MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:

Laurora
starsailor schreef:

Monkeyland van The Chameleons er uit??
Adorations van Killing Joke er uit.....
Wat ben ik toch teleurgesteld in de Wavers hier......

en ik boos

3-0 laat van Lowlife maar liever Ramafied ver komen

Laurora schreef:
(quote)

en ik boos

Jammer inderdaad van "Monkeyland", maar boos of teleurgesteld...nee, zolang ik maar mijn cd's van jullie niet hoef weg te gooien...ha....ha!
De meeste van mijn favorieten zijn er ook uit! En als straks bijvoorbeeld The Sound eruit vliegt....so what, deze blijft voor mij toch wel nummer 1....'t is maar een spelletje en ik doe mee voor de gezelligheid of voor de fun zeg maar....
(.....nou, Alicia......zó gezellig ben je nou ook weer niet!)

4-1 of zo!

mensen die het kaf van het koren niet kunnen scheiden mogen hun cd's uit het raam flikkeren, wat mij betreft.
Zie toch wel graag een nummer winnen die ik erg goed vind (zijn er nog genoeg over voorlopig..). Had toch echt mijn vertrouwen in de mensheid opgezegd als Eurythmics met Sweet Dreams had gewonnen....om maar een voorbeeld te noemen.

starsailor schreef:
mensen die het kaf van het koren niet kunnen scheiden mogen hun cd's uit het raam flikkeren, wat mij betreft.
Zie toch wel graag een nummer winnen die ik erg goed vind (zijn er nog genoeg over voorlopig..). Had toch echt mijn vertrouwen in de mensheid opgezegd als Eurythmics met Sweet Dreams had gewonnen....om maar een voorbeeld te noemen.

perfume schreef:
(quote)

Je zegt of beter schrijft wat ik denk Silke Bischof is het waard om door te gaan! Maar ik vrees dat de meeste users dit niet eens kennen!
Ik heb van die Silke een album gehoord en dat was pure zoetsappige tiener gothic, bah! Dus nee, Silke is het niet waard om door te gaan, misschien het betreffende nummer wel, maar dus zeker niet de hele Silke. Moest ik even kwijt.

Marcel²
5-1

Blue Monday, Eisbär, Space Age Lovesong eruit.. en dan Elvis Costello door..

orbit schreef:
Blue Monday, Eisbär, Space Age Lovesong eruit.. en dan Elvis Costello door..
Rustig maar, orbit. Het komt allemaal goed, geloof me.

A Stange Day wint deze KO.

Laurora
2-0

3-1!!!!!!!!

5-2 (leuk nummer van trisomie 21)

Feeder
6-3

Gast
geplaatst: vandaag om 16:53 uur

geplaatst: vandaag om 16:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.