MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:

orbit schreef:
Blue Monday eruit, Eisbär... wat gebeurt hier allemaal??
Wordt dit een OMD vs Heaven 17 shootout ofzo??

Van mij mag Sad Lovers & Giants in de finale hoor ,dit typende terwijl ik maar verder weg droom

Sad Lover & Giants is een leuk groepje hoor, maar tegen Blue Monday...

Ruby1966
2-5

En ik vind Sad Lovers & Giants echt een superontdekking!
Blue Monday heb ik nooit echt bijzonder gevonden en dat Eisbär al helemaal niet....

Ruby1966 schreef:
2-5

En ik vind Sad Lovers & Giants echt een superontdekking!
Blue Monday heb ik nooit echt bijzonder gevonden en dat Eisbär al helemaal niet....

Nummers als Imagination,On Another Day,Alice ,50:50,en Things We Never Did kan ik je ook van harte aanbevelen Ruby

1-2 Is dit dezelfde Berlin van Top Gun?

Marcel²
2-2

Ruby1966
the viking schreef:
Nummers als Imagination,Another Day,Alice ,50:50,en Things We Never Did kan ik je ook van harte aanbevelen Ruby

Ik heb van freddze al mp3's van het album Feeding the Flame gekregen, maar ik ga zeker nog meer zien te bemachtigen!

Ruby1966 schreef:
Ik heb van freddze al mp3's van het album Feeding the Flame gekregen, maar ik ga zeker nog meer zien te bemachtigen!

Mocht je belangstelling hebben voor(een kopie) van deze prachtige verzamelaar laat het mij maar even weten

musicfriek schreef:
1-2 Is dit dezelfde Berlin van Top Gun?
Yep

3-2

Lost Highway
3-4

perfume
0-1

Marcel²
4-2

Ruby1966
4-3

Ruby1966
0-1

0-2 mooiste nummer van It's My Life

Ruby1966
lebowski schreef:
0-2 mooiste nummer van It's My Life

0-4 minder nummer van Modern Eon

Gast
geplaatst: vandaag om 02:23 uur

geplaatst: vandaag om 02:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.