MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:

3-4 een van mijn favoriete U2-nummers

Laurora
0-2

1-2 ! Beste nummer van The Names (of hun enige goede haha) tegen een nietszeggend nummer van Killing Joke

reptile71 schreef:
1-2 ! Beste nummer van The Names (of hun enige goede haha) tegen een nietszeggend nummer van Killing Joke
Dan moet je toch nog eens beter naar The Names luisteren, reptile!

'Calcutta', 'Nightshift', 'Discovery', 'The Astronaut', 'Life By The Sea' en 'White Shadow' vind ik persoonlijk nog beter dan 'I Wish I Could...'

freddze schreef:
(quote)
Dan moet je toch nog eens beter naar The Names luisteren, reptile!

'Calcutta', 'Nightshift', 'Discovery', 'The Astronaut', 'Life By The Sea' en 'White Shadow' vind ik persoonlijk nog beter dan 'I Wish I Could...'
Lees mijn zeer uitgebreide recensie maar bij het album. Heb deze cd zelf en heb hem veel gedraaid om hem een kans te geven, maar vind hem tegenvallen.

ps. nu naar werk, en deze keer niet veel online daar denk ik, helaas...

Ik heb je recensie wel al eens gelezen hoor, reptile ~ ze staat dan ook bij een van mijn favoriete wave-albums

1-5 ~ ik vind IWICSYL nu net een van de mindere nummers van de (enige) langspeler die deze Belgische new-wavers ooit maakten

...en Requiem een 'nietszeggend' Kiling Joke nummer noemen is een trap tegen de schenen van iedere fan...

freddze schreef:
1-5 ~ ik vind IWICSYL nu net een van de mindere nummers van de (enige) langspeler die deze Belgische new-wavers ooit maakten
Smaakverschillen binnen onze smaak Fijne KO dag iedereen!

starsailor schreef:
...en Requiem een 'nietszeggend' Kiling Joke nummer noemen is een trap tegen de schenen van iedere fan...
Sorry dan
Ik heb ze een keer live gezien, was het enige concert in mijn leven waar ik binnen een half uur weg was. Wat een takkeherrie, maar ze waren toen ook op een wat andere toer dan voorheen geloof ik... Love Like Blood herkende ik pas toen het al 3 minuten bezig was, zo erg was het.

Ruby1966
4-0 leuk nummer, kende het niet!

Tof dat je het leuk vind. Als je meer van deze band wil ontdekken, dan is dit een toegankelijke plaat om mee te beginnen..

Het nummer I melt with You zal je misschien wel al kennen?

Ruby1966
freddze schreef:
Tof dat je het leuk vind. Als je meer van deze band wil ontdekken, dan is dit een toegankelijke plaat om mee te beginnen..

Het nummer I melt with You zal je misschien wel al kennen?

Ja, I Melt With You ken ik wel, maar ik ga inderdaad eens op zoek naar meer. Leuk, zo'n KO

Beide zijn nominaties van c-moon als ik het goed heb..

1-0 ~ éegie-énie-és

Ruby1966
1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 21:08 uur

geplaatst: vandaag om 21:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.