Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100
zoeken in:
2
geplaatst: 28 december 2024, 23:20 uur
Thnx voor de tag, Dance Lover. Ik ben niet zo van nieuwe topics bijhouden, dus vaak val ik veel te laat in. Maar laten we eens zien dan:
Black Box - Ride on Time 8,5
(van het toffe Dreamland album uit 1990)
Technotronic - Pump up the Jam 7,5
Rebel MC - Better World 6,5
Fierce Ruling Diva - Rubb It in 10

(klassieker van formaat, Chicago House komt nog om de hoek kijken. Beter wordt het niet)
Snap! - The Power 8,8
Mc Sar & The Real McCoy - It's on You 8,2
(Eén van mijn eerste cd-singles. Met de overbekende Break 4 Love sample)
The KLF - Last Train To Trancentral 7,8
(die tienen waren te verwachten, de fanbase zit hier zeker op de site. Aka The Timelords met het fantastische Doctorin' the Tardis). Zou me niets verbazen als dit de uiteindelijke #1 in dit topic zal blijken te zijn.
Black Box - Ride on Time 8,5
(van het toffe Dreamland album uit 1990)
Technotronic - Pump up the Jam 7,5
Rebel MC - Better World 6,5
Fierce Ruling Diva - Rubb It in 10

(klassieker van formaat, Chicago House komt nog om de hoek kijken. Beter wordt het niet)
Snap! - The Power 8,8
Mc Sar & The Real McCoy - It's on You 8,2
(Eén van mijn eerste cd-singles. Met de overbekende Break 4 Love sample)
The KLF - Last Train To Trancentral 7,8
(die tienen waren te verwachten, de fanbase zit hier zeker op de site. Aka The Timelords met het fantastische Doctorin' the Tardis). Zou me niets verbazen als dit de uiteindelijke #1 in dit topic zal blijken te zijn.
0
geplaatst: 29 december 2024, 23:10 uur
The KLF was duidelijk op stoom en overklast iedereen met een duizelingwekkende 8,48 onder 18 stemmers.
De 2 Brothers on the 4th Floor waren er ook vroeg bij. Begin 1991 reikte dit nummer al tot #06 in de charts.
Nog wel in een andere samenstelling met Da Smooth Baron MC & Peggy ''The Duchess'' op de vocalen.
De 2 Brothers on the 4th Floor waren er ook vroeg bij. Begin 1991 reikte dit nummer al tot #06 in de charts.
Nog wel in een andere samenstelling met Da Smooth Baron MC & Peggy ''The Duchess'' op de vocalen.
1
geplaatst: 29 december 2024, 23:40 uur
7,8
Ach ja, Da Baron MC. Wel goed dat ze van samenstelling zijn gewijzigd.
Ach ja, Da Baron MC. Wel goed dat ze van samenstelling zijn gewijzigd.
0
geplaatst: 30 december 2024, 07:06 uur
Kende ik niet.
Snap wel waarom ze deze Baron hebben geloosd. Lijkt wel alsof die gast van Creed eroverheen lult.
Verder wel een puike track hoor!
7
Snap wel waarom ze deze Baron hebben geloosd. Lijkt wel alsof die gast van Creed eroverheen lult.
Verder wel een puike track hoor!
7
0
geplaatst: 30 december 2024, 19:45 uur
3
geplaatst: 30 december 2024, 21:46 uur
Heerlijk topic!
8,50 Black Box - Ride on Time
9,25 Technotronic - Pump Up The Jam
5,75 Rebel MC - Better World
9,25 Fierce Ruling Diva - Rubb It In
7,25 Snap! - The Power
8,75 MC Sar & The Real McCoy - It's On You
9,50 The KLF - Last Train to Trancentral
8,00 2 Brothers on the 4th Floor - Can't Help Myself
Justified Ancients of MuMe zou tevens een mooie topictitel zijn voor MusicMeter...
8,50 Black Box - Ride on Time
9,25 Technotronic - Pump Up The Jam
5,75 Rebel MC - Better World
9,25 Fierce Ruling Diva - Rubb It In
7,25 Snap! - The Power
8,75 MC Sar & The Real McCoy - It's On You
9,50 The KLF - Last Train to Trancentral
8,00 2 Brothers on the 4th Floor - Can't Help Myself
Justified Ancients of MuMe zou tevens een mooie topictitel zijn voor MusicMeter...
0
geplaatst: 30 december 2024, 22:39 uur
Vooralsnog een 7,37 (12 stemmers) voor de eerste worp van de Gebroeders op de vierde verdieping.
Dit topic bestaat zoals jullie hebben gelezen niet voor 100% uit pure Eurodance, maar zoekt de rafelranden op. Nummers die bijv. geholpen hebben om het balletje te laten rollen, mogen ook in de schijnwerpers staan. Zeker als ze ook uit Europa komen en andere genres met dansbare house vermengen.
We gaan nog even terug naar 1990 voor een verzoekplaat van Poeha. De Belg Frank de Wulf was tot op heden voor mij een grote onbekende. Bij het luisteren van deze plaat vol acid en rave elementen in combinatie met house, hoor je vrij duidelijk door wie de mannen van Orbital geïnspireerd zijn.
Dit topic bestaat zoals jullie hebben gelezen niet voor 100% uit pure Eurodance, maar zoekt de rafelranden op. Nummers die bijv. geholpen hebben om het balletje te laten rollen, mogen ook in de schijnwerpers staan. Zeker als ze ook uit Europa komen en andere genres met dansbare house vermengen.
We gaan nog even terug naar 1990 voor een verzoekplaat van Poeha. De Belg Frank de Wulf was tot op heden voor mij een grote onbekende. Bij het luisteren van deze plaat vol acid en rave elementen in combinatie met house, hoor je vrij duidelijk door wie de mannen van Orbital geïnspireerd zijn.
* denotes required fields.