Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 15 januari 2025, 22:46 uur
Apollo schreef:
Ik ben op de hoogte dat het jouw #1 is, maar de achtste finale bereiken en dan ten onder gaan tegenover 'Stargazer' vanwege de gelijkspel-regel is een hele goede prestatie.
Ik ging voor de stijlfiguur van de hyperbool. (quote)
Ik ben op de hoogte dat het jouw #1 is, maar de achtste finale bereiken en dan ten onder gaan tegenover 'Stargazer' vanwege de gelijkspel-regel is een hele goede prestatie.

Maar vind nog steeds dat ie altijd finale moet halen.
0
geplaatst: 16 januari 2025, 13:56 uur
Wederom ten onder met een gelijkspel en dan nu tegenover Mister Death himself?
Het is met opgeheven hoofd, maar tegelijkertijd ook een beetje wrang voor Mikael & Co.
9-9
EDIT: o.a. de Grote Ceremoniemeester heeft nog niet gestemd, dus ik ben wellicht voorbarig.
Het is met opgeheven hoofd, maar tegelijkertijd ook een beetje wrang voor Mikael & Co.
9-9
EDIT: o.a. de Grote Ceremoniemeester heeft nog niet gestemd, dus ik ben wellicht voorbarig.
0
geplaatst: 16 januari 2025, 19:42 uur
Oeps, te laat.. 
Had niets uitgemaakt, want ik ging voor Death:
9-10

Had niets uitgemaakt, want ik ging voor Death:
9-10
0
geplaatst: 16 januari 2025, 19:45 uur
0
geplaatst: 16 januari 2025, 19:46 uur
1. Death - Symbolic vs. Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name
Zo zijn we van alle dubbele noteringen verlost, 8 geweldige bands blijven over (Opeth verrassend genoeg niet).
0-1
Zo zijn we van alle dubbele noteringen verlost, 8 geweldige bands blijven over (Opeth verrassend genoeg niet).
0-1
0
geplaatst: 16 januari 2025, 19:47 uur
Opeth had ik minstens in de halve finale verwacht, zeker met zoveel sterke nummers in omloop.
Dit is de finale voor mij.
1-1
Dit is de finale voor mij.
1-1
0
geplaatst: 16 januari 2025, 21:24 uur
Geen Opeth, maar wel Primordial: dat is toch wel de verrassing van deze kwartfinale.
4-5
4-5
* denotes required fields.