Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #7: Rock en pop 60's Bobbys!
zoeken in:
1
geplaatst: 23 augustus 2025, 19:53 uur
herman schreef:
Ik heb deze lijst ook weer eens geüpdatet (de artiesten met een * stonden er nog niet in):
Ik heb deze lijst ook weer eens geüpdatet (de artiesten met een * stonden er nog niet in):
Ja maar Merol staat er nog steeds in.
0
geplaatst: 23 augustus 2025, 19:53 uur
50tracks schreef:
Greatest Hits of AOR (Arena Rock)
We gaan deze week de Greatest Hits of AOR spelen. En dan bedoelen we de Arena Oriented Rock variant van het woord. Een ongelofelijk vage genre aanduiding en niet per definitie heel populair in Nederland en hier op MuMe.
Wat is AOR? Daar begint de ellende al. AOR begon in de jaren zeventig als Album-Oriented Rock. Dat was een radiostijl en programmeringsformaat, vooral in de VS, waarbij rockzenders zich richtten op complete albums en langere albumtracks in plaats van alleen op korte, hitgerichte singles. Het genreprofiel dat ermee wordt geassocieerd bestaat vaak uit melodieuze, goed geproduceerde rock met invloeden van pop, soft rock en soms progressieve rock.
In de loop van de jaren zeventig en tachtig verschoof AOR in de praktijk van puur een radioprogrammeringsformaat naar ook een muzikale stijl die vaak werd geassocieerd met stadion- of arena rock. AOR werd Arena Oriented Rock.
Die overgang kwam doordat veel van de bands die populair waren op AOR-stations ook grote arena-shows gaven en hun muziek daar geschikt voor was. Ik lees ergens waar deze AOR dan aan moet voldoen:
• Krachtige, melodieuze rocknummers met pakkende refreinen.
• Polished (lekkere beschrijving) productie die zowel op plaat als live goed klonk.
• Grote arrangementen die in een stadionsetting overeind bleven.
Voorbeelden van zulke acts zijn Journey, Boston, REO Speedwagon, Styx en Foreigner. Allemaal bands die zowel AOR-airplay kregen als stadions vulden. Fleetwood Mac wordt dan weer niet tot deze AOR variant gerekend (en heeft hier bovendien al drie eigen greatest hits gehad). De echte AOR freaks zijn redelijk eenkennig. Ik heb wat oude AOR magazines liggen die hebben als ondertitel Don't Stop Believing. Dat zegt het allemaal. Om de aflevering stond Journey of Foreigner op de cover afgewisseld met Boston en Styx en soms iets anders.
Deze AOR is op het eerste gezicht niet zo populair in Nederland. Van de grootste AOR bands (Journey, Foreigner, Styx, Boston en REO Speedwagon) staan alleen More Than A Feeling van Boston en Don't Stop Believin' van Journey in de MuMe Top 2000. In de Top 2000 van Radio 2 staat Boston 2x genoteerd, Journey sinds 2012 met Don't Stop Believin' (nu zelfs op 87) en Foreigner met Cold As Ice en I Want To Know What Love is. That Was Yesterday is sinds het laatste jaar verdwenen uit de lijst. REO Speedwagon is naast Boston de enige act die in alle jaren genoteerd staat met Keep On Loving You. Styx stond ooit genoteerd met hun niet zoheel erge AOR-tracks Babe en Boat On The River.
AOR is geen Yacht Rock en AOR is ook geen Rock ballads. motel matches organiseerde vorige jaar een geweldige greatest hits of Rock Ballads. De nummers uit die lijst zijn in de meeste gevallen geen AOR. Alhoewel in die lijst werden een paar typische AOR nummers van Journey en Foreigner naar binnen gesmokkeld. Maar waar de grens ligt?
