MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2025]

zoeken in:
Onweerwolf
dumb_helicopter schreef:
Harry Styles - As It Was
spotify:track:4Dvkj6JhhA12EX05fT7y2e

Volgende keer graag even de URI achter de artiest - titel plaatsen. (Inmiddels wel verwerkt.)

Onweerwolf
AstroStart schreef:
Avalon Emerson - Astrology Poisoning spotify:track:2dM1rq6xGHlip9nrZXWlWP

Deze mag je vervangen.

Onweerwolf
Scorpion_21 schreef:
Met urls achter de artiest en de vijfde nominatie

Nick Cave & the Bad Seeds – Girl In Amber spotify:track:1upEynw2Rpcp7IKvihjQW1
Lady Gaga & Bradley Cooper – Shallow spotify:track:2VxeLyX666F8uXCJ0dZF8B
Eefje de Visser –Heimwee spotify:track:5dXWJHRDY570pfFtLZrKA0
Spinvis – Trein Vuur Dageraad spotify:track:7xQ78g2mtXnviBEnzHoyNK

Warhaus - No Surprise spotify:track:3CwHonJzs4dZuASYwTjEYf

Thnx! Als je nou de volgende keer ook nog even geen witregels laat en overal een spatie tussen streepje en titel is het helemaal perfect. Inmiddels wel verwerkt.

ROSALÍA - Malamente - Cap.1: Augurio spotify:track:B0BQaSRHxhI0AUlItY3LK

Hernomi!

Onweerwolf
Scorpion_21 schreef:
Nick Cave & the Bad Seeds – Girl In Amber spotify:track:1upEynw2Rpcp7IKvihjQW1
Spinvis – Trein Vuur Dageraad spotify:track:7xQ78g2mtXnviBEnzHoyNK

Dit zijn hernominaties.

Onweerwolf
De volgende platen missen een linkje naar Spotify of een andere bron.

Dit kan één van de volgende oorzaken hebben:
1) Je bent vergeten een linkje te posten
2) Het Spotify linkje werkt niet (bv omdat de plaat 'greyed out' is in Spotify)
3) De opmaak van je lijstje was niet correct waardoor er iets mis is gegaan met de automatische verwerking ervan.

jordidj1 LP - Lost On You spotify.com:track:40x5K8xyIWVmSeUrYjj0os

Onweerwolf
Er zijn nog plaatsen gereserveerd voor Dim, Riesdude & Robbie34. Als jullie er geen gebruik van willen maken willen jullie dat dan laten weten? Willen jullie er wel gebruik van maken willen jullie dan spoedig nomineren? Ik wil namelijk ook spoedig overgaan tot een 6e nominatie. Wellicht kan een van de DJ's Ries en Rob even via andere, handige wijze contacteren aangezien ze niet vaak op MM komen?

Kacey Musgraves - Deeper Well spotify:track:333XFHKsHU0pOocFzBgrJi

123poetertjes schreef:
ROSALÍA - Malamente - Cap.1: Augurio spotify:track:B0BQaSRHxhI0AUlItY3LK

Hernomi!
O ja, die was eruit gevallen. Belachelijk natuurlijk

Dim
Onweerwolf schreef:
Er zijn nog plaatsen gereserveerd voor Dim, Riesdude & Robbie34. Als jullie er geen gebruik van willen maken willen jullie dat dan laten weten? Willen jullie er wel gebruik van maken willen jullie dan spoedig nomineren? Ik wil namelijk ook spoedig overgaan tot een 6e nominatie. Wellicht kan een van de DJ's Ries en Rob even via andere, handige wijze contacteren aangezien ze niet vaak op MM komen?

Ikzelf zal zometeen mijn nominaties verzilveren. Heb zojuist in de app Ries en Rob getagd.

Dim
Onweerwolf Robbie34 nomineert vanavond.

