MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:

musicfriek schreef:
(quote)

Misschien ook maar die deep assam thee laten staan.. popje
Als Lin dit maar niet ziet...

Truste iedereen!

trustu reptile

2-1

Goodnight Paul enne... ons geheimpje

God zegene en beware u

die avatar

perfume
3-1

Moet alles van The Sound door ofzo?

musicfriek schreef:
Moet alles van The Sound door ofzo?

Op zijn minst gelijke tred met OMD

Ik kan trouwens nog steeds niet uit over Song to the Siren van This Mortal Coil. Wat een een prach-tig nummer is dat zeg. Dit soort muziek raakt me dus echt diep.. Als men aanbevelingen heeft a la dit, dan hoor ik dat graag.

Nogmaals, volgens mij is dat een cover van Tim Buckley. Iemand?

[Edit: yep, ik heb gelijk. Vijfde nummer van dit album]

Ik zou je enkele albums van Dead Can Dance aanraden dan en ook dit album van Cocteau Twins

musicfriek schreef:
Ik kan trouwens nog steeds niet uit over Song to the Siren van This Mortal Coil. Wat een een prach-tig nummer is dat zeg. Dit soort muziek raakt me dus echt diep.. Als men aanbevelingen heeft a la dit, dan hoor ik dat graag.

Misschien moet je je eens wat in Arabische / Oosterse muziek verdiepen, kan ook heel erg deze sfeer uitademen.

Het latere werk van Dead Can Dance.. Into The Labyrinth bijvoorbeeld.

freddze schreef:
(quote)
Nogmaals, volgens mij is dat een cover van Tim Buckley. Iemand?

[Edit: yep, ik heb gelijk. Vijfde nummer van dit album]

Klopt! Ik luister het nummer nu van Tim Buckley, ook prachtig hoor Ik vind beide versies fantastisch.

orbit schreef:
Het latere werk van Dead Can Dance.. Into The Labyrinth bijvoorbeeld.

Die zal ik eens gaan checken, bedankt voor de tips

4-4 trouwens, om het spannnend te houden

djeffibrelich
musicfriek schreef:

probeer het album ''heaven or las vegas'' van cocteau twins eens friek, wel wat voor jou denk ik.

Ik zou gaan voor Victorialand, sluit goed aan bij het onaardse van Song to the Siren. Andere aanraders zijn Treasure en Head over Heels.

5-4 er zijn betere wavenummers

Gast
geplaatst: vandaag om 13:14 uur

geplaatst: vandaag om 13:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.