Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 5 december 2007, 00:15 uur
0
geplaatst: 5 december 2007, 00:24 uur
0
geplaatst: 5 december 2007, 00:27 uur
Ik kan trouwens nog steeds niet uit over Song to the Siren van This Mortal Coil. Wat een een prach-tig nummer is dat zeg. Dit soort muziek raakt me dus echt diep.. Als men aanbevelingen heeft a la dit, dan hoor ik dat graag.
0
geplaatst: 5 december 2007, 00:28 uur
0
geplaatst: 5 december 2007, 00:28 uur
musicfriek schreef:
Ik kan trouwens nog steeds niet uit over Song to the Siren van This Mortal Coil. Wat een een prach-tig nummer is dat zeg. Dit soort muziek raakt me dus echt diep.. Als men aanbevelingen heeft a la dit, dan hoor ik dat graag.
Misschien moet je je eens wat in Arabische / Oosterse muziek verdiepen, kan ook heel erg deze sfeer uitademen.
0
geplaatst: 5 december 2007, 00:30 uur
Het latere werk van Dead Can Dance.. Into The Labyrinth bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 5 december 2007, 00:31 uur
freddze schreef:
[Edit: yep, ik heb gelijk. Vijfde nummer van dit album]
(quote)
Nogmaals, volgens mij is dat een cover van Tim Buckley. Iemand?[Edit: yep, ik heb gelijk. Vijfde nummer van dit album]
Klopt! Ik luister het nummer nu van Tim Buckley, ook prachtig hoor
Ik vind beide versies fantastisch.orbit schreef:
Die zal ik eens gaan checken, bedankt voor de tips

0
djeffibrelich
geplaatst: 5 december 2007, 01:08 uur
musicfriek schreef:
probeer het album ''heaven or las vegas'' van cocteau twins eens friek, wel wat voor jou denk ik.
0
geplaatst: 5 december 2007, 01:14 uur
Ik zou gaan voor Victorialand, sluit goed aan bij het onaardse van Song to the Siren. Andere aanraders zijn Treasure en Head over Heels.
0
geplaatst: 5 december 2007, 01:19 uur
* denotes required fields.