Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 10 januari 2007, 19:32 uur
Geen enkele favoriet van mij bij.. wat een aanfluiting!
Waar is Walking In My Shoes eigenlijk gebleven? Blasphemous Rumours, Everything Counts...
Waar is Walking In My Shoes eigenlijk gebleven? Blasphemous Rumours, Everything Counts...

0
geplaatst: 10 januari 2007, 19:35 uur
orbit schreef:

Inderdaad, dat zijn ook een paar favorieten van mij, net als b.v. Barrel Of A Gun, Master And Servant en Behind The Wheel. Stripped vind ik eerlijk gezegd maar een matig nummer van DM.
0
geplaatst: 10 januari 2007, 19:51 uur
orbit schreef:
Waar is Walking In My Shoes eigenlijk gebleven?
Die had ook de pech dat ie direct tegen World In My Eyes moest Waar is Walking In My Shoes eigenlijk gebleven?
Verder vond ik 't vooral jammer dat Black Celebration er zo snel uit lag 
7-6
0
geplaatst: 10 januari 2007, 20:08 uur
orbit schreef:

Die twee laatste zijn ook mijn nummer 2 en 3 van Depeche Mode. Gelukkig zit mijn favoriet Enjoy the Silence in de finale.
0
geplaatst: 10 januari 2007, 20:44 uur
andré schreef:
Inderdaad, dat zijn ook een paar favorieten van mij, net als b.v. Barrel Of A Gun, Master And Servant en Behind The Wheel. Stripped vind ik eerlijk gezegd maar een matig nummer van DM.
(quote)
Ik ook..
Behind The Wheel is mijn nummer twee

0
geplaatst: 10 januari 2007, 21:35 uur
Finale
, tot 8, 2 verschil
Enjoy the Silence vs. Personal Jesus
, tot 8, 2 verschilEnjoy the Silence vs. Personal Jesus
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.