MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:
Lin
2-2

Marcel²
5-3

6-3

2.Personel Jesus vs Stripped

1-0

Marcel²
2-1

3-1

Moet wel PersonAl zijn

handsome_devil
6-4

Ruby1966
6-5

Toch wel 3 van mijn favorieten bij de laatse 4

Geen enkele favoriet van mij bij.. wat een aanfluiting!

Waar is Walking In My Shoes eigenlijk gebleven? Blasphemous Rumours, Everything Counts...

Blasphemous Rumours was nummer 4 voor mij

orbit schreef:

Waar is Walking In My Shoes eigenlijk gebleven? Blasphemous Rumours, Everything Counts...

Inderdaad, dat zijn ook een paar favorieten van mij, net als b.v. Barrel Of A Gun, Master And Servant en Behind The Wheel. Stripped vind ik eerlijk gezegd maar een matig nummer van DM.

orbit schreef:
Waar is Walking In My Shoes eigenlijk gebleven?
Die had ook de pech dat ie direct tegen World In My Eyes moest Verder vond ik 't vooral jammer dat Black Celebration er zo snel uit lag

7-6

orbit schreef:

Die twee laatste zijn ook mijn nummer 2 en 3 van Depeche Mode. Gelukkig zit mijn favoriet Enjoy the Silence in de finale.

andré schreef:
(quote)

Inderdaad, dat zijn ook een paar favorieten van mij, net als b.v. Barrel Of A Gun, Master And Servant en Behind The Wheel. Stripped vind ik eerlijk gezegd maar een matig nummer van DM.

Ik ook..
Behind The Wheel is mijn nummer twee

Finale , tot 8, 2 verschil

Enjoy the Silence vs. Personal Jesus

2-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:15 uur

geplaatst: vandaag om 20:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.