AOR, Arena Rock, Arena Oriented Rock???? zegt mij echt HE-LE-MAAL niks!!!!!!!!Greatest Hits of AOR (Arena Rock)
We gaan deze week de Greatest Hits of AOR spelen. En dan bedoelen we de Arena Oriented Rock variant van het woord. Een ongelofelijk vage genre aanduiding en niet per definitie heel populair in Nederland en hier op MuMe.
Wat is AOR? Daar begint de ellende al. AOR begon in de jaren zeventig als Album-Oriented Rock. Dat was een radiostijl en programmeringsformaat, vooral in de VS, waarbij rockzenders zich richtten op complete albums en langere albumtracks in plaats van alleen op korte, hitgerichte singles. Het genreprofiel dat ermee wordt geassocieerd bestaat vaak uit melodieuze, goed geproduceerde rock met invloeden van pop, soft rock en soms progressieve rock.
In de loop van de jaren zeventig en tachtig verschoof AOR in de praktijk van puur een radioprogrammeringsformaat naar ook een muzikale stijl die vaak werd geassocieerd met stadion- of arena rock. AOR werd Arena Oriented Rock.
Die overgang kwam doordat veel van de bands die populair waren op AOR-stations ook grote arena-shows gaven en hun muziek daar geschikt voor was. Ik lees ergens waar deze AOR dan aan moet voldoen:
• Krachtige, melodieuze rocknummers met pakkende refreinen.
• Polished (lekkere beschrijving) productie die zowel op plaat als live goed klonk.
• Grote arrangementen die in een stadionsetting overeind bleven.
Voorbeelden van zulke acts zijn Journey, Boston, REO Speedwagon, Styx en Foreigner. Allemaal bands die zowel AOR-airplay kregen als stadions vulden. Fleetwood Mac wordt dan weer niet tot deze AOR variant gerekend (en heeft hier bovendien al drie eigen greatest hits gehad). De echte AOR freaks zijn redelijk eenkennig. Ik heb wat oude AOR magazines liggen die hebben als ondertitel Don't Stop Believing. Dat zegt het allemaal. Om de aflevering stond Journey of Foreigner op de cover afgewisseld met Boston en Styx en soms iets anders.
Deze AOR is op het eerste gezicht niet zo populair in Nederland. Van de grootste AOR bands (Journey, Foreigner, Styx, Boston en REO Speedwagon) staan alleen More Than A Feeling van Boston en Don't Stop Believin' van Journey in de MuMe Top 2000. In de Top 2000 van Radio 2 staat Boston 2x genoteerd, Journey sinds 2012 met Don't Stop Believin' (nu zelfs op 87) en Foreigner met Cold As Ice en I Want To Know What Love is. That Was Yesterday is sinds het laatste jaar verdwenen uit de lijst. REO Speedwagon is naast Boston de enige act die in alle jaren genoteerd staat met Keep On Loving You. Styx stond ooit genoteerd met hun niet zoheel erge AOR-tracks Babe en Boat On The River.
AOR is geen Yacht Rock en AOR is ook geen Rock ballads. motel matches organiseerde vorige jaar een geweldige greatest hits of Rock Ballads. De nummers uit die lijst zijn in de meeste gevallen geen AOR. Alhoewel in die lijst werden een paar typische AOR nummers van Journey en Foreigner naar binnen gesmokkeld. Maar waar de grens ligt?
1
geplaatst: 23 augustus 2025, 19:57 uur
Interessant!
Giant - I'm a Believer
Journey - Separate Ways
Berlin - Like Flames
Triumph - Fight the Good Fight
Styx - Crystal Ball
Sheriff - When i'm With You
Night Ranger - Don't Tell Me You Love Me
Styx - Come Sail Away
Asia - Wildest Dreams
Boston - A Man i'll Never Be
Giant - I'm a Believer
Journey - Separate Ways
Berlin - Like Flames
Styx - Crystal Ball
Sheriff - When i'm With You
Night Ranger - Don't Tell Me You Love Me
Styx - Come Sail Away
Asia - Wildest Dreams
Boston - A Man i'll Never Be
0
geplaatst: 23 augustus 2025, 20:03 uur
dynamo d schreef:
Misschien ligt het aan mijn internetbescherming maar deze link werkt bij mij steeds niet.
