Muziek / Muziekgames / The Big 4 of Thrashmetal Top 100 Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 2 december 2024, 19:54 uur
Toegegeven, de 'ievul'-stukjes zijn niet het sterkste element van dit nummer, maar de rest is inderdaad heerlijk.
8,7
8,7
1
geplaatst: 2 december 2024, 21:58 uur
Djiezus, S&D op een tweede plaats.
Zo direct vinden jullie Lars nog een goeie drummer ook.
Evil will take your souls!
Even deze curieuze tussenstand wegspoelen met deze kneiterd van een kræckert.
9,2
Zo direct vinden jullie Lars nog een goeie drummer ook. Evil will take your souls!
Even deze curieuze tussenstand wegspoelen met deze kneiterd van een kræckert.
9,2
2
geplaatst: 2 december 2024, 23:27 uur
En het Lars bashen begint nu al.... Dus zeg ik het maar vast: ik vind Lars Ulrich een goede drummer.
Over Evil Has No Boundaries: blijkbaar vind je dit kut of geweldig, als ik zo naar de cijfers kijk. Ik zit in het tweede kamp. Een heerlijk onbesuisd en enigszins chaotisch nummer. Ik hou er wel van.
8,5
Over Evil Has No Boundaries: blijkbaar vind je dit kut of geweldig, als ik zo naar de cijfers kijk. Ik zit in het tweede kamp. Een heerlijk onbesuisd en enigszins chaotisch nummer. Ik hou er wel van.
8,5
0
geplaatst: 3 december 2024, 06:56 uur
6
Ik vind de productie nogal klote, dit nummer lijdt daar nog het meeste onder. Luistert niet lekker.
Ik vind de productie nogal klote, dit nummer lijdt daar nog het meeste onder. Luistert niet lekker.
0
geplaatst: 3 december 2024, 10:51 uur
Metallica - Seek & Dsetroy 7,5
Slayer - Evil Has No Boundaries 6,0
Slayer - Evil Has No Boundaries 6,0
0
geplaatst: 3 december 2024, 11:14 uur
vielip schreef:
Vooral dat gebrul in koor van 'ievul...ievul....ievul'. Lijkt Manowar wel ...Cijfer; 4
Vooral dat gebrul in koor van 'ievul...ievul....ievul'. Lijkt Manowar wel ...Cijfer; 4
Klopt wel
8,5
1
geplaatst: 3 december 2024, 16:10 uur
9. Anthrax - Metal Thrashing Mad - 8
Ik begin Anthrax langzamerhand een beetje te waarderen. Heb afgelopen week ook de debutplaat eens in zijn geheel beluisterd. En hoewel die het voor mij niet haalt bij Slayer en Metallica bevalt hij mij wel. Ze zijn wel degene die voor mijn gevoel de lol het beste over weten te brengen in de muziek. En dat is altijd een puntje waard voor mij.
10. Megadeth - Looking Down the Cross - 6
Begint leuk en er zitten nog wel wat leuke tempowisselingen in. Het klinkt alleen nog niet echt overtuigend. Helemaal in vergelijking met de rest. En de zang is voor mij toch wel de minsten van de 4 voor zover.
11. Metallica - Seek & Destroy - 6
Toch een wat minder sterk nummer van ze. het middenstuk is lekker, maar ze zijn te lang bezig om daar te komen zonder dat het echt gerechtvaardigd is in mijn optiek. Duurt me dus wat te lang. En de zang is hier ook wel weer wat minder. Het nummer doet me trouwens erg denken aan hun album Hardwired... to Self-Destruct.
Simon77 je hebt trouwens de se van destroy omgewisseld
12. Slayer - Evil Has No Boundaries 6.6
Ja, dit is wel de gezelligste band van het groepje hoor. Wel heel erg het tegenovergestelde van Anthrax qua hoe ze overkomen. Maar ook dit is weer een lekker nummer van ze.
Ik begin Anthrax langzamerhand een beetje te waarderen. Heb afgelopen week ook de debutplaat eens in zijn geheel beluisterd. En hoewel die het voor mij niet haalt bij Slayer en Metallica bevalt hij mij wel. Ze zijn wel degene die voor mijn gevoel de lol het beste over weten te brengen in de muziek. En dat is altijd een puntje waard voor mij.
10. Megadeth - Looking Down the Cross - 6
Begint leuk en er zitten nog wel wat leuke tempowisselingen in. Het klinkt alleen nog niet echt overtuigend. Helemaal in vergelijking met de rest. En de zang is voor mij toch wel de minsten van de 4 voor zover.
