Muziek / Muziekgames / MuMe vs. AI: Top 100 Greatest Songs of All Time
zoeken in:
0
geplaatst: afgelopen zondag om 21:36 uur
Meestal kiest onze spelleider Tit de tegenstander van de dag. Dan heeft hij wel heel erg veel invloed/sturing op de eindlijst lijkt me.
Dit is slechts een constatering en geen aanval en de logische tegenreactie is dat ik (of iemand anders) het ook mogen doen (maar dus blijkbaar niet doen).
Tot zover deze zondagse overdenking van dit verder leuke spel
Dolly 7,25
Patsy 8,0
Dit is slechts een constatering en geen aanval en de logische tegenreactie is dat ik (of iemand anders) het ook mogen doen (maar dus blijkbaar niet doen).

Dolly 7,25
Patsy 8,0
0
geplaatst: afgelopen zondag om 21:43 uur
vigil schreef:
Meestal kiest onze spelleider Tit de tegenstander van de dag. Dan heeft hij wel heel erg veel invloed/sturing op de eindlijst lijkt me.
Hierbij de logische tegenreactie. Het was (initieel iig) het idee dat iedereen nieuwe battles ging plaatsen, maar met een enkele uitzondering merk ik daar weinig animo voor, dus plaats ik ze maar. Wat mij betreft ben je (en anderen) van harte welkom om battles te plaatsen

1
geplaatst: afgelopen zondag om 21:52 uur
Titmeister schreef:
Hierbij de logische tegenreactie. Het was (initieel iig) het idee dat iedereen nieuwe battles ging plaatsen, maar met een enkele uitzondering merk ik daar weinig animo voor, dus plaats ik ze maar. Wat mij betreft ben je (en anderen) van harte welkom om battles te plaatsen
(quote)
Eigenlijk was het ook een (in)direct verzoek aan alle 50000 leden hier om eens wat te plaatsen

1
geplaatst: gisteren om 10:59 uur
Bijzonder dat vrijwel iedereen Dolly hoger waardeert hier. Daar ben ik het dus niet mee eens 
Dolly: 7.5
Patsy: 9,5

Dolly: 7.5
Patsy: 9,5
1
geplaatst: gisteren om 11:00 uur
GrafGantz schreef:
Bijzonder dat vrijwel iedereen Dolly hoger waardeert hier. Daar ben ik het dus niet mee eens

De echte kenners staan op!
1
geplaatst: gisteren om 14:09 uur
vigil schreef:
Eigenlijk was het ook een (in)direct verzoek aan alle 50000 leden hier om eens wat te plaatsen
Zal ik er vanavond dan eentje plaatsen (als jij de statistieken blijft doen, Tit?)? Het is van de ene kant geen onvoorspelbare, van de andere kant zie ik dat het liedje niet (meer?) in de MuMe Top 2000 staat en dat vind ik wel een tikje opmerkelijk.Eigenlijk was het ook een (in)direct verzoek aan alle 50000 leden hier om eens wat te plaatsen
0
geplaatst: gisteren om 15:42 uur
EvilDrSmith schreef:
(quote)
Zal ik er vanavond dan eentje plaatsen (als jij de statistieken blijft doen, Tit?)? Het is van de ene kant geen onvoorspelbare, van de andere kant zie ik dat het liedje niet (meer?) in de MuMe Top 2000 staat en dat vind ik wel een tikje opmerkelijk. Ik vind het prima, als niemand je voor is natuurlijk

0
geplaatst: gisteren om 20:14 uur
CANCELLED! Deze doet ff niet mee. Even doorscrollen naar onder...
Terwijl Tit even uitzoekt of Patsy bezwijkt onder de tits van Dolly, plaats ik alvast de nieuwe.
Wat ik hierboven al schreef: ik had het nummer in de MuMe Top 2000 verwacht. Maar goed, ik ben dan ook meer rocker dan hiphopper, dus wellicht is dat de reden dat ik het nummer meer succes toedichtte dan dat het (hier) heeft.
Ook een eerbetoontje aan mijn popquizteam van Lianne en Vincent waar ik af en toe bij mag aanschuiven. Ik zit er vaak voor spek, bonen en de gezelligheid bij, want zij weten zo eindeloos veel meer dan ik, het is eigenlijk een soort zelfkastijding om naast hen plaats te nemen.
Zij noemen hun team vaak '99 Problems But A Quiz Ain't One'.
Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M.
Terwijl Tit even uitzoekt of Patsy bezwijkt onder de tits van Dolly, plaats ik alvast de nieuwe.
Wat ik hierboven al schreef: ik had het nummer in de MuMe Top 2000 verwacht. Maar goed, ik ben dan ook meer rocker dan hiphopper, dus wellicht is dat de reden dat ik het nummer meer succes toedichtte dan dat het (hier) heeft.
Ook een eerbetoontje aan mijn popquizteam van Lianne en Vincent waar ik af en toe bij mag aanschuiven. Ik zit er vaak voor spek, bonen en de gezelligheid bij, want zij weten zo eindeloos veel meer dan ik, het is eigenlijk een soort zelfkastijding om naast hen plaats te nemen.
Zij noemen hun team vaak '99 Problems But A Quiz Ain't One'.
1
geplaatst: gisteren om 20:18 uur
EvilDrSmith, ik waardeer je enthousiasme, maar misschien even kijken op nummer 62 van de lijst 
PS: ik heb het dan waarschijnlijk in het verleden wel eens opgenomen tegen jouw team in de popquiz van de Tivoli

PS: ik heb het dan waarschijnlijk in het verleden wel eens opgenomen tegen jouw team in de popquiz van de Tivoli

0
geplaatst: gisteren om 20:39 uur
Voor alle duidelijkheid: Jay-Z staat al in de lijst met 99 Problems. Bas mag een andere nomineren.
0
geplaatst: gisteren om 20:52 uur
Dan doe ik nog even snel Dolly en Patsy
Dolly 8,5
Patsy 5,5 (gaap)
Dolly 8,5
Patsy 5,5 (gaap)
1
geplaatst: gisteren om 21:10 uur
Titmeister schreef:
EvilDrSmith, ik waardeer je enthousiasme, maar misschien even kijken op nummer 62 van de lijst
Djiezus, het nummer staat gewoon wél in deze AI-lijst. Silly me... EvilDrSmith, ik waardeer je enthousiasme, maar misschien even kijken op nummer 62 van de lijst

Sorry y'all, ik gooi er zo even een andere in!
0
geplaatst: gisteren om 21:36 uur
HERKANSINGSRONDE.
De nieuwe uitdager is een hiphopsong die zes weken vóór de release van '36 Chambers' van Wu-Tang Clan verscheen: respectievelijk eind september en begin november 1993. Allebei boom bap classics uit de East Coast hiphopscene.
KRS-One - Sound of da Police
De nieuwe uitdager is een hiphopsong die zes weken vóór de release van '36 Chambers' van Wu-Tang Clan verscheen: respectievelijk eind september en begin november 1993. Allebei boom bap classics uit de East Coast hiphopscene.
KRS-One - Sound of da Police
* denotes required fields.