Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 2 december 2007, 03:05 uur
0
geplaatst: 2 december 2007, 07:35 uur
Wire is post-punk.
@reptile. Het downloaden van de rar-bestanden gaat steeds langer duren (even antwoord op de opmerking dat het uploaden lang duurt), maar dit is absoluut niet erg.....je hebt er wel wat voor terug, namelijk een schatkamer aan muziekjes, die de oude tijden doen herleven, waarvoor hulde.

3-1 toch maar......weliswaar niet het meest geweldige nummer van DD!
0
geplaatst: 2 december 2007, 13:54 uur
Alicia schreef:
@reptile. Het downloaden van de rar-bestanden gaat steeds langer duren (even antwoord op de opmerking dat het uploaden lang duurt), maar dit is absoluut niet erg.....je hebt er wel wat voor terug, namelijk een schatkamer aan muziekjes, die de oude tijden doen herleven, waarvoor hulde.
Gelukkig ben je er blij mee! @reptile. Het downloaden van de rar-bestanden gaat steeds langer duren (even antwoord op de opmerking dat het uploaden lang duurt), maar dit is absoluut niet erg.....je hebt er wel wat voor terug, namelijk een schatkamer aan muziekjes, die de oude tijden doen herleven, waarvoor hulde.

Ik wilde het eerst op rapidshare zetten maar daar moet je een paar uur wachten als je zo'n map van 100 MB (dat is daar dan de max) hebt gedownload. Je kan ze nu volgens mij wel gewoon achterelkaar binnenhalen.
0
geplaatst: 2 december 2007, 13:59 uur
Zucht... She's Leaving heeft hier dus duidelijk verloren omdat er een remixversie als link stond.
Het origineel is slechts 100.000 x beter... Echt zonde vind ik dat... de remix vind ik geen ruk aan, het origineel is een prachtig nummer.
Het origineel is slechts 100.000 x beter... Echt zonde vind ik dat... de remix vind ik geen ruk aan, het origineel is een prachtig nummer.* denotes required fields.