Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 6 december 2007, 01:04 uur
Ja wat denk jij, heb Sinterklaas gestudeerd, universitaire studie, ben nu dan ook hulpsint. 

0
geplaatst: 6 december 2007, 01:19 uur
reptile71 schreef:
Ja wat denk jij, heb Sinterklaas gestudeerd, universitaire studie, ben nu dan ook hulpsint.

0
perfume
geplaatst: 6 december 2007, 01:24 uur
Mag er misschien wat meer Goth/Wave bij? 
Een Sint helemaal in het zwart bijvoorbeeld

Een Sint helemaal in het zwart bijvoorbeeld

0
perfume
geplaatst: 6 december 2007, 01:46 uur
Toch is het volgens mij wel zo. In de jaren tachtig is new wave ontstaan uit postpunk. En de wat donkere kant van new wave werd aanvankelijk coldwave genoemd later darkwave. Vanaf de vroege jaren negentig is de term gothic gangbaar voor darkwave. Het grappige is dat we het anno 2007 weer gewoon darkwave of soms gewoon weer new wave noemen!
Ach What's in the name! 
Ach What's in the name! 
0
perfume
geplaatst: 6 december 2007, 03:01 uur
Volgens mij verstaan wij beiden wat anders onder Gothic/Darkwave? 
Black Sabbath is volgens mij gewoon Hardrock. Misschien ook een voorloper van Metal! Heeft naar mijn smaak niets van doen met Gothic! Maar goed! Ik hoef geen gelijk te hebben hoor
Maar ter aanvulling : Lees Oor erop na!
Gothic/Darkwave is een subgenre van New Wave ontstaan eind jaren zeventig begin jaren tachtig voortgekomen uit Postpunk. 

Black Sabbath is volgens mij gewoon Hardrock. Misschien ook een voorloper van Metal! Heeft naar mijn smaak niets van doen met Gothic! Maar goed! Ik hoef geen gelijk te hebben hoor

Maar ter aanvulling : Lees Oor erop na!
Gothic/Darkwave is een subgenre van New Wave ontstaan eind jaren zeventig begin jaren tachtig voortgekomen uit Postpunk. 
0
perfume
geplaatst: 6 december 2007, 06:26 uur
Jammer dat de alternatieven in deze KO telkens weer het onderspit moeten delven!
Kom op! weg met die hitjes!? 
Kom op! weg met die hitjes!? 
0
geplaatst: 6 december 2007, 06:49 uur
Helemaal mee eens
Waarom wordt Silke's Calling van Silke Bischoff met notabene 5-0 uitgeschakeld door een (Hunter And The Hunted) van the Simple Minds? Onbegrijpelijk!!
Waarom wordt Silke's Calling van Silke Bischoff met notabene 5-0 uitgeschakeld door een (Hunter And The Hunted) van the Simple Minds? Onbegrijpelijk!!
0
perfume
geplaatst: 6 december 2007, 06:58 uur
the viking schreef:
Helemaal mee eens
Waarom wordt Silke's Calling van Silke Bischoff met notabene 5-0 uitgeschakeld door een instrumentaaltje (Hunter And The Hunted) van the Simple Minds? Onbegrijpelijk!!
Helemaal mee eens
Waarom wordt Silke's Calling van Silke Bischoff met notabene 5-0 uitgeschakeld door een instrumentaaltje (Hunter And The Hunted) van the Simple Minds? Onbegrijpelijk!!Je zegt of beter schrijft wat ik denk
Silke Bischof is het waard om door te gaan! Maar ik vrees dat de meeste users dit niet eens kennen! 
0
Ruby1966
geplaatst: 6 december 2007, 07:56 uur
the viking schreef:
instrumentaaltje (Hunter And The Hunted) van the Simple Minds?
instrumentaaltje (Hunter And The Hunted) van the Simple Minds?
instrumentaaltje??

0
geplaatst: 6 december 2007, 08:11 uur
Nou ja ben denk ik nodig aan slaap toe na een zware werknacht en heb het nummer per ongeluk verwisseld met Somebody Up There Likes You
Mijn excuses!
0
geplaatst: 6 december 2007, 09:13 uur
djeffibrelich schreef:
@ reptile
de baslijn is bijna hetzelfde, maar er bestaat ook een kans dat ze hem uit killing joke's ''eighties'' gehaald hebben.
ook dezelfde baslijn.
killing joke hebben het dan van the damned gekopieerd.
verder lijkt het nummer er niet op.
@ reptile
de baslijn is bijna hetzelfde, maar er bestaat ook een kans dat ze hem uit killing joke's ''eighties'' gehaald hebben.
ook dezelfde baslijn.
killing joke hebben het dan van the damned gekopieerd.
verder lijkt het nummer er niet op.
Een kans???? Het is bewezen en toegegeven door Nirvana dat ze leentjebuur bij Killing Joke hebben gespeeld!! Waarom denk je dat Dave Grohl de drums bediende op het album van KJ uit 2003???
Monkeyland van The Chameleons er uit??
Adorations van Killing Joke er uit.....
Wat ben ik toch teleurgesteld in de Wavers hier......

* denotes required fields.