(quote)
Misschien ligt het aan mijn internetbescherming maar deze link werkt bij mij steeds niet.
Bij mij deed ie het ook niet.
0
geplaatst: 23 augustus 2025, 20:23 uur
[quote]herman schreef:
Op zich eens maar Belinda wel rock genoeg? Vind ik toch meer pop, weinig rock in dit nummer
(quote)
Op zich eens maar Belinda wel rock genoeg? Vind ik toch meer pop, weinig rock in dit nummer
0
geplaatst: 23 augustus 2025, 21:47 uur
[quote]ranja schreef:
Ja, dat was ook wel een flink twijfelgeval. Maar denk dat wel weer meer de stadionfactor heeft.
(quote)
Ja, dat was ook wel een flink twijfelgeval. Maar denk dat wel weer meer de stadionfactor heeft.
2
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 augustus 2025, 22:03 uur
Op vakantie maar even gewinkeld in de eerdere nominaties:
Angel - Tower
Bon Jovi - Runaway
Cheap Trick - Surrender
Diesel - Sausolito Summernight
Eddie Money - Take Me Home Tonight
Magnum - On a Storyteller's Night
Mr. Mister - Broken Wings
REO Speedwagon - Don't Let Him Go
Toto - Home of the Brave
Angel - Tower
Bon Jovi - Runaway
Cheap Trick - Surrender
Diesel - Sausolito Summernight
Magnum - On a Storyteller's Night
Mr. Mister - Broken Wings
REO Speedwagon - Don't Let Him Go
Toto - Home of the Brave
3
geplaatst: 23 augustus 2025, 22:49 uur
hmmm best ingewikkeld weer, net zoals met Eurodance waar ook dubieuze nummers erbij werden gezet is dit AOR voor mij een genre-aanduiding waarbij je ook de paden rockballad en yacht-rock weer per ongeluk zou kunnen inslaan... 
Maar toch:
Bad English - Straight to Your Heart
The Cars - Drive
Cutting Crew - (I just) died in your arms tonight
Europe - Superstitious
Foreigner - Waiting for a girl like you
Mr.Mister - Broken Wings
Queensryche - Silent lucidity
Toto - I won't hold you back
Van Halen - Why Can't This Be Love
Yes - Owner of a lonely heart

Maar toch:
Bad English - Straight to Your Heart
The Cars - Drive
Cutting Crew - (I just) died in your arms tonight
Europe - Superstitious
Foreigner - Waiting for a girl like you
Mr.Mister - Broken Wings
Queensryche - Silent lucidity
Toto - I won't hold you back
Yes - Owner of a lonely heart
2
geplaatst: 23 augustus 2025, 23:20 uur
AOR, zo'n fijne vergaarbak van een genre, waarvan het ultieme kenmerk volgens mij is dat het precies op of over de scheidslijn is van wat ik op zijn tijd best lekker en eigenlijk te fout voor woorden vind. Maar ik kom zeker nog wel met een lijstje. Al was het alleen maar omdat het wel weer eens geinig is om ergens aan mee te doen waar ik de gemiddelde leeftijd omlaag haal 
Arno heeft een tijdje terug nog een fijne GH van LCD Soundsystem gedaan

herman schreef:
Arno heeft een tijdje terug nog een fijne GH van LCD Soundsystem gedaan

0
geplaatst: 23 augustus 2025, 23:35 uur
herman schreef:
Lijst van Greatest Hits of...-edities - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Lijst van toonaangevende/top-100 artiesten zonder GH:
A Tribe Called Quest
Adele
Aerosmith - gepland
Al Green
alt-J (∆)
Amy Macdonald
Amy Winehouse
Ariana Grande
*Bauhaus
Ben Howard
Bon Iver
Boygenius (evt. met Julien Baker, Lucy Dacus en Phoebe Bridgers solo)
Bright Eyes
Captain Beefheart and His Magic Band
DIIV
Damien Rice
*Doe Maar
Donny Benét
Dream Theater
Erykah Badu
Etta James
Father John Misty
Fiona Apple
Foo Fighters - ingepland
Frank Ocean
Godspeed You! Black Emperor
Green Day
Harry Styles
IDLES
Johan
Katy Perry
*Mariah Carey
Merol
Miley Cyrus
Mobb Deep
Moderat
P!nk
Portishead
Pretenders
Riverside
Robert Palmer
Roosbeef
Sam Cooke
Sharon Van Etten
Snoop Dogg
*Soft Cell
Soundgarden (evt. incl. Chris Cornell solo)
Still Corners
Stromae
The 1975
*The Cranberries
*The Flaming Lips
The Gaslight Anthem
The Magnetic Fields
The Notorious B.I.G.
