Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 9 december 2007, 01:21 uur
VanDeGriend schreef:
Nou ben ik er bij beide bijgeweest en uit ervaring weet ik dat zelfs met een hele zak kaasstengels in je oren, zowel het grauwe JD als het onbegrepen NGD geweldig zijn
(quote)
Nou ben ik er bij beide bijgeweest en uit ervaring weet ik dat zelfs met een hele zak kaasstengels in je oren, zowel het grauwe JD als het onbegrepen NGD geweldig zijn

Net zoals Dat "saaie" nummer van The Cure trouwens, maar laten we niet teveel hopen hier

0
geplaatst: 9 december 2007, 01:22 uur
2-0 de logica hier dicteert inmiddels dat het beste nummer van DM eruit moet liggen 

0
geplaatst: 9 december 2007, 01:24 uur
Sad Lovers klinkt niet verkeerd. Een beetje statisch, maar da´s ondermeer de charme denk ik.
Ga toch voor DM, gave liveversie ook.
3-2
Ga toch voor DM, gave liveversie ook.
3-2
0
geplaatst: 9 december 2007, 01:25 uur
orbit schreef:
Hetzelfde kun je over dat grauwe Joy Division stellen.. hoor je het niet, haal dan de kaasstengels uit den oren!
Hetzelfde kun je over dat grauwe Joy Division stellen.. hoor je het niet, haal dan de kaasstengels uit den oren!
Tsja.
Ik vind sommige nummers van Simple Minds wel goed, maar de klassieker wil er bij mij niet echt in...
0
geplaatst: 9 december 2007, 01:28 uur
Zou Depeche Mode trouwens ooit in de Nederlandse Wedden Dat zijn geweest?
0
geplaatst: 9 december 2007, 01:30 uur
herman schreef:
Tsja.
Ik vind sommige nummers van Simple Minds wel goed, maar de klassieker wil er bij mij niet echt in...
(quote)
Tsja.
Ik vind sommige nummers van Simple Minds wel goed, maar de klassieker wil er bij mij niet echt in...Ook daarover kan ik je van repliek dienen met hetzelfde iets over Joy Division, maar ik zal het maar achterwege laten. Misschien wint één van de meest overschatte bands uit de 80s dit toernooi en dan staat het zo slordig

0
geplaatst: 9 december 2007, 01:33 uur
herman schreef:
Zou Depeche Mode trouwens ooit in de Nederlandse Wedden Dat zijn geweest?
Verklaar je nader?Zou Depeche Mode trouwens ooit in de Nederlandse Wedden Dat zijn geweest?
0
geplaatst: 9 december 2007, 01:36 uur
Omdat dit fragment uit de Duitse Wedden Dat komt, volgens mij.
@Orbit: waarom begin je nu de hele tijd over Joy Division?
Heb trouwens naar de Simple Minds-track uit de volgende ronde geluisterd en die vind ik dus wel heel erg fijn. Lekker uptempo, sterk refrein. Het kan verkeren.
@Orbit: waarom begin je nu de hele tijd over Joy Division?
Heb trouwens naar de Simple Minds-track uit de volgende ronde geluisterd en die vind ik dus wel heel erg fijn. Lekker uptempo, sterk refrein. Het kan verkeren.

0
geplaatst: 9 december 2007, 01:38 uur
De hele tijd, ik heb amper twee berichten gewijd aan dit overschatte fenomeen, misschien kun je je eens nader verklaren over je zelfmoordheld ipv. mijn posts ter discussie stellen?
0
geplaatst: 9 december 2007, 01:40 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Verklaar je nader?Bij onze oosterburen waren ze immens populair, hier stukken minder

0
geplaatst: 9 december 2007, 01:42 uur
herman schreef:

misschien een tip om te luisteren vóórdat je op de verkeerde stemt, haha

0
geplaatst: 9 december 2007, 01:43 uur
Is gevoegelijk bekend.. Nederlanders janken weg bij een bluesriedeltje.. DM maakt gebruik van electronica en pathos.. schande!!

* denotes required fields.