Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 5 december 2007, 07:18 uur
0
geplaatst: 5 december 2007, 07:25 uur
Ik ga fijn met 60 0-4 jarigen de sint binnenzwaaien (de échte
) en daarna met reptile en het liefste kleine meisje wat er is feesten en bij piet op schoot (jaja lin.... )
fijne dag vandaag allemaal en niet teveel snoepen van alle letters en pepernoten (*kijkt om geen speciale reden naar Alicia*
)

) en daarna met reptile en het liefste kleine meisje wat er is feesten en bij piet op schoot (jaja lin.... )fijne dag vandaag allemaal en niet teveel snoepen van alle letters en pepernoten (*kijkt om geen speciale reden naar Alicia*
)
0
geplaatst: 5 december 2007, 07:31 uur
Ja, het is waar Lin, ben nog een beetje onwel van de oliebollen en de chocoladeletter toe gisteravond...maar 't was gezellig en uiteindelijk heeft de hulpsint mij weer laten gaan. Te dik bevonden, de zak paste niet!
Goede morgen, allemaal. Ik ga zo iemand van boven de 80 verwennen....deze mogen vandaag niet overgeslagen worden!
Goede morgen, allemaal. Ik ga zo iemand van boven de 80 verwennen....deze mogen vandaag niet overgeslagen worden!
0
geplaatst: 5 december 2007, 07:48 uur
Alicia schreef:
Ja, het is waar Lin, ben nog een beetje onwel van de oliebollen en de chocoladeletter toe gisteravond...maar 't was gezellig en uiteindelijk heeft de hulpsint mij weer laten gaan. Te dik bevonden, de zak paste niet!
Goede morgen, allemaal. Ik ga zo iemand van boven de 80 verwennen....deze mogen niet overgeslagen worden!
Goede morgen, allemaal. Ik ga zo iemand van boven de 80 verwennen....deze mogen niet overgeslagen worden!Ik heb net weer 70 mensen boven de 80 uitgezwaaid.

2-1 trouwens
0
Sheplays
geplaatst: 5 december 2007, 09:45 uur
4-5
Robert Plant heeft Song to the Siren gecovered op Dreamland
De muziek van VAS misschien. Ze worden vergeleken met DCD.
lebowski schreef:
Misschien moet je je eens wat in Arabische / Oosterse muziek verdiepen, kan ook heel erg deze sfeer uitademen.
(quote)
Misschien moet je je eens wat in Arabische / Oosterse muziek verdiepen, kan ook heel erg deze sfeer uitademen.
Robert Plant heeft Song to the Siren gecovered op Dreamland
musicfriek schreef:
Ik kan trouwens nog steeds niet uit over Song to the Siren van This Mortal Coil. Wat een een prach-tig nummer is dat zeg. Dit soort muziek raakt me dus echt diep.. Als men aanbevelingen heeft a la dit, dan hoor ik dat graag.
Ik kan trouwens nog steeds niet uit over Song to the Siren van This Mortal Coil. Wat een een prach-tig nummer is dat zeg. Dit soort muziek raakt me dus echt diep.. Als men aanbevelingen heeft a la dit, dan hoor ik dat graag.
De muziek van VAS misschien. Ze worden vergeleken met DCD.
0
geplaatst: 5 december 2007, 10:01 uur
0
geplaatst: 5 december 2007, 10:02 uur
Hey Friek, Lisa gerrard - Best of (2007) zou je eens moeten luisteren. Staat zowel Lisa solo als met DCD op. Die ga je vast en zeker goed vinden. Ik wil ook best een keer een mapje moois in deze sfeer voor je samenstellen en zippen hoor. Kost dan alleen even wat tijd....
* denotes required fields.