MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:

VanDeGriend schreef:
(quote)

Nou ben ik er bij beide bijgeweest en uit ervaring weet ik dat zelfs met een hele zak kaasstengels in je oren, zowel het grauwe JD als het onbegrepen NGD geweldig zijn

Net zoals Dat "saaie" nummer van The Cure trouwens, maar laten we niet teveel hopen hier

2-0 de logica hier dicteert inmiddels dat het beste nummer van DM eruit moet liggen

Sad Lovers klinkt niet verkeerd. Een beetje statisch, maar da´s ondermeer de charme denk ik.

Ga toch voor DM, gave liveversie ook.

3-2

orbit schreef:
Hetzelfde kun je over dat grauwe Joy Division stellen.. hoor je het niet, haal dan de kaasstengels uit den oren!

Tsja. Ik vind sommige nummers van Simple Minds wel goed, maar de klassieker wil er bij mij niet echt in...

4-4 fantastisch nummer

Zou Depeche Mode trouwens ooit in de Nederlandse Wedden Dat zijn geweest?

herman schreef:
(quote)

Tsja. Ik vind sommige nummers van Simple Minds wel goed, maar de klassieker wil er bij mij niet echt in...

Ook daarover kan ik je van repliek dienen met hetzelfde iets over Joy Division, maar ik zal het maar achterwege laten. Misschien wint één van de meest overschatte bands uit de 80s dit toernooi en dan staat het zo slordig

herman schreef:
Zou Depeche Mode trouwens ooit in de Nederlandse Wedden Dat zijn geweest?
Verklaar je nader?

Omdat dit fragment uit de Duitse Wedden Dat komt, volgens mij.

@Orbit: waarom begin je nu de hele tijd over Joy Division?

Heb trouwens naar de Simple Minds-track uit de volgende ronde geluisterd en die vind ik dus wel heel erg fijn. Lekker uptempo, sterk refrein. Het kan verkeren.

De hele tijd, ik heb amper twee berichten gewijd aan dit overschatte fenomeen, misschien kun je je eens nader verklaren over je zelfmoordheld ipv. mijn posts ter discussie stellen?

VanDeGriend schreef:
(quote)
Verklaar je nader?

Bij onze oosterburen waren ze immens populair, hier stukken minder

perfume
6-5

Lin
herman schreef:

Heb trouwens naar de Simple Minds-track uit de volgende ronde geluisterd en die vind ik dus wel heel erg fijn. Lekker uptempo, sterk refrein. Het kan verkeren.

misschien een tip om te luisteren vóórdat je op de verkeerde stemt, haha

the viking schreef:
(quote)

Bij onze oosterburen waren ze immens populair, hier stukken minder

Is gevoegelijk bekend.. Nederlanders janken weg bij een bluesriedeltje.. DM maakt gebruik van electronica en pathos.. schande!!

Gast
geplaatst: vandaag om 15:48 uur

geplaatst: vandaag om 15:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.