Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 27 november 2007, 13:05 uur
3-5, allebei leuk 
Dat nummer van George Kranz wordt trouwens nogal eens gesampled door hiphopgroepen. O.a. door The Roots, maar ook een heel fout groepje waarvan me de naam even ontschoten is (eerste nummer wordt gefluisterd en heeft een extreem ranzige tekst). Nooit gedacht dat dat uit een 'new wave'-nummer kwam.

Dat nummer van George Kranz wordt trouwens nogal eens gesampled door hiphopgroepen. O.a. door The Roots, maar ook een heel fout groepje waarvan me de naam even ontschoten is (eerste nummer wordt gefluisterd en heeft een extreem ranzige tekst). Nooit gedacht dat dat uit een 'new wave'-nummer kwam.
0
Sheplays
geplaatst: 27 november 2007, 13:06 uur
3-6
The Cult is super goed maar BAP's Kristalnaach heeft toen meer impact gehad (althans bij mij).
reptile71 schreef:
(quote)
BAP wel leuk, She Sells Sanctuary fantastischThe Cult is super goed maar BAP's Kristalnaach heeft toen meer impact gehad (althans bij mij).
0
geplaatst: 27 november 2007, 13:09 uur
0
geplaatst: 27 november 2007, 13:16 uur
reptile71 schreef:
5-4 ik
Wie stemt in godsnaam She Sells Sanctuary weg in de eerste ronde tegen BAP? pfff triest... (Let op, ik ben net wakker en nog chagrijnig) 5-5 The Cult
5-4 ik
Wie stemt in godsnaam She Sells Sanctuary weg in de eerste ronde tegen BAP? pfff triest... (Let op, ik ben net wakker en nog chagrijnig) 5-5 The Cult
The Cult, da's toch geen new wave zeg

0
geplaatst: 27 november 2007, 13:22 uur
0
geplaatst: 27 november 2007, 13:24 uur
Wat een moeilijke keuze want zijn allebei op hun manier briljant;
0-1~toch maar
0-1~toch maar
0
geplaatst: 27 november 2007, 13:32 uur
@sheplays: Bij mij had The Cult meer impact.
@lebowski: Ik heb hem zelf niet toegevoegd omdat ik het niet een echt new wave nummer vind, maar nu hij er toch bij stond... vind hem wel heel erg goed.
0
titan (crew)
geplaatst: 27 november 2007, 13:34 uur
5-1 , maar het nummer van The Human Leaugue is ook leuk
0
geplaatst: 27 november 2007, 13:42 uur
2-1
Aha, Jesusfreen... ik had je niet zo direct herkend met je nieuwe avatar
Aha, Jesusfreen... ik had je niet zo direct herkend met je nieuwe avatar

* denotes required fields.