MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 500 songs that shaped rock and roll (+- 1920's - 2010's)

zoeken in:
5-5

104. Billy Riley & His Little Green Men – Red Hot vs Screamin’ Jay Hawkins – I Put a Spell on You

, kan niet dat 1 van deze er al uit moet vliegen.
2x een 10.

Pfff.... okay, ik ga voor een van de meest rauwe pure Rockabilly songs ooit opgenomen:

1-0

Ja, dit is weer een extreem beroerde.

1-1

Beroerd?? Dit is twee keer goud joh.

Dat bedoel ik... Een duivels dilemma...

1-3

2/4

3-4

Van Robert Gordon/Link Wray een fantastische TOPPOP hit in the 70`s dit geweldige Red Hot .

geldwolfje schreef:

Van Robert Gordon/Link Wray een fantastische TOPPOP hit in the 70`s dit geweldige Red Hot .

Absoluut. Gewoon een geweldig nummer; vanaf de originele versie van Bill "The Kidd" Emerson tot de cover van Brian Setzer. De covers van Sleepy Labeef, Bob Luman, Rick Derringer en zelfs Sam the Sham mogen er ook wezen.

Zo zie je maar dat je met perfect bronmateriaal bijna niet de mist in kan gaan

Om maar te zwijgen van de CD propvol covers van de tegenstander in deze battle die ik ooit voor mezelf heb gebrand... (Hoewel, daar stond ook een versie van Bryan Ferry bij, achteraf niet het beste idee ooit.)

Hmm.... zullen we ze maar allebei door laten naar ronde 2?

niks ervan! Dat is deel van de charme van een KO, toppers moeten er te vroeg uit

5-4

5-5 zal het spannend maken.

Pfff mag ik hem beslissen....onmogelijk bijna. 6-5 nipt

105. The Rolling Stones – Wild Horses vs The Beatles – A Day in the Life

2-2

3-2

4-3

4-4

Weer moeilijk

5-4

Gast
geplaatst: vandaag om 12:00 uur

geplaatst: vandaag om 12:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.