MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:

perfume
6-3

0-1 Wire New Wave?

toch 0-1

the viking schreef:
0-1 Wire New Wave?

toch 0-1

Wire is post-punk.

@reptile. Het downloaden van de rar-bestanden gaat steeds langer duren (even antwoord op de opmerking dat het uploaden lang duurt), maar dit is absoluut niet erg.....je hebt er wel wat voor terug, namelijk een schatkamer aan muziekjes, die de oude tijden doen herleven, waarvoor hulde.

3-1 toch maar......weliswaar niet het meest geweldige nummer van DD!

Sheplays
5-2

Ruby1966
0-2

*Laura*
3-2

titan (crew)
3-3

SelmaDuim
1-0

Sheplays
1-2

Ruby1966
2-2

titan (crew)
3-3

3-4 geweldig nummer van SM !

Alicia schreef:
@reptile. Het downloaden van de rar-bestanden gaat steeds langer duren (even antwoord op de opmerking dat het uploaden lang duurt), maar dit is absoluut niet erg.....je hebt er wel wat voor terug, namelijk een schatkamer aan muziekjes, die de oude tijden doen herleven, waarvoor hulde.
Gelukkig ben je er blij mee! Ik wilde het eerst op rapidshare zetten maar daar moet je een paar uur wachten als je zo'n map van 100 MB (dat is daar dan de max) hebt gedownload. Je kan ze nu volgens mij wel gewoon achterelkaar binnenhalen.

Zucht... She's Leaving heeft hier dus duidelijk verloren omdat er een remixversie als link stond. Het origineel is slechts 100.000 x beter... Echt zonde vind ik dat... de remix vind ik geen ruk aan, het origineel is een prachtig nummer.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:01 uur

geplaatst: vandaag om 06:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.