Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 29 november 2007, 16:43 uur
Arbeid Adelt - De Dag Dat Het Zonlicht Niet Meer Scheen(4)
vs. Jona Lewie - Kitchen at Parties(8,5) 
0-2
vs. Jona Lewie - Kitchen at Parties(8,5) 
0-2
0
geplaatst: 29 november 2007, 17:08 uur
1-3
Zalig nummer van Arbeid Adelt !, die er toen de Vlaamse Smartlapzanger JOHN TERRA serieus mee te kakken zetten.
Die had een hitje "de dag dat het zonlicht niet meer scheen", en dat ging van "de dag, dat het zonlicht niet meer scheen, was ik helemaal alleen, en toen bloeiden zelfs de bloe-oe-oe-men niet meer..."
AA maakte er van (op een ander melodietje ook hoor) "dat was de dag de dag de da-ag.. dat het zon licht niet meer schee-ee-een, de dag dat john met mijn vriend verdwee-een..." enz.
Terra kon er NIET mee lachen.
Zowat de rest van (vooral jong en minder smartlapmindded) Vlaanderen WEL

Zalig nummer van Arbeid Adelt !, die er toen de Vlaamse Smartlapzanger JOHN TERRA serieus mee te kakken zetten.
Die had een hitje "de dag dat het zonlicht niet meer scheen", en dat ging van "de dag, dat het zonlicht niet meer scheen, was ik helemaal alleen, en toen bloeiden zelfs de bloe-oe-oe-men niet meer..."
AA maakte er van (op een ander melodietje ook hoor) "dat was de dag de dag de da-ag.. dat het zon licht niet meer schee-ee-een, de dag dat john met mijn vriend verdwee-een..." enz.
Terra kon er NIET mee lachen.
Zowat de rest van (vooral jong en minder smartlapmindded) Vlaanderen WEL

0
geplaatst: 29 november 2007, 17:39 uur
0
geplaatst: 29 november 2007, 17:54 uur
4-4 Arbeid Adelt vind ik ook niet echt bijzonder, maar Kitchen at Parties is zo'n schijtnummer dat je 3 dagen niet meer uit je hoofd krijgt
0
geplaatst: 29 november 2007, 18:14 uur
0-2 !!
ABC vind ik trouwens geen wave, da's hooguit "Blitz" en/of "New Romantic", maar ik zou het gewoon (steengoede) pop noemen...
ABC vind ik trouwens geen wave, da's hooguit "Blitz" en/of "New Romantic", maar ik zou het gewoon (steengoede) pop noemen...
0
geplaatst: 29 november 2007, 19:11 uur
Suicide - Dream baby dream (7)vs. Andreas Dorau - Fred vom Jupiter(6)
3-0
3-0
* denotes required fields.