The Prodigy
*The Psychedelic Furs
*The Sisters of Mercy
Typhoon
*Weezer
Wellicht ziet Gretz nog eens kans de Wiki bij te werken. En al geweest, maar voor het laatst in 2018: Taylor Swift. Een nieuwe editie zou mijn interesse wel hebben.
Lijst van toonaangevende/top-100 artiesten zonder GH:
A Tribe Called Quest
Adele
Aerosmith - gepland
Al Green
alt-J (∆)
Amy Macdonald
Amy Winehouse
Ariana Grande
*Bauhaus
Ben Howard
Bon Iver
Boygenius (evt. met Julien Baker, Lucy Dacus en Phoebe Bridgers solo)
Bright Eyes
Captain Beefheart and His Magic Band
DIIV
Damien Rice
*Doe Maar
Donny Benét
Dream Theater
Erykah Badu
Etta James
Father John Misty
Fiona Apple
Foo Fighters - ingepland
Frank Ocean
Godspeed You! Black Emperor
Green Day
Harry Styles
IDLES
Johan
Katy Perry
*Mariah Carey
Merol
Miley Cyrus
Mobb Deep
Moderat
P!nk
Portishead
Pretenders
Riverside
Robert Palmer
Roosbeef
Sam Cooke
Sharon Van Etten
Snoop Dogg
*Soft Cell
Soundgarden (evt. incl. Chris Cornell solo)
Still Corners
Stromae
The 1975
*The Cranberries
*The Flaming Lips
The Gaslight Anthem
The Magnetic Fields
The Notorious B.I.G.
The Prodigy
*The Psychedelic Furs
*The Sisters of Mercy
Typhoon
*Weezer
Wellicht ziet Gretz nog eens kans de Wiki bij te werken. En al geweest, maar voor het laatst in 2018: Taylor Swift. Een nieuwe editie zou mijn interesse wel hebben.
ATCQ echt niet?
0
geplaatst: 23 augustus 2025, 23:45 uur
Nope, helaas niet.
LCD SS heb ik er uitgehaald, zag dat daar in 2022 inderdaad een editie van was.
LCD SS heb ik er uitgehaald, zag dat daar in 2022 inderdaad een editie van was.
2
geplaatst: 24 augustus 2025, 00:50 uur
Ik altijd maar denken dat AOR voor American Oriented Rock stond... 
Toen vanmorgen het tagalarm afging heb ik heel vluchtig het startverhaal gelezen met daarin het onvermijdelijke betoog wat wel en wat niet bij dit genre hoort. Als (hoofdzakelijk) progrocker word ik zo vaak geconfronteerd met zo'n discussie dat ik daar helemaal klaar mee ben. Oké, enige scheiding in rock, soul, dance of folk muziek is wel handig maar daarmee houdt het bij mij wel op. Stond dus niet te trappelen om hier mee te doen.
