MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:

Moeilijk...
Maar ik ga toch voor U2 hier... nummer heeft me altijd erg gepakt

1-1

Ruby1966
1-2 prachtig nummer inderdaad..

3-0
Beste nummer van The Wake is er al uit geloof ik toch? An Immaculate Conception... dan deze in elk geval maar door...

Kan het zijn dat deze niet meer functioneren?

1-1

Wist niet eens dat ik die kende.

Ruby1966
1-2

titan (crew)

Leuk eerbetoon ook aan de afgelopen donderdag overleden Fred Chichin zo.

2-2 trouwens

lebowski schreef:
(quote)

Kan het zijn dat deze niet meer functioneren?

Hm, dat is irritant, heb het even geprobeerd maar "Sorry, the free service is at full capacity." Zucht... welke site is nou eigenlijk wel handig om te gebruiken. Als ik rapidshare gerbruik kan je ten eerste maar max 100mb files uploaden, maar veel erger nog is dat als je die dan download je 2 uur kan wachten voor je weer kan downloaden van die site...
Tips zijn welkom.

reptile71 schreef:
Tips zijn welkom.

Ik red me zo ook wel hoor, maar dit leek me toch wel een heel handige KO-tool, vooral straks als de hectische finalerondes aanbreken...

Lin
Ik heb net de links even aangeklikt en kan gewoon gaan downloaden, misschien was de server daarnet even overbelast ofzo..

lebowski schreef:
(quote)

Ik red me zo ook wel hoor, maar dit leek me toch wel een heel handige KO-tool, vooral straks als de hectische finalerondes aanbreken...
Hij doet het nu weer hoor. De gratis server beveiligen ze gewoon als er wat teveel tegelijk gedownload wordt. Dan moet je gewoon heel even later weer proberen.

3-5 eerste nummer is behoorlijk tergend..

Gast
geplaatst: vandaag om 11:59 uur

geplaatst: vandaag om 11:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.