MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:
orbit schreef:
De hele tijd, ik heb amper twee berichten gewijd aan dit overschatte fenomeen, misschien kun je je eens nader verklaren over je zelfmoordheld ipv. mijn posts ter discussie stellen?

Ik stem alleen maar op Disorder, omdat dat nummer me meer doet dan dat nummer van Simple Minds. Dat maakt Ian Curtis niet meteen mijn ´zelfmoordheld´ (wat een walgelijk woord overigens).

Lin
3-1 (sorry, was even in de war vandaar mn edit, nu issie goed )

ja hee Lin

moet ik weer veranderen

3-2

3-3

edit: wordt 4-2

lebowski schreef:
3-3

herman schreef:
(quote)

Ik stem alleen maar op Disorder, omdat dat nummer me meer doet dan dat nummer van Simple Minds. Dat maakt Ian Curtis niet meteen mijn ´zelfmoordheld´ (wat een walgelijk woord overigens).

Ik snap die hele hausse niet over de band, dus dat maakt misschien mijn harde bewoording enigzins acceptabel. Behalve hun kritische rise and fall zie ik weinig bijzonders in de muziek, en dat, terwijl ik perfect ben ingevoerd in de muziek van die tijd. Meer was het niet. En de SM heeft gelukkig gewonnen in dat duel, dus laten we er verder ook niet te ver over uitwijden.

4/3

@Orbit: Ik heb Joy Division zo rond mijn 18e ontdekt en toen was ik er wel aardig van ondersteboven. Nu 10 jaar later is dat wat minder en zie ik ook wel dat er nog zat andere bands uit die tijd waren die minstens zo goed waren.

4-3 the sound

Geweldig nummer van Depeche Mode trouwens
Wie zou hem toe gevoegd hebben?

Lin
VanDeGriend schreef:
ja hee Lin

moet ik weer veranderen

beetje scherp houden die handel!! ik dacht dat deric 0-1 stemde dus paste ik mn stem daarop aan maar toen bleek t toch anders, excuus

Snap er nu ook geen r... meer van, er stond 2-3, stem iig The Sound

Mijn computer is gemaakt!

18-17

Lin
dan is de stand 5-3
(met stem van lebo voor the sound en de rest erin verwerkt)

nee stond 3-1....je stemt SM

6-3 sound

7-3 the Sound

Lin schreef:
(quote)

beetje scherp houden die handel!! ik dacht dat deric 0-1 stemde dus paste ik mn stem daarop aan maar toen bleek t toch anders, excuus

Ja,ja, ik heb het weer gedaan

Lin
deric raven schreef:
(quote)

Ja,ja, ik heb het weer gedaan

durf er wel wat om te verwedden

Inderdaad. Ik wil voor SM stemmen. Sorry, ik gooi hier alles in de war.

Het is inderdaad 7-3, heb mijn post ook even aangepast.

1-2 pff, voor de underdog dan maar

Lin
bij link van the the: This video has been removed by the user

1-4, heb een zwak voor The Human League en dit is wmb hun beste nummer

edit: ik dacht dat The The dit wel dik zou winnen, maar dat valt alleszins mee.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:19 uur

geplaatst: vandaag om 17:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.