Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
Laurora
geplaatst: 6 december 2007, 10:25 uur
starsailor schreef:
Monkeyland van The Chameleons er uit??
Adorations van Killing Joke er uit.....
Wat ben ik toch teleurgesteld in de Wavers hier......
Monkeyland van The Chameleons er uit??
Adorations van Killing Joke er uit.....
Wat ben ik toch teleurgesteld in de Wavers hier......

en ik boos

0
geplaatst: 6 december 2007, 10:27 uur
0
geplaatst: 6 december 2007, 10:52 uur
Laurora schreef:
en ik boos

(quote)
en ik boos

Jammer inderdaad van "Monkeyland", maar boos of teleurgesteld...nee, zolang ik maar mijn cd's van jullie niet hoef weg te gooien...ha....ha!
De meeste van mijn favorieten zijn er ook uit! En als straks bijvoorbeeld The Sound eruit vliegt....so what, deze blijft voor mij toch wel nummer 1....'t is maar een spelletje en ik doe mee voor de gezelligheid of voor de fun zeg maar....
(.....nou, Alicia......zó gezellig ben je nou ook weer niet!)

4-1 of zo!
0
geplaatst: 6 december 2007, 10:57 uur
mensen die het kaf van het koren niet kunnen scheiden mogen hun cd's uit het raam flikkeren, wat mij betreft.
Zie toch wel graag een nummer winnen die ik erg goed vind (zijn er nog genoeg over voorlopig..). Had toch echt mijn vertrouwen in de mensheid opgezegd als Eurythmics met Sweet Dreams had gewonnen....om maar een voorbeeld te noemen.
Zie toch wel graag een nummer winnen die ik erg goed vind (zijn er nog genoeg over voorlopig..). Had toch echt mijn vertrouwen in de mensheid opgezegd als Eurythmics met Sweet Dreams had gewonnen....om maar een voorbeeld te noemen.
0
geplaatst: 6 december 2007, 11:01 uur
starsailor schreef:
mensen die het kaf van het koren niet kunnen scheiden mogen hun cd's uit het raam flikkeren, wat mij betreft.

0
geplaatst: 6 december 2007, 11:13 uur
perfume schreef:
Je zegt of beter schrijft wat ik denk
Silke Bischof is het waard om door te gaan! Maar ik vrees dat de meeste users dit niet eens kennen! 
Ik heb van die Silke een album gehoord en dat was pure zoetsappige tiener gothic, bah! Dus nee, Silke is het niet waard om door te gaan, misschien het betreffende nummer wel, maar dus zeker niet de hele Silke. Moest ik even kwijt. (quote)
Je zegt of beter schrijft wat ik denk
Silke Bischof is het waard om door te gaan! Maar ik vrees dat de meeste users dit niet eens kennen! 

0
geplaatst: 6 december 2007, 11:17 uur
0
geplaatst: 6 december 2007, 11:17 uur
Blue Monday, Eisbär, Space Age Lovesong eruit.. en dan Elvis Costello door..

0
geplaatst: 6 december 2007, 11:55 uur
Rustig maar, orbit. Het komt allemaal goed, geloof me. 
A Stange Day wint deze KO.

A Stange Day wint deze KO.
0
geplaatst: 6 december 2007, 12:23 uur
* denotes required fields.