11. Metallica - Seek & Destroy - 6
Toch een wat minder sterk nummer van ze. het middenstuk is lekker, maar ze zijn te lang bezig om daar te komen zonder dat het echt gerechtvaardigd is in mijn optiek. Duurt me dus wat te lang. En de zang is hier ook wel weer wat minder. Het nummer doet me trouwens erg denken aan hun album Hardwired... to Self-Destruct.
Simon77 je hebt trouwens de se van destroy omgewisseld

12. Slayer - Evil Has No Boundaries 6.6
Ja, dit is wel de gezelligste band van het groepje hoor. Wel heel erg het tegenovergestelde van Anthrax qua hoe ze overkomen. Maar ook dit is weer een lekker nummer van ze.
0
geplaatst: 3 december 2024, 20:20 uur
Met een 7+ is Evil Has No Boundaries voorlopig het slechts scorende Slayer nummer. De brakke productie en Manowar koortjes staan een hoger cijfer in de weg. 
1 | Metallica - Hit the Lights | 8,4167 | 24 stemmers
2 | Metallica - Motorbreath | 8,1841 | 22 stemmers
3 | Metallica - Seek & Destroy | 8,0568 | 22 stemmers
4 | Slayer - Black Magic | 7,9957 | 23 stemmers
5 | Anthrax - Metal Thrashing Mad | 7,6694 | 18 stemmers
6 | Slayer - Die By the Sword | 7,5690 | 21 stemmers
7 | Slayer - Evil Has No Boundaries | 7,2667 | 18 stemmers
8 | Anthrax - Deathrider | 7,2460 | 25 stemmers
9 | Megadeth - Last Rites / Loved to Deth | 7,1386 | 22 stemmers
10 | Megadeth - Looking Down the Cross | 6,9176 | 17 stemmers
11 | Anthrax - I'm Eighteen | 6,6239 | 23 stemmers
12 | Megadeth - Killing Is My Business… and Business Is Good! | 6,5813 | 24 stemmers
Dan is het nu weer de beurt aan Anthrax.
"The road is hard, the fight is tough
Gonna play it fast, she likes it rough
With my strength, with all my soul
Making love, I'm losing control"
Ja, het tempo zit er lekker in bij Panic dat gaat over het tourleven van een beginnende band.
13. Anthrax - Panic
The Big 4 of Thrashmetal playlist op Spotify

1 | Metallica - Hit the Lights | 8,4167 | 24 stemmers
2 | Metallica - Motorbreath | 8,1841 | 22 stemmers
3 | Metallica - Seek & Destroy | 8,0568 | 22 stemmers
4 | Slayer - Black Magic | 7,9957 | 23 stemmers
5 | Anthrax - Metal Thrashing Mad | 7,6694 | 18 stemmers
6 | Slayer - Die By the Sword | 7,5690 | 21 stemmers
7 | Slayer - Evil Has No Boundaries | 7,2667 | 18 stemmers
8 | Anthrax - Deathrider | 7,2460 | 25 stemmers
9 | Megadeth - Last Rites / Loved to Deth | 7,1386 | 22 stemmers
10 | Megadeth - Looking Down the Cross | 6,9176 | 17 stemmers
11 | Anthrax - I'm Eighteen | 6,6239 | 23 stemmers
12 | Megadeth - Killing Is My Business… and Business Is Good! | 6,5813 | 24 stemmers
Dan is het nu weer de beurt aan Anthrax.
"The road is hard, the fight is tough
Gonna play it fast, she likes it rough
With my strength, with all my soul
Making love, I'm losing control"
Ja, het tempo zit er lekker in bij Panic dat gaat over het tourleven van een beginnende band.
13. Anthrax - Panic
The Big 4 of Thrashmetal playlist op Spotify
0
geplaatst: 4 december 2024, 07:51 uur
Gitaar- en drumwerk zijn behoorlijk geweldig. Het overmatige gegil van Turbin is dan weer een klein minpuntje maar ach... Cijfer; 7,5
1
geplaatst: 4 december 2024, 09:39 uur
Hey ik schuif ook aan denk ik, thrash blijft toch m'n eerste liefde.
7
7
0
geplaatst: 4 december 2024, 10:43 uur
Top! Welkom. Mocht je de voorgaande nummers nog willen beoordelen de komende tijd ergens, is dat geen enkel probleem.
* denotes required fields.