Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 3 december 2007, 17:47 uur
Moeilijk...
Maar ik ga toch voor U2 hier... nummer heeft me altijd erg gepakt
1-1
Maar ik ga toch voor U2 hier... nummer heeft me altijd erg gepakt
1-1
0
geplaatst: 3 december 2007, 18:27 uur
0
geplaatst: 3 december 2007, 18:40 uur
3-0
Beste nummer van The Wake is er al uit geloof ik toch? An Immaculate Conception... dan deze in elk geval maar door...
Beste nummer van The Wake is er al uit geloof ik toch? An Immaculate Conception... dan deze in elk geval maar door...
0
titan (crew)
geplaatst: 3 december 2007, 19:12 uur

Leuk eerbetoon ook aan de afgelopen donderdag overleden Fred Chichin zo.
2-2 trouwens
0
geplaatst: 3 december 2007, 19:14 uur
lebowski schreef:
Kan het zijn dat deze niet meer functioneren?
(quote)
Kan het zijn dat deze niet meer functioneren?
Hm, dat is irritant, heb het even geprobeerd maar "Sorry, the free service is at full capacity." Zucht... welke site is nou eigenlijk wel handig om te gebruiken. Als ik rapidshare gerbruik kan je ten eerste maar max 100mb files uploaden, maar veel erger nog is dat als je die dan download je 2 uur kan wachten voor je weer kan downloaden van die site...
Tips zijn welkom.
0
geplaatst: 3 december 2007, 19:16 uur
reptile71 schreef:
Tips zijn welkom.
Tips zijn welkom.
Ik red me zo ook wel hoor, maar dit leek me toch wel een heel handige KO-tool, vooral straks als de hectische finalerondes aanbreken...
0
geplaatst: 3 december 2007, 19:19 uur
Ik heb net de links even aangeklikt en kan gewoon gaan downloaden, misschien was de server daarnet even overbelast ofzo..
0
geplaatst: 3 december 2007, 19:21 uur
lebowski schreef:
Ik red me zo ook wel hoor, maar dit leek me toch wel een heel handige KO-tool, vooral straks als de hectische finalerondes aanbreken...
Hij doet het nu weer hoor. De gratis server beveiligen ze gewoon als er wat teveel tegelijk gedownload wordt. Dan moet je gewoon heel even later weer proberen.(quote)
* denotes required fields.