Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2025, 12:13 uur
De scores.....Allemaal voer voor het rechterrijtje.
Double Vision scoort een 7,18 onder 15 Stemmers en is Best of the Rest.
Mr. President gaat gebukt onder de lage cijfers en tikt een 6,19 aan onder 17 Stemmers.
Captain Jack wist jullie nog minder te raken met een 5,66 onder 17 Stemmers.
Reel 2 Real betovert jullie ook niet helemaal met een 6,36 onder wederom 17 Stemmers.
Prince Ital Joe maakt het helemaal bont met een magere 5,51 onder 11 Stemmers.
In de hoop jullie wat milder te stemmen gaan we door met een nummer waarvan ik verwacht dat hij beter gaat presteren dan de vorige platen:
Oftewel Sash! Duitse Eurodance kunstenaars van beroep. Mijn prille tienerjaren werden hierdoor gekleurd. In 1997 goed voor een achtste plek in de Top 40 en eeuwige roem. Want zeg nou zelf, wie heeft hier niet op mee geblèrd?!
Double Vision scoort een 7,18 onder 15 Stemmers en is Best of the Rest.
Mr. President gaat gebukt onder de lage cijfers en tikt een 6,19 aan onder 17 Stemmers.
Captain Jack wist jullie nog minder te raken met een 5,66 onder 17 Stemmers.
Reel 2 Real betovert jullie ook niet helemaal met een 6,36 onder wederom 17 Stemmers.
Prince Ital Joe maakt het helemaal bont met een magere 5,51 onder 11 Stemmers.
In de hoop jullie wat milder te stemmen gaan we door met een nummer waarvan ik verwacht dat hij beter gaat presteren dan de vorige platen:
Oftewel Sash! Duitse Eurodance kunstenaars van beroep. Mijn prille tienerjaren werden hierdoor gekleurd. In 1997 goed voor een achtste plek in de Top 40 en eeuwige roem. Want zeg nou zelf, wie heeft hier niet op mee geblèrd?!
0
geplaatst: 13 maart 2025, 23:44 uur
Stem gerust nog door op Sash!
Ondertussen zijn we met de volgende plaat, toch echt op de helft van dit topic aanbelandt.
Het 75ste nummer is een redelijk onontdekte parel van Staxx. Met dank aan pureshores voor het aandragen hiervan. In Nederland kwam dit in 1993 niet verder dan de Tipparade. Schandalig!
Ondertussen zijn we met de volgende plaat, toch echt op de helft van dit topic aanbelandt.
Het 75ste nummer is een redelijk onontdekte parel van Staxx. Met dank aan pureshores voor het aandragen hiervan. In Nederland kwam dit in 1993 niet verder dan de Tipparade. Schandalig!
1
geplaatst: 14 maart 2025, 00:09 uur
Geloof dat ik dit nummer zo'n 30 jaar geleden voor het laatst heb gehoord, erg leuk om weer voorbij te zien komen 
Ook een 8,5.

Ook een 8,5.
0
geplaatst: 14 maart 2025, 03:08 uur
Sash heeft wel wat dikke radiovriendelijke hits gehad, altijd veel plezier gehad aan deze zomerse worp.
8.7
Staxx is me totaal onbekend, 't is zeker wel OK. Might be a grower. For now...
6.2
8.7
Staxx is me totaal onbekend, 't is zeker wel OK. Might be a grower. For now...
6.2
* denotes required fields.