator)
3-5

Gast
geplaatst: vandaag om 16:26 uur

geplaatst: vandaag om 16:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.