Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 27 november 2007, 14:10 uur
Ein 'New wave KO", es geht voran!! 
15. The Names - I Wish I Could Speak Your Language vs. Killing Joke – Requiem

15. The Names - I Wish I Could Speak Your Language vs. Killing Joke – Requiem
0
geplaatst: 27 november 2007, 14:15 uur
1-2 ! Beste nummer van The Names (of hun enige goede haha) tegen een nietszeggend nummer van Killing Joke
0
geplaatst: 27 november 2007, 14:19 uur
reptile71 schreef:
1-2 ! Beste nummer van The Names (of hun enige goede haha) tegen een nietszeggend nummer van Killing Joke
Dan moet je toch nog eens beter naar The Names luisteren, reptile!1-2 ! Beste nummer van The Names (of hun enige goede haha) tegen een nietszeggend nummer van Killing Joke
'Calcutta', 'Nightshift', 'Discovery', 'The Astronaut', 'Life By The Sea' en 'White Shadow' vind ik persoonlijk nog beter dan 'I Wish I Could...'

0
geplaatst: 27 november 2007, 14:21 uur
freddze schreef:
'Calcutta', 'Nightshift', 'Discovery', 'The Astronaut', 'Life By The Sea' en 'White Shadow' vind ik persoonlijk nog beter dan 'I Wish I Could...'
Lees mijn zeer uitgebreide recensie maar bij het album. Heb deze cd zelf en heb hem veel gedraaid om hem een kans te geven, maar vind hem tegenvallen.(quote)
Dan moet je toch nog eens beter naar The Names luisteren, reptile!'Calcutta', 'Nightshift', 'Discovery', 'The Astronaut', 'Life By The Sea' en 'White Shadow' vind ik persoonlijk nog beter dan 'I Wish I Could...'

ps. nu naar werk, en deze keer niet veel online daar denk ik, helaas...
0
geplaatst: 27 november 2007, 14:22 uur
Ik heb je recensie wel al eens gelezen hoor, reptile ~ ze staat dan ook bij een van mijn favoriete wave-albums 
1-5 ~ ik vind IWICSYL nu net een van de mindere nummers van de (enige) langspeler die deze Belgische new-wavers ooit maakten

1-5 ~ ik vind IWICSYL nu net een van de mindere nummers van de (enige) langspeler die deze Belgische new-wavers ooit maakten

0
geplaatst: 27 november 2007, 14:24 uur
...en Requiem een 'nietszeggend' Kiling Joke nummer noemen is een trap tegen de schenen van iedere fan...
0
geplaatst: 27 november 2007, 14:25 uur
freddze schreef:
Smaakverschillen binnen onze smaak 1-5 ~ ik vind IWICSYL nu net een van de mindere nummers van de (enige) langspeler die deze Belgische new-wavers ooit maakten

Fijne KO dag iedereen! 
0
geplaatst: 27 november 2007, 14:27 uur
starsailor schreef:
...en Requiem een 'nietszeggend' Kiling Joke nummer noemen is een trap tegen de schenen van iedere fan...
Sorry dan ...en Requiem een 'nietszeggend' Kiling Joke nummer noemen is een trap tegen de schenen van iedere fan...

Ik heb ze een keer live gezien, was het enige concert in mijn leven waar ik binnen een half uur weg was.
Wat een takkeherrie, maar ze waren toen ook op een wat andere toer dan voorheen geloof ik... Love Like Blood herkende ik pas toen het al 3 minuten bezig was, zo erg was het.
0
geplaatst: 27 november 2007, 14:28 uur
0
geplaatst: 27 november 2007, 14:38 uur
Tof dat je het leuk vind. Als je meer van deze band wil ontdekken, dan is dit een toegankelijke plaat om mee te beginnen..
Het nummer I melt with You zal je misschien wel al kennen?
0
Ruby1966
geplaatst: 27 november 2007, 14:41 uur
freddze schreef:
Tof dat je het leuk vind. Als je meer van deze band wil ontdekken, dan is dit een toegankelijke plaat om mee te beginnen..
Ja, I Melt With You ken ik wel, maar ik ga inderdaad eens op zoek naar meer. Leuk, zo'n KO

0
geplaatst: 27 november 2007, 14:49 uur
Beide zijn nominaties van c-moon als ik het goed heb..
1-0 ~ éegie-énie-és
1-0 ~ éegie-énie-és

* denotes required fields.