Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juli 2025, 11:12 uur
0
geplaatst: 2 juli 2025, 16:16 uur
Op deze site krijgt het album van Whispering Void de genres Rock / Folk mee en op RYM een rits aan subgenres als Psychedelic Folk, Progressive Rock, Darkwave, Ambient, Nordic Folk Rock, Chamber Folk. Kortom: de metal is ver te zoeken. Niet dat het mij ene reet uitmaakt, want ik vind dit een fantastisch nummer (met toch ongeveer een minuutje gitaargeweld dat wel metal-approved te noemen is).
Ik hoor 'em nu voor de derde keer en ik ga er nu toch eens werk van maken om meer van de band te luisteren (en aan te schaffen?). Fijne tip Etiul!
4-3
Ik hoor 'em nu voor de derde keer en ik ga er nu toch eens werk van maken om meer van de band te luisteren (en aan te schaffen?). Fijne tip Etiul!
4-3
0
geplaatst: 2 juli 2025, 17:25 uur
Begin van deze ronde had Julie Christmas nog al haar nummers in de wedstrijd, maar hier nemen wij afscheid van haar laatste troef.
6-3
31. High on Fire - The Beating vs. Austere - Thrall
0-1
6-3
31. High on Fire - The Beating vs. Austere - Thrall
0-1
0
geplaatst: 3 juli 2025, 02:12 uur
Ik weet het zo net nog niet met Austere. Ik krijg er een beetje een Alcest-gevoel bij: het is best mooi, maar ook allemaal wel erg braaf en netjes binnen de lijntjes. Dat laatste is zeker niet het geval bij dit korte stamperdje van High On Fire, maar daar had beter een ander (langer) nummer voor in de plaats kunnen staan ('Cometh The Storm' bijvoorbeeld). Derhalve wint Austere dan toch, maar ik heb wel sterkere battles gehoord in deze derde ronde.
2-6
2-6
0
geplaatst: 3 juli 2025, 02:18 uur
32. Saxon - There's Something in Roswell vs. Black Curse - Trodden Flesh
Veel sterkte en beterschap Biff!
Strong arm of the doctors.
0-1
Veel sterkte en beterschap Biff!
Strong arm of the doctors.
0-1
* denotes required fields.