Maar ik moest vanmiddag wat schilderen en daarom op Spotify een bijna 4 uur durend AOR playlist aangezet en ik moet zeggen, dat was geen straf. Veel herkenning en hoog meezinggehalte. Maar ook veel nieuwe liedjes gehoord die ik moest onthouden. Vanavond e.e.a. terug gezocht, samen met wat geleende lidjes uit andere lijstjes bij deze mijn nominaties:
Heart - Barracuda
The Night Flight Orchestra - West Ruth Ave
The Night Flight Orchestra - Siberian Queen
H.E.A.T. - Living On the Run
Asia - Only Time Will Tell
Talisman - I'll Be Waiting
Angel - Tower
Kansas - Carry on Wayward Son
Uriah Heep - Easy Livin'
The Night Flight Orchestra - Transmissions

Toen vanmorgen het tagalarm afging heb ik heel vluchtig het startverhaal gelezen met daarin het onvermijdelijke betoog wat wel en wat niet bij dit genre hoort. Als (hoofdzakelijk) progrocker word ik zo vaak geconfronteerd met zo'n discussie dat ik daar helemaal klaar mee ben. Oké, enige scheiding in rock, soul, dance of folk muziek is wel handig maar daarmee houdt het bij mij wel op. Stond dus niet te trappelen om hier mee te doen.
Maar ik moest vanmiddag wat schilderen en daarom op Spotify een bijna 4 uur durend AOR playlist aangezet en ik moet zeggen, dat was geen straf. Veel herkenning en hoog meezinggehalte. Maar ook veel nieuwe liedjes gehoord die ik moest onthouden. Vanavond e.e.a. terug gezocht, samen met wat geleende lidjes uit andere lijstjes bij deze mijn nominaties:
Heart - Barracuda
The Night Flight Orchestra - West Ruth Ave
The Night Flight Orchestra - Siberian Queen

H.E.A.T. - Living On the Run
Asia - Only Time Will Tell
Talisman - I'll Be Waiting
Angel - Tower
Kansas - Carry on Wayward Son
Uriah Heep - Easy Livin'
The Night Flight Orchestra - Transmissions
3
geplaatst: 24 augustus 2025, 00:52 uur
Bad English - Ghost in Your Heart
Balance - In for the Count
CITA - Heat of Emotion
Crown of Thorns - Dying for Love
Damn Yankees - High Enough
Harlan Cage - Hard Yellow Line (You Lied to Me)
House of Lords - Come to My Kingdom
Magnum - Start Talking Love
Night Ranger - Big Life
Strangeways - Where Are They Now
Balance - In for the Count
CITA - Heat of Emotion
Crown of Thorns - Dying for Love
Damn Yankees - High Enough
Harlan Cage - Hard Yellow Line (You Lied to Me)
House of Lords - Come to My Kingdom
Magnum - Start Talking Love
Night Ranger - Big Life
Strangeways - Where Are They Now
0
geplaatst: 24 augustus 2025, 02:18 uur
herman schreef:
Flaming Lips had ik laatst nog voor mijn rekening genomen!
1
geplaatst: 24 augustus 2025, 02:21 uur
Hoop dat deze allemaal tellen.
Belinda Carlisle - Heaven Is a Place on Earth
Peter Schilling - Major Tom
Heart - Barracuda
Rush - Marathon
Def Leppard - Pour Some Sugar On Me
Don Henley - The Boys Of Summer
Lita Ford - Kiss Me Deadly
The Bangles - Manic Monday
ZZ Top - Legs
Fleetwood Mac - Big Love
Peter Schilling - Major Tom
Heart - Barracuda
Rush - Marathon
Def Leppard - Pour Some Sugar On Me
Don Henley - The Boys Of Summer
Lita Ford - Kiss Me Deadly
The Bangles - Manic Monday
ZZ Top - Legs
Fleetwood Mac - Big Love
1
geplaatst: 24 augustus 2025, 04:15 uur
Alice Cooper lijkt me zo'n beetje de uitvinder van de Arena Oriented Rock. Raar dat die nog niet genoemd zijn. The Who kon er trouwens ook wel wat van en die waren nog iets eerder.
