MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100

zoeken in:

6,2

Ja, iets met een zwak voor.

7,75

De scores.....Allemaal voer voor het rechterrijtje.

Double Vision scoort een 7,18 onder 15 Stemmers en is Best of the Rest.
Mr. President gaat gebukt onder de lage cijfers en tikt een 6,19 aan onder 17 Stemmers.
Captain Jack wist jullie nog minder te raken met een 5,66 onder 17 Stemmers.
Reel 2 Real betovert jullie ook niet helemaal met een 6,36 onder wederom 17 Stemmers.
Prince Ital Joe maakt het helemaal bont met een magere 5,51 onder 11 Stemmers.

In de hoop jullie wat milder te stemmen gaan we door met een nummer waarvan ik verwacht dat hij beter gaat presteren dan de vorige platen:

Oftewel Sash! Duitse Eurodance kunstenaars van beroep. Mijn prille tienerjaren werden hierdoor gekleurd. In 1997 goed voor een achtste plek in de Top 40 en eeuwige roem. Want zeg nou zelf, wie heeft hier niet op mee geblèrd?!

ECUADORRRRRRR!

9,5

Dit is het betere werk idd!

8,8

Prince Ital Joe 4

Sash! 8,3

Niet zo goed als Encore une fois, maar toch een

9

8

Prince Ital Joe: 7
Reel 2 Real: 7,5

8,0

8.25

8,5

7,5

6,5

6,3

Prince Ital Joe: 6,0
Sash!: 8,3

Stem gerust nog door op Sash!

Ondertussen zijn we met de volgende plaat, toch echt op de helft van dit topic aanbelandt.

Het 75ste nummer is een redelijk onontdekte parel van Staxx. Met dank aan pureshores voor het aandragen hiervan. In Nederland kwam dit in 1993 niet verder dan de Tipparade. Schandalig!

Toffe ontdekking!

8,5

Geloof dat ik dit nummer zo'n 30 jaar geleden voor het laatst heb gehoord, erg leuk om weer voorbij te zien komen

Ook een 8,5.

Sash heeft wel wat dikke radiovriendelijke hits gehad, altijd veel plezier gehad aan deze zomerse worp.

8.7

Staxx is me totaal onbekend, 't is zeker wel OK. Might be a grower. For now...

6.2

7,3

Staxx. 8,2

Sash! 6
Staxx 5,4

Gast
geplaatst: vandaag om 00:17 uur

geplaatst: vandaag om 00:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.