MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:

Arbeid Adelt - De Dag Dat Het Zonlicht Niet Meer Scheen(4) vs. Jona Lewie - Kitchen at Parties(8,5)

0-2

1-3

Zalig nummer van Arbeid Adelt !, die er toen de Vlaamse Smartlapzanger JOHN TERRA serieus mee te kakken zetten.
Die had een hitje "de dag dat het zonlicht niet meer scheen", en dat ging van "de dag, dat het zonlicht niet meer scheen, was ik helemaal alleen, en toen bloeiden zelfs de bloe-oe-oe-men niet meer..."

AA maakte er van (op een ander melodietje ook hoor) "dat was de dag de dag de da-ag.. dat het zon licht niet meer schee-ee-een, de dag dat john met mijn vriend verdwee-een..." enz.

Terra kon er NIET mee lachen.
Zowat de rest van (vooral jong en minder smartlapmindded) Vlaanderen WEL

Lost Highway
2-3

3-4
c-moon schreef:
Zalig nummer van Arbeid Adelt
Al vind ik 'Death Disco' nog een beetje zaliger!

Is idd. ook een weinig fantastisch

4-4 Arbeid Adelt vind ik ook niet echt bijzonder, maar Kitchen at Parties is zo'n schijtnummer dat je 3 dagen niet meer uit je hoofd krijgt

Ruby1966
5-4 nou, vooruit

0-2 !!

ABC vind ik trouwens geen wave, da's hooguit "Blitz" en/of "New Romantic", maar ik zou het gewoon (steengoede) pop noemen...

ABC - Poison Arrow(8) vs. OMD - Souvenir(7,5)

1-3

Suicide - Dream baby dream (7)vs. Andreas Dorau - Fred vom Jupiter(6)

3-0

Sheplays
5-1

Sheplays
1-1

1-3 zwaar irritant dat 1e nummer.

Ruby1966
1-5

Gast
geplaatst: vandaag om 16:16 uur

geplaatst: vandaag om 16:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.