Alice Cooper - Elected
Alice Cooper - School's Out
Alice Cooper - Poison
Blue Öyster Cult - Godzilla
Heart - Barracuda
John Fogerty - Rockin' All Over the World
Meat Loaf - Bat Out of Hell
The Golden Earring - When The Lady Smiles
The Who - See Me, Feel Me
Yes - Owner of a Lonely Heart
Alice Cooper - Elected
Alice Cooper - School's Out
Alice Cooper - Poison
Blue Öyster Cult - Godzilla
Heart - Barracuda
John Fogerty - Rockin' All Over the World
Meat Loaf - Bat Out of Hell
The Golden Earring - When The Lady Smiles
The Who - See Me, Feel Me
Yes - Owner of a Lonely Heart
0
geplaatst: 24 augustus 2025, 07:26 uur
dynamo d schreef
Hier nogmaals de link maar of dat veel oplost betwijfel ik: digitaldreamdoor.com
Bij mij werkt het op verschillende devices wel dus wellicht inderaad een (te) goede bescherming? Maar ik zie dat het bij herman ook niet werkt. Maar ik weet dus niet hoe ik het op kan lossen..Hier nogmaals de link maar of dat veel oplost betwijfel ik: digitaldreamdoor.com
2
geplaatst: 24 augustus 2025, 07:53 uur
Die zag ik even niet aankomen. 27 lijstjes al en 160 verschillende nummers. Ruim 12 uur muziek. Er zitten verdraaid mooie bij. Ik heb al een aantal nummers ontdekt die ik nog niet kende.
Dit is de geüpdate nominatie Spotify lijst. Daar staan ze allemaal op behalve deze zeven die ik niet op Spotify kan vinden:
Boston - Corporate America
Sad Café - Tryin' To Reach You
Toto - Orphan
House Of Lords - Pleasure Palace
CITA - Heat Of Emotion
Crown of Thorns - Dying For Love
Harlan Cage - Hard Yellow Line (You Lied to Me) (Kan ik helemaal geen opname van vinden)
Dit is de geüpdate nominatie Spotify lijst. Daar staan ze allemaal op behalve deze zeven die ik niet op Spotify kan vinden:
Sad Café - Tryin' To Reach You
Toto - Orphan
House Of Lords - Pleasure Palace
CITA - Heat Of Emotion
Crown of Thorns - Dying For Love
Harlan Cage - Hard Yellow Line (You Lied to Me) (Kan ik helemaal geen opname van vinden)
3
geplaatst: 24 augustus 2025, 08:47 uur
50tracks: gisteren wat geluisterd naar de AOR muziek maar ik moet eerlijk bekennen dat deze stroming en ik elkaar hebben geprobeerd te vinden (ook in het verleden hebben we elkaar al eens verkend) maar dat we toch, wederom, besloten hebben om weer een ieder onze eigen weg te gaan. Een soort liefdevol loslaten..
Maar aanbidders (27 !) genoeg voor de AOR om meer dan 12 uur muzikale liefde met elkaar door te brengen. Vele hoogtepunten zullen volgen.
AOR... Amour, Ombres, Rêves oftewel Liefde, Schaduwen en Dromen.. De Ware Betekenis van AOR !
In de stilte van een gouden avond,
Beluistert maar fluistert de Liefde, muzikaal, zacht en plechtig.
Onder de Schaduwen van een stille wereld,
verenigen de harten van de fans zich met tedere geheimen.
En in de nacht, wanneer alles tot rust komt,
ontstaan de Dromen, een zachte gloed.
Jij en ik, door de tijd geleid,
AOR, onze betoverende eed.
