Muziek / Muziekgames / 500 songs that shaped rock and roll (+- 1920's - 2010's)
zoeken in:
1
geplaatst: 23 februari, 17:13 uur
3-7
Wat zouden we toch allemaal zonder jou moeten hier. Ik heb echt nog nooit een nieuwe battle geplaatst en elke keer los jij dat dan weer voor mij op. Ook nog eens binnen drie minuten want haast hebben we. Echt helemaal fantastisch, wat een geweldenaar ben je toch!
Wat zouden we toch allemaal zonder jou moeten hier. Ik heb echt nog nooit een nieuwe battle geplaatst en elke keer los jij dat dan weer voor mij op. Ook nog eens binnen drie minuten want haast hebben we. Echt helemaal fantastisch, wat een geweldenaar ben je toch!
0
geplaatst: 23 februari, 17:20 uur
vigil schreef:
3-7
3-7
(quote)
Heerlijke reactie, daarvoor doe ik het
wat een fijne vent ben je toch ook!
0
geplaatst: 23 februari, 18:30 uur
28. Stevie Ray Vaughan & Double Trouble – Pride and Joy vs Jerry Lee Lewis – Great Balls of Fire
0
geplaatst: 23 februari, 20:54 uur
8-7
29. Talking Heads – Life During Wartime vs The Bobby Fuller Four – I Fought the Law
0-1
29. Talking Heads – Life During Wartime vs The Bobby Fuller Four – I Fought the Law
0-1
* denotes required fields.