MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMe vs. AI: Top 100 Greatest Songs of All Time

zoeken in:
Dolly - 8,3
Patsy - 7

Meestal kiest onze spelleider Tit de tegenstander van de dag. Dan heeft hij wel heel erg veel invloed/sturing op de eindlijst lijkt me.

Dit is slechts een constatering en geen aanval en de logische tegenreactie is dat ik (of iemand anders) het ook mogen doen (maar dus blijkbaar niet doen).

Tot zover deze zondagse overdenking van dit verder leuke spel

Dolly 7,25
Patsy 8,0

vigil schreef:
Meestal kiest onze spelleider Tit de tegenstander van de dag. Dan heeft hij wel heel erg veel invloed/sturing op de eindlijst lijkt me.

Dit is slechts een constatering en geen aanval en de logische tegenreactie is dat ik (of iemand anders) het ook mogen doen (maar dus blijkbaar niet doen).

Tot zover deze zondagse overdenking van dit verder leuke spel

Hierbij de logische tegenreactie. Het was (initieel iig) het idee dat iedereen nieuwe battles ging plaatsen, maar met een enkele uitzondering merk ik daar weinig animo voor, dus plaats ik ze maar. Wat mij betreft ben je (en anderen) van harte welkom om battles te plaatsen

Titmeister schreef:
(quote)

Hierbij de logische tegenreactie. Het was (initieel iig) het idee dat iedereen nieuwe battles ging plaatsen, maar met een enkele uitzondering merk ik daar weinig animo voor, dus plaats ik ze maar. Wat mij betreft ben je (en anderen) van harte welkom om battles te plaatsen

Eigenlijk was het ook een (in)direct verzoek aan alle 50000 leden hier om eens wat te plaatsen

Dolly een 8.9

Patsy een 7.5

Dolly : 9,4
Patsy : 8,1

Dolly: 8.7
Patsy: 7.8

Dolly: 8,3
Patsy: 7,5

Bijzonder dat vrijwel iedereen Dolly hoger waardeert hier. Daar ben ik het dus niet mee eens

Dolly: 7.5
Patsy: 9,5

GrafGantz schreef:
Bijzonder dat vrijwel iedereen Dolly hoger waardeert hier. Daar ben ik het dus niet mee eens

De echte kenners staan op!

Dolly: 8,0
Patsy: 7,0

vigil schreef:
Eigenlijk was het ook een (in)direct verzoek aan alle 50000 leden hier om eens wat te plaatsen
Zal ik er vanavond dan eentje plaatsen (als jij de statistieken blijft doen, Tit?)? Het is van de ene kant geen onvoorspelbare, van de andere kant zie ik dat het liedje niet (meer?) in de MuMe Top 2000 staat en dat vind ik wel een tikje opmerkelijk.

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Zal ik er vanavond dan eentje plaatsen (als jij de statistieken blijft doen, Tit?)? Het is van de ene kant geen onvoorspelbare, van de andere kant zie ik dat het liedje niet (meer?) in de MuMe Top 2000 staat en dat vind ik wel een tikje opmerkelijk.

Ik vind het prima, als niemand je voor is natuurlijk

Dolly: 4,1
Patsy: 7,6

CANCELLED! Deze doet ff niet mee. Even doorscrollen naar onder...

Terwijl Tit even uitzoekt of Patsy bezwijkt onder de tits van Dolly, plaats ik alvast de nieuwe.
Wat ik hierboven al schreef: ik had het nummer in de MuMe Top 2000 verwacht. Maar goed, ik ben dan ook meer rocker dan hiphopper, dus wellicht is dat de reden dat ik het nummer meer succes toedichtte dan dat het (hier) heeft.
Ook een eerbetoontje aan mijn popquizteam van Lianne en Vincent waar ik af en toe bij mag aanschuiven. Ik zit er vaak voor spek, bonen en de gezelligheid bij, want zij weten zo eindeloos veel meer dan ik, het is eigenlijk een soort zelfkastijding om naast hen plaats te nemen.
Zij noemen hun team vaak '99 Problems But A Quiz Ain't One'.

Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M.

Wu-Tang: 9
Jay Z: 8

EvilDrSmith, ik waardeer je enthousiasme, maar misschien even kijken op nummer 62 van de lijst

PS: ik heb het dan waarschijnlijk in het verleden wel eens opgenomen tegen jouw team in de popquiz van de Tivoli

Wu 9

Jay-Z. 7,6

Wu 7.25
Z 7.5

Voor alle duidelijkheid: Jay-Z staat al in de lijst met 99 Problems. Bas mag een andere nomineren.

Dan doe ik nog even snel Dolly en Patsy

Dolly 8,5
Patsy 5,5 (gaap)

Titmeister schreef:
EvilDrSmith, ik waardeer je enthousiasme, maar misschien even kijken op nummer 62 van de lijst

PS: ik heb het dan waarschijnlijk in het verleden wel eens opgenomen tegen jouw team in de popquiz van de Tivoli
Djiezus, het nummer staat gewoon wél in deze AI-lijst. Silly me...
Sorry y'all, ik gooi er zo even een andere in!

HERKANSINGSRONDE.

De nieuwe uitdager is een hiphopsong die zes weken vóór de release van '36 Chambers' van Wu-Tang Clan verscheen: respectievelijk eind september en begin november 1993. Allebei boom bap classics uit de East Coast hiphopscene.

Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M.

KRS-One - Sound of da Police

WTC 6,25

KRS 7,00

WTC 7.25
KRS 7

Wu-Tang Clan: 8,0
KRS-One: 7,5

WTC 10
KRS1 8

Wu 9

KRS-One 7,2

Wu-Tang Clan: 8,3
KRS-One: 7,2

Wu-Tang: 8,8
KRS-One: 6,5

Gast
geplaatst: vandaag om 16:42 uur

geplaatst: vandaag om 16:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.