Maar aanbidders (27 !) genoeg voor de AOR om meer dan 12 uur muzikale liefde met elkaar door te brengen. Vele hoogtepunten zullen volgen.
AOR... Amour, Ombres, Rêves oftewel Liefde, Schaduwen en Dromen.. De Ware Betekenis van AOR !
In de stilte van een gouden avond,
Beluistert maar fluistert de Liefde, muzikaal, zacht en plechtig.
Onder de Schaduwen van een stille wereld,
verenigen de harten van de fans zich met tedere geheimen.
En in de nacht, wanneer alles tot rust komt,
ontstaan de Dromen, een zachte gloed.
Jij en ik, door de tijd geleid,
AOR, onze betoverende eed.
1
geplaatst: 24 augustus 2025, 09:09 uur
50tracks schreef:
Daar staan ze allemaal op behalve deze (zeven) die ik niet op Spotify kan vinden:
Daar staan ze allemaal op behalve deze (zeven) die ik niet op Spotify kan vinden:
Na ruzie met de platenmaatschappij heeft Boston ( lees Tom) dit album teruggetrokken voor zover ik weet dus ook de fysieke uitgaven.
Hier en daar is het album nog wel voor zo'n €:70,- te koop.
1
geplaatst: 24 augustus 2025, 09:41 uur
Rudi S schreef:
Na ruzie met de platenmaatschappij heeft Boston ( lees Tom) dit album teruggetrokken voor zover ik weet dus ook de fysieke uitgaven.
(quote)
Ik heb het geluk dat ik dit album heb kunnen aanschaffen. Vrijwel direct nadat dit album in de handel was verschenen (2002) Volgens mij de allerlaatste album van Boston, sowieso het laatste album met Brad Delph. Echter staat dit album ietwat in de schaduw van de 1e 3 super albums van deze grote band. Naarmate ik ouder wordt worden deze albums alleen maar beter, is mijn ervaring.
0
geplaatst: 24 augustus 2025, 10:32 uur
Ach ja, natuurlijk. Zo'n beetje het prototype van het wat latere AOR werk!
Maar ja, er passen er ook maar tien in een lijstje natuurlijk. Al ben ik bij volledige genre edities ook geen tegenstanders van 25 of 30 tracks in de startlijst/finale
0
geplaatst: 24 augustus 2025, 10:33 uur
Rudi S schreef:
(quote)
Nou, ik heb hem gewoon keurig in de kast staan. Voor 80 euro inclusief verzending wil ik daar best vanaf

1
geplaatst: 24 augustus 2025, 11:38 uur
Oké 50 tracks AOR uit de jaren 70....
1. Styx - Queen of spades
2. Styx - Suite madame blue
3. Journey - too late
4. Journey - just the same way
5. Foreigner - i Need you
6. Foreigner - Starrider
7. Toto - Alls us boys
8. Toto - Hold the Line
9. Heart - crazy on you
10. Heart - Magic man
11. Boston - Foreplay/ Longtime
12. Supertramp - A soap box opera
13. Supertramp - rudy
14. Van Halen - eruption
15. Van Halen - runnin' with the devil
16. Van Halen - ain't talking 'bout love
17. BTO - roll on down the highway
18. BTO - you ain't see nothing yet
19. Queen - Brighton rock
20. Queen - White Queen
21. Queen - Liar
22. Queen - Now i'm here
23. Queen - '39
24. Wishbone Ash - So many times to say
25. Kansas - Mysteries and mayhem
26. Kansas - Icarus
27. Kansas - miracles of nowhere
28. Kansas - Cheyenne Anthem
29. Kansas - Magnum Opus
30. Max Webster - high class on borrowed shoes
31. Max webster - America's veins
32. Max Webster - night flights
33. Journey - Lights
34. Journey - Wheel in the sky
35. Golden Earring(s) - she flies on strange wings
36. Golden Earring - vanilla queen
37. Golden Earring - i'm going to send the pigeons in the sky