Chappell Roan - Casual spotify:track:3WSOUb3U7tqURbBSgZTrZX

Fiona Apple - Love More spotify:track:6wleKOJoHGaOPtJJWvJes6

Dim
Flower Face - Kaleidoscope spotify:track:3cPTpaRo0EDjnjM0OUVmmY
Mary Chapin Carpenter - Asking For A Friend spotify:track:2u70U7pzFQdjdlRR4bx9dc
The Howl & The Hum - Same Mistake Twice spotify:track:70uxdY2oVM5trvQzNlgGn9
Röyksopp - Speed King spotify:track:5dYybhJ4xuoPgRP7ld0JOj
Zaho De Sagazan - La Symphonie Des Éclairs spotify:track:4QIH0XYnCLoCl1WZIV08Pn

Onweerwolf
Er zijn nu nog 44 plekken over. Er zijn nog 4 plekken voor Rob en 4 voor Ries gereserveerd. Al mogen die er natuurlijk ook gewoon direct 5 doen. Verder is er nog een vervangplekje voor Astrostart.

Ik vermoed dat we daarom wel aan een 6e nom reeks beginnen maar dat niet iedereen kans heeft om hem te pakken.

Mocht die er komen dan:

- Ik vertel niet wanneer de 6e nom reeks start.
- Ik pak zelf de eerste 6e nom (voordeel van organiseren).
- Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
- Ooit hebben we het eerder gehad over het idee om te registreren wie nu een 6e nom pakt en degenen die dat niet doen eventueel in een volgend jaar voorrang te geven. Dat is vooralsnog geen regel maar ik sta daar zeker voor open. Dat mag best bediscussieerd worden. Bij geen of weinig discussie wordt het geen regel.
- Ik ben eigenlijk wel benieuwd of 5e noms uit het verleden ook daadwerkelijk top 400 plekken opleverden. Iemand die dat heeft bijgehouden?

Dim
Onweerwolf Ries zal niet nomineren.

Johnny Marr - Hi Hello spotify:track:1NVksWXj48VGjHx11NNASj
Morrissey - I Wish You Lonely spotify:track:0oEzVqgbqjY5MFzvBCAZbn
Ploegendienst (featuring Spinvis) - Interessant
spotify:track:2en7wZ9UHVa2tlZeb8itZi
Sophie Straat - Mooier Als Je Lacht spotify:track:4JOwFmgCiQQibjlCM691TA

shame - One Rizla spotify:track:5McXC8UIDBlBciOLyRVZ7E

Baby Queen - Raw Thoughts spotify:track:14UNMUZCueRX9L2txRsZ47

Onweerwolf
johan de witt schreef:
Johnny Marr - Hi Hello spotify:track:1NVksWXj48VGjHx11NNASj
Morrissey - I Wish You Lonely spotify:track:0oEzVqgbqjY5MFzvBCAZbn
Ploegendienst (featuring Spinvis) - Interessant
spotify:track:2en7wZ9UHVa2tlZeb8itZi
Sophie Straat - Mooier Als Je Lacht spotify:track:4JOwFmgCiQQibjlCM691TA

Volgende keer graag even zorgen dat alle URI's achter de artiest - titel staan en zonder witregels tussen de noms. Nu wel verwerkt.

Onweerwolf One Rizla is dus een hernominatie

Onweerwolf
johan de witt schreef:

Dit is een hernominatie.

Onweerwolf schreef:
- Ik ben eigenlijk wel benieuwd of 5e noms uit het verleden ook daadwerkelijk top 400 plekken opleverden. Iemand die dat heeft bijgehouden?

Voor mijn gevoel hebben in het recente verleden alleen mijn extra nominaties de 400 gehaald

Casartelli (moderator)
Het heeft iets plausibels dat je je kansrijkste nominaties er in je eerste viertal al uitgooit, maar ik krijg het met mijn eigen nominatiegeschiedenis niet statistisch verantwoord gereproduceerd...

2024: 1/4 + 0/1
2023: 0/4 + 0/1
2022: 1/4 + 0/1
2021: 0/4 + 1/1
2020: 1/4 + 0/1
2019: 2/5 (geen extra nominatie)
2018: 0/5 (geen extra nominatie)

Daarvoor een paar jaar niet meegedaan en daar weer voor is wel erg lang geleden.

