MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:

0-3 oh yes..

djeffibrelich
0-4 verassend he?

Lin
musicfriek schreef:
Goodnight Paul enne... ons geheimpje

verslikt zich in haar koffie

2-0 lekker nummer

Lin
Ik ga fijn met 60 0-4 jarigen de sint binnenzwaaien (de échte ) en daarna met reptile en het liefste kleine meisje wat er is feesten en bij piet op schoot (jaja lin.... )

fijne dag vandaag allemaal en niet teveel snoepen van alle letters en pepernoten (*kijkt om geen speciale reden naar Alicia* )

Ja, het is waar Lin, ben nog een beetje onwel van de oliebollen en de chocoladeletter toe gisteravond...maar 't was gezellig en uiteindelijk heeft de hulpsint mij weer laten gaan. Te dik bevonden, de zak paste niet! Goede morgen, allemaal. Ik ga zo iemand van boven de 80 verwennen....deze mogen vandaag niet overgeslagen worden!

Alicia schreef:
Ja, het is waar Lin, ben nog een beetje onwel van de oliebollen en de chocoladeletter toe gisteravond...maar 't was gezellig en uiteindelijk heeft de hulpsint mij weer laten gaan. Te dik bevonden, de zak paste niet! Goede morgen, allemaal. Ik ga zo iemand van boven de 80 verwennen....deze mogen niet overgeslagen worden!

Ik heb net weer 70 mensen boven de 80 uitgezwaaid.

2-1 trouwens

perfume
3-4

Sheplays
4-5

lebowski schreef:
(quote)

Misschien moet je je eens wat in Arabische / Oosterse muziek verdiepen, kan ook heel erg deze sfeer uitademen.

Robert Plant heeft Song to the Siren gecovered op Dreamland

musicfriek schreef:
Ik kan trouwens nog steeds niet uit over Song to the Siren van This Mortal Coil. Wat een een prach-tig nummer is dat zeg. Dit soort muziek raakt me dus echt diep.. Als men aanbevelingen heeft a la dit, dan hoor ik dat graag.

De muziek van VAS misschien. Ze worden vergeleken met DCD.

musicfriek schreef:
Die zal ik eens gaan checken, bedankt voor de tips
Hey Friek, Lisa gerrard - Best of (2007) zou je eens moeten luisteren. Staat zowel Lisa solo als met DCD op. Die ga je vast en zeker goed vinden. Ik wil ook best een keer een mapje moois in deze sfeer voor je samenstellen en zippen hoor. Kost dan alleen even wat tijd....

Ruby1966
0-3

Laurora
0-5

Ruby1966
3-0 (maar Temples of Desire ook best leuk)

Laurora
4-0

0-1, maar Simple Minds is ook leuk!

Gast
geplaatst: vandaag om 11:39 uur

geplaatst: vandaag om 11:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.