Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 27 november 2007, 23:18 uur
0
geplaatst: 27 november 2007, 23:20 uur
0
geplaatst: 27 november 2007, 23:32 uur
0
geplaatst: 27 november 2007, 23:50 uur
Ben ik even anderhalf uurtje weg geweest en kom ik terug om te constateren dat we 30 battles verder zitten en dat er toch wel een paar héél sterke nummers al uit liggen 
- mijn nominatie van Clock DVA (zeker nog eens goed beluisteren mensen, 't is een aanwinst in jullie collectie!)
- een sterk nummer van And Also the Trees
- fantastisch nummer van The Cramps (die lyrics van Human Fly zijn toch gewoon schitterend
)
- prachtnummer van The Cure (Same Deep Water as You), al begrijp ik dit enigzins, want heeft niet zo'n new wave vibe
- maar wat ik ab-só-luut niet verwacht had was de verpletterende uitschakeling van Atmosphere van Joy Division. Ten onder tegen Fad Gadget dan nog wel. Pas op, ik ben wel een fan van wijlen Frank Tovey, maar ik wist niet dat hij hier zó geliefd was hier op MuMe. Is trouwens ook niet te zien aan de stemmen bij zijn albums.
Maar ja, we leren er mee leven. Een KO is een KO (zei Dante)
Whoooosh! Als het zo doorgaat mag ik binnen 3 dagen al de derde ronde plaatsen!!

- mijn nominatie van Clock DVA (zeker nog eens goed beluisteren mensen, 't is een aanwinst in jullie collectie!)
- een sterk nummer van And Also the Trees
- fantastisch nummer van The Cramps (die lyrics van Human Fly zijn toch gewoon schitterend
)- prachtnummer van The Cure (Same Deep Water as You), al begrijp ik dit enigzins, want heeft niet zo'n new wave vibe
- maar wat ik ab-só-luut niet verwacht had was de verpletterende uitschakeling van Atmosphere van Joy Division. Ten onder tegen Fad Gadget dan nog wel. Pas op, ik ben wel een fan van wijlen Frank Tovey, maar ik wist niet dat hij hier zó geliefd was hier op MuMe. Is trouwens ook niet te zien aan de stemmen bij zijn albums.
Maar ja, we leren er mee leven. Een KO is een KO (zei Dante)
Whoooosh! Als het zo doorgaat mag ik binnen 3 dagen al de derde ronde plaatsen!!

0
Sheplays
geplaatst: 27 november 2007, 23:53 uur
freddze schreef:
maar wat ik ab-só-luut niet verwacht had was de verpletterende uitschakeling van Atmosphere van Joy Division. Ten onder tegen Fad Gadget dan nog wel. Pas op, ik ben wel een fan van wijlen Frank Tovey, maar ik wist niet dat hij hier zó geliefd was hier op MuMe. Is trouwens ook niet te zien aan de stemmen bij zijn albums
maar wat ik ab-só-luut niet verwacht had was de verpletterende uitschakeling van Atmosphere van Joy Division. Ten onder tegen Fad Gadget dan nog wel. Pas op, ik ben wel een fan van wijlen Frank Tovey, maar ik wist niet dat hij hier zó geliefd was hier op MuMe. Is trouwens ook niet te zien aan de stemmen bij zijn albums
Joy Division

0
Sheplays
geplaatst: 27 november 2007, 23:59 uur
57. The Sound - Silent Air vs. Tones on Tail - Burning Skies
Ik moet nu echt mijn mandje in....
Voor straks
0-1 voor de prachtige Tones on Tail die helaas tegen de al even mooie The Sound uitkomen.....
Ik moet nu echt mijn mandje in....
Voor straks
0-1 voor de prachtige Tones on Tail die helaas tegen de al even mooie The Sound uitkomen.....

* denotes required fields.