Als ik even voorbij de cijfertjes kijk, vermoed ik wel dat mijn ene succesvolle 5e nominatie in 2021 wel een bewuste hernominatie was, waarbij ik al een beetje door de inspiratie voor nog enigszins plausibele nieuwe nominaties heen was. Het ging overigens om Outsiders van Suede, die had in 2019 al in de lijst gestaan, mocht dus in 2021 weer een jaartje meedoen, verdween toen weer, maar kon zich na opnieuw een hernominatie (door Porcupine Head) vorig jaar ineens zomaar in een 65e plek verheugen. Mede daardoor is 2024 qua eigen (oud-)nominaties mijn succesvolste Witte Trui-jaar ooit, dat dan weer wel.

Wat eventuele voorrang qua 6e nominatie voor mensen die in een vorig jaar achter het net hebben gevist betreft: die complicatie zou ik gerust overslaan.

Eefje de Visser - Vlammen spotify:track:0rNbnftds39PJOL8HzdLho

Shame - Angie

Dit is een hernominatie, en helaas ben ik wederom niet in staat om zelf het linkje erbij te zoeken. Iemand?

Casartelli schreef:
Wat eventuele voorrang qua 6e nominatie voor mensen die in een vorig jaar achter het net hebben gevist betreft: die complicatie zou ik gerust overslaan.

Lijkt me inderdaad niet de moeite waard. Zelfs al kan Onweerwolf het voor zichzelf op een manier doen die weinig moeite kost, je gaat alsnog gedoe krijgen met users die onrechtmatig gaan nomineren. Ik vermoed dat niemand er van wakker zou liggen als het gewoon elk jaar een kwestie van “wie het eerst komt, het eerst maalt” is.

Wat betreft de kansrijkheid van vijfde (of zesde) nominaties. Voor mezelf kan ik we zeggen dat mijn vijfde nominatie juist vaker een kansrijkere nominatie is. Vaak doe ik mijn eerste nominatie op gevoel en dan ga ik voor mii vijfde nominatie nog even goed na welk nummer onverwacht nog ontbreekt.

sj0n88 schreef:
Shame - Angie

Dit is een hernominatie, en helaas ben ik wederom niet in staat om zelf het linkje erbij te zoeken. Iemand?

Shame - Angie spotify:track:75mrrKlDgfmAKTpZ7LNFZP

hernominatie

Onweerwolf
Teunnis schreef:
(quote)

Lijkt me inderdaad niet de moeite waard. Zelfs al kan Onweerwolf het voor zichzelf op een manier doen die weinig moeite kost, je gaat alsnog gedoe krijgen met users die onrechtmatig gaan nomineren. Ik vermoed dat niemand er van wakker zou liggen als het gewoon elk jaar een kwestie van “wie het eerst komt, het eerst maalt” is.

Wat betreft de kansrijkheid van vijfde (of zesde) nominaties. Voor mezelf kan ik we zeggen dat mijn vijfde nominatie juist vaker een kansrijkere nominatie is. Vaak doe ik mijn eerste nominatie op gevoel en dan ga ik voor mii vijfde nominatie nog even goed na welk nummer onverwacht nog ontbreekt.

Zo'n lijstje aanleggen is voor mij geen moeite dus daar zit het niet op vast verder. En voor handhaving hebben we Sander.

Airbag - Erase spotify:track:18Q2jgi0azsKH3yugtLsjm
Inhaler - Your House spotify:track:20xfgpCbTJBDjrTFh916Av
Ist Ist - The Kiss spotify:track:1I4QBHL7zWde66VmYuFgJI
Pearl Jam - Running spotify:track:2LeoKjw81T6GWO18MxvGl1
Wunderhorse - Midas spotify:track:2FhyTzw49NtYw29JEFvdu2

Gast
geplaatst: vandaag om 01:02 uur

geplaatst: vandaag om 01:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.