38. Roxy Music - prairie rose
39. Thin Lizzy - waiting for an alibi
40. Babys - peace of the action
41. Angel - tower
42. Angel - the Fortune
43. City Boy - the day the earth caught fire
44. Roxy Music - remake / remodel
45. Roxy Music - whirlwind
46. Supertramp - Crime of the Century
47. the Alan Parsons Project - I Robot
48.10.CC - Brand new day
49. Thin Lizzy - don't believe a word
50.ELO - Roll over Beethoven
Graag gedaan
1. Styx - Queen of spades
2. Styx - Suite madame blue
3. Journey - too late
4. Journey - just the same way
5. Foreigner - i Need you
6. Foreigner - Starrider
7. Toto - Alls us boys
8. Toto - Hold the Line
9. Heart - crazy on you
10. Heart - Magic man
11. Boston - Foreplay/ Longtime
12. Supertramp - A soap box opera
13. Supertramp - rudy
14. Van Halen - eruption
15. Van Halen - runnin' with the devil
16. Van Halen - ain't talking 'bout love
17. BTO - roll on down the highway
18. BTO - you ain't see nothing yet
19. Queen - Brighton rock
20. Queen - White Queen
21. Queen - Liar
22. Queen - Now i'm here
23. Queen - '39
24. Wishbone Ash - So many times to say
25. Kansas - Mysteries and mayhem
26. Kansas - Icarus
27. Kansas - miracles of nowhere
28. Kansas - Cheyenne Anthem
29. Kansas - Magnum Opus
30. Max Webster - high class on borrowed shoes
31. Max webster - America's veins
32. Max Webster - night flights
33. Journey - Lights
34. Journey - Wheel in the sky
35. Golden Earring(s) - she flies on strange wings
36. Golden Earring - vanilla queen
37. Golden Earring - i'm going to send the pigeons in the sky
38. Roxy Music - prairie rose
39. Thin Lizzy - waiting for an alibi
40. Babys - peace of the action
41. Angel - tower
42. Angel - the Fortune
43. City Boy - the day the earth caught fire
44. Roxy Music - remake / remodel
45. Roxy Music - whirlwind
46. Supertramp - Crime of the Century
47. the Alan Parsons Project - I Robot
48.10.CC - Brand new day
49. Thin Lizzy - don't believe a word
50.ELO - Roll over Beethoven
Graag gedaan
1
geplaatst: 24 augustus 2025, 11:42 uur
Alice Cooper - Poison
Def Leppard - Animal
Diesel - Sausalito Summernight
Survivor - Eye of The Tiger
The Babys - A Piece Of The Action
The Outfield - Your Love
Van Halen - Jump
Def Leppard - Animal
Diesel - Sausalito Summernight
Survivor - Eye of The Tiger
The Babys - A Piece Of The Action
The Outfield - Your Love
Van Halen - Jump
0
geplaatst: 24 augustus 2025, 11:56 uur
Erg fijne lijst Neal Peart maar voor het spel mag je er maximaal 10 indienen.
1
geplaatst: 24 augustus 2025, 12:26 uur
Ok dan gaan we voor deze:
Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart
Corey Hart - Sunglasses at Night
Cutting Crew - (I Just) Died in Your Arms
Heart - Barracuda
Journey - Who's Crying Now
The Outfield - Your Love
Rainbow - Stone Cold
Styx - Mr Roboto
Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart
Corey Hart - Sunglasses at Night
Cutting Crew - (I Just) Died in Your Arms
Heart - Barracuda
Journey - Who's Crying Now
The Outfield - Your Love
Rainbow - Stone Cold
Styx - Mr Roboto
2
geplaatst: 24 augustus 2025, 13:04 uur
Neal is een paar maanden afwezig geweest op MuMe (ik had nog even contact met hem). Ik vermoed dat hij die maanden wilt inhalen. Welkom terug Neal Peart !
* denotes required fields.