Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 9 december 2007, 01:43 uur
orbit schreef:
De hele tijd, ik heb amper twee berichten gewijd aan dit overschatte fenomeen, misschien kun je je eens nader verklaren over je zelfmoordheld ipv. mijn posts ter discussie stellen?
De hele tijd, ik heb amper twee berichten gewijd aan dit overschatte fenomeen, misschien kun je je eens nader verklaren over je zelfmoordheld ipv. mijn posts ter discussie stellen?
Ik stem alleen maar op Disorder, omdat dat nummer me meer doet dan dat nummer van Simple Minds. Dat maakt Ian Curtis niet meteen mijn ´zelfmoordheld´ (wat een walgelijk woord overigens).
0
geplaatst: 9 december 2007, 01:44 uur
3-1 (sorry, was even in de war vandaar mn edit, nu issie goed
)
)
0
geplaatst: 9 december 2007, 01:46 uur
herman schreef:
Ik stem alleen maar op Disorder, omdat dat nummer me meer doet dan dat nummer van Simple Minds. Dat maakt Ian Curtis niet meteen mijn ´zelfmoordheld´ (wat een walgelijk woord overigens).
(quote)
Ik snap die hele hausse niet over de band, dus dat maakt misschien mijn harde bewoording enigzins acceptabel. Behalve hun kritische rise and fall zie ik weinig bijzonders in de muziek, en dat, terwijl ik perfect ben ingevoerd in de muziek van die tijd. Meer was het niet. En de SM heeft gelukkig gewonnen in dat duel, dus laten we er verder ook niet te ver over uitwijden.
0
geplaatst: 9 december 2007, 01:46 uur
4/3
@Orbit: Ik heb Joy Division zo rond mijn 18e ontdekt en toen was ik er wel aardig van ondersteboven. Nu 10 jaar later is dat wat minder en zie ik ook wel dat er nog zat andere bands uit die tijd waren die minstens zo goed waren.
@Orbit: Ik heb Joy Division zo rond mijn 18e ontdekt en toen was ik er wel aardig van ondersteboven. Nu 10 jaar later is dat wat minder en zie ik ook wel dat er nog zat andere bands uit die tijd waren die minstens zo goed waren.
0
geplaatst: 9 december 2007, 01:47 uur
Geweldig nummer van Depeche Mode trouwens
Wie zou hem toe gevoegd hebben?
Wie zou hem toe gevoegd hebben?

0
geplaatst: 9 december 2007, 01:47 uur
beetje scherp houden die handel!!
ik dacht dat deric 0-1 stemde dus paste ik mn stem daarop aan maar toen bleek t toch anders, excuus 
0
geplaatst: 9 december 2007, 01:48 uur
0
geplaatst: 9 december 2007, 01:48 uur
dan is de stand 5-3
(met stem van lebo voor the sound en de rest erin verwerkt)
(met stem van lebo voor the sound en de rest erin verwerkt)
0
geplaatst: 9 december 2007, 01:49 uur
Lin schreef:
ik dacht dat deric 0-1 stemde dus paste ik mn stem daarop aan maar toen bleek t toch anders, excuus 
(quote)
Ja,ja, ik heb het weer gedaan

0
geplaatst: 9 december 2007, 01:50 uur
0
geplaatst: 9 december 2007, 01:51 uur
Inderdaad. Ik wil voor SM stemmen. Sorry, ik gooi hier alles in de war.
0
geplaatst: 9 december 2007, 01:51 uur
0
geplaatst: 9 december 2007, 01:52 uur
bij link van the the: This video has been removed by the user
0
geplaatst: 9 december 2007, 01:53 uur
1-4, heb een zwak voor The Human League en dit is wmb hun beste nummer
edit: ik dacht dat The The dit wel dik zou winnen, maar dat valt alleszins mee.
edit: ik dacht dat The The dit wel dik zou winnen, maar dat valt alleszins mee.

* denotes required fields.