Muziek / Muziekgames / 500 songs that shaped rock and roll (+- 1920's - 2010's)
zoeken in:
0
geplaatst: 17 januari, 09:22 uur
106. Ben E. King – Stand by Me vs Bob Dylan – Like a Rolling Stone
0
geplaatst: 17 januari, 09:47 uur
107. Public Enemy – Fight the Power vs Pink Floyd – See Emily Play
3
geplaatst: 17 januari, 09:51 uur
Zeg, even wat anders. Jullie stemmen allemaal lekker mee in deze KO. Super nice. Er zitten best wel wat oudjes tussen (de songs he, niet jullie!
). Zou het dan niet eens tijd worden dat jullie ook allemaal aansluiten bij Oldies but goodies - meter?
Daar post ik dagelijks een oldie (minstens 50 jaar oud) waarbij iedereen een cijfer mag geven. Het gaat van heel bekende songs (Little Richard - Tutti Frutti, Ben E. King - Stand By Me, Roy Orbison - Only the Lonely) tot obscuur werk (Billy Harlan - I Wanna Bop, Los Iracundos - Puerto Montt, Boudleaux Bryant & The Sparks - Hot Spot). Er komt jazz langs, rock, soul, nederlandstalige pop, alles wat je je maar kunt bedenken.
Moet je dan ook echt élke dag stemmen? Niks moet! We hebben mensen die structureel elke dag meedoen, mensen die af en toe een dag skippen, mensen die een paar dagen wachten om dan een aantal songs in 1x te kunnen beoordelen; vrijheid blijheid.
Er wordt een klassement bijgehouden, dus je stemt ook nog eens "niet voor niks".
Klinkt leuk toch?
Sluit lekker aan! Jullie zijn heel erg welkom in het topic.
,
). Zou het dan niet eens tijd worden dat jullie ook allemaal aansluiten bij Oldies but goodies - meter?Daar post ik dagelijks een oldie (minstens 50 jaar oud) waarbij iedereen een cijfer mag geven. Het gaat van heel bekende songs (Little Richard - Tutti Frutti, Ben E. King - Stand By Me, Roy Orbison - Only the Lonely) tot obscuur werk (Billy Harlan - I Wanna Bop, Los Iracundos - Puerto Montt, Boudleaux Bryant & The Sparks - Hot Spot). Er komt jazz langs, rock, soul, nederlandstalige pop, alles wat je je maar kunt bedenken.
Moet je dan ook echt élke dag stemmen? Niks moet! We hebben mensen die structureel elke dag meedoen, mensen die af en toe een dag skippen, mensen die een paar dagen wachten om dan een aantal songs in 1x te kunnen beoordelen; vrijheid blijheid.
Er wordt een klassement bijgehouden, dus je stemt ook nog eens "niet voor niks".
Klinkt leuk toch?
Sluit lekker aan! Jullie zijn heel erg welkom in het topic.
,
* denotes required fields.