Muziek / Muziekgames / MuMe vs. AI: Top 100 Greatest Songs of All Time
zoeken in:
0
geplaatst: 19 januari, 21:45 uur
Goh, wat een opmerkelijk toeval. Ik zit nu de hypernerveuze rollercoasterfilm 'Uncut Gems' te kijken waarin The Weeknd ook een bijrol heeft. Wat een uitputtingsslag is die film zeg, krimmenele.
A-ha wannabe: 6
Sheeran: 1 (als een 0 mag, dan een 0)
A-ha wannabe: 6
Sheeran: 1 (als een 0 mag, dan een 0)
0
geplaatst: 20 januari, 19:21 uur
Hele matige worp van The Weeknd, maar alsnog ruimschoots beter dan Ed Sheeran.
The Weeknd: 6,0
Ed Sheeran: 4,5
The Weeknd: 6,0
Ed Sheeran: 4,5
0
geplaatst: 20 januari, 21:06 uur
Dat lijkt me ook niet, nee, maar uitslag volgt morgen.
Voor de volgende battle gaan we naar India. Het nummer Jai Ho van Bollywood-producer A.R. Rahman werd een enorme hit in India n.a.v. de film Slumdog Millionaire. Internationaal herinneren we ons uit die film vooral de uitdager.
Wie wint de battle van Slumdog Millionaire?
A.R. Rahman - Jai Ho
Vs.
M.I.A. - Paper Planes
0
geplaatst: 20 januari, 23:04 uur
Ik vond al die filmfragmenten en -onderbrekingen irritant om te luisteren, dus ik heb de langere studioversie van 'Jai Ho' geluisterd.
De overdreven autotune in het refrein bleef helaas even irritant. Geef mij maar een oud Bollywooddeuntje van Bappi Lahiri.
Is ook een mooi bruggetje naar M.I.A.
A.R. Rahman - 5,5
M.I.A. - 7,5
De overdreven autotune in het refrein bleef helaas even irritant. Geef mij maar een oud Bollywooddeuntje van Bappi Lahiri.
Is ook een mooi bruggetje naar M.I.A.
A.R. Rahman - 5,5
M.I.A. - 7,5
1
geplaatst: 21 januari, 06:43 uur
EvilDrSmith schreef:
Ik vond al die filmfragmenten en -onderbrekingen irritant om te luisteren, dus ik heb de langere studioversie van 'Jai Ho' geluisterd.
Die filmgeluiden zijn wel irritant ja, ik heb zelf ook deze versie op Spotify geluisterd, dus m ook maar ff in mijn post aangepast.